Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mies reagoi sun kipuihin synnytyksessä? Tai auttoi sua selviämään kivusta?

Vierailija
25.01.2019 |

Itselläni mies oli ihana tuki synnytyksessä. Kun sattui paljon hän piti kädestä ja lausui ihania helpotuksen sanoja :) esim. Ei hätää kulta, kaikki on hyvin, mä oon tässä sun tukena, sä pystyt tähän. Myös auttoi kaikissa kivunlievityksessä, mites teillä?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään, se veteli itsensä ilokaasu pöllyihin mun maskista ja kikatteli koko syynytyksen ajan sekä flirttaili kätilön kanssa :(.

Vierailija
2/22 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama, mutta huusin vaan miehelleni kato nyt vttu mitä sä oot menny mulle tekemään ja hirveä kiroilu perään. kuin suoraan manaajasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi vaan "voisitko sä nyt posauttaa sen kakaran pihalle, mä en jaksa enää odotella lähen kaljalle".

Vierailija
4/22 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silitti selkää ja piti kädestä kun pyysin, oli tosi hyvä tuki synnytyksessä.

Nyttemmin exä. Tiukassa tilanteessa hyvä kumppani mutta ihan tasaisen tavallinen arki ei häneltä onnistunut.

Vierailija
5/22 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovimme että mies ei tule synnytykseen. Miehen paikka on odotushuoneessa tai työpaikalla.

Vierailija
6/22 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuppas nahkatikkarin suuhun, että loppu se ulina, niin pystyin keskittyyn ite hommaan.

Kohta oli Poka lakanalla.

Siis ottiko sun mies mieskättärin nahkistikkarin suuhun?

Vierailija
7/22 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tukena ja pysyi rauhallisena, kysyi miten voi auttaa ja teki niinkuin pyysin.

Kestän kyllä kivun kunhan tilanne pysyy rauhallisena ja koen olevani tilanteen herra ja juuri tässä mies oli apuna, rauhoitti jos meinasin hermostua ja mikä tärkeintä, piti turpansa kiinni eikä alkanut länkyttämään mitään turhaa.

Vierailija
8/22 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä hengiteltiin ilokaasua ja hihiteltiin. Oli tukena ja seurana. Olis ollu kauheaa olla siellä yksin.

Vierailija
9/22 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härregyyd kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuppas nahkatikkarin suuhun, että loppu se ulina, niin pystyin keskittyyn ite hommaan.

Kohta oli Poka lakanalla.

Siis ottiko sun mies mieskättärin nahkistikkarin suuhun?

Tämä herra on jo aika sankari.

Vierailija
10/22 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivasti meni. Impattiin miehen kanssa liimaa, juotiin sairaalan tarjoamaa käsidesiä ja piikiteltiin Fairya suoneen. Kivasti kuplitti päässä.

Vierailija
11/22 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just eilen kysyin mieheltä että muistaako hän millainen olin supistusten aikaan, kun oma mielikuva on sumea. Ei kuulemma muista. Sitten muistinkin että hän tosiaan nukkui siinä keinutuolissa 🤣

Puolustukseksi sanottakoon että minä tai kätilökään ei tajuttu että tosi on kyseessä, odotettiin vain lääkäriä sektioon vesien menon jälkeen ja välillä selkää kuumotti, kunnes yhtäkkiä alkoi ponnistuttaa ja tulikin kiire. Siinä vaiheessa mieskin heräsi.

Vierailija
12/22 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silitti selkää ja piti kädestä kun pyysin, oli tosi hyvä tuki synnytyksessä.

Nyttemmin exä. Tiukassa tilanteessa hyvä kumppani mutta ihan tasaisen tavallinen arki ei häneltä onnistunut.

Mä en kestäis että kukaan lääppis mua, kun koitan selviytyä hengissä, ja odotan että vauva saadaan elävänä ulos. Parasta mitä mies voi tehdä, on olla hiljaa.

Vierailija
13/22 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin miestä hieromaan selkääni, hän hieroi pitkin hampain viisi sekuntia. Synnytyksen aikana hän oli kyllä huoneessa, nukkui tuolissa jossain seinän vierellä. Oli vissiin myrtsinä kun oli joutunut lähtemään synnytykseen mukaan kesken poikien saunaillan.

Vierailija
14/22 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just eilen kysyin mieheltä että muistaako hän millainen olin supistusten aikaan, kun oma mielikuva on sumea. Ei kuulemma muista. Sitten muistinkin että hän tosiaan nukkui siinä keinutuolissa 🤣

Puolustukseksi sanottakoon että minä tai kätilökään ei tajuttu että tosi on kyseessä, odotettiin vain lääkäriä sektioon vesien menon jälkeen ja välillä selkää kuumotti, kunnes yhtäkkiä alkoi ponnistuttaa ja tulikin kiire. Siinä vaiheessa mieskin heräsi.

Tekeeköhän ne sen tahallaan? Kun minä olin synnyttämässä ja kätilö vaihtui, uusi kätilö tuli tsekkaamaan mut ja totesi, ettei vielä - hän käy kahvilla. Alle viidessä minuutissa siitä kun oli poistunut, mulla tuli lapsivedet ja tunsin kovan tarpeen ponnistaa. Rentouttaako se kätilön toteamus niin, että synnytys voi käynnistyä toden teolla?

Vierailija
15/22 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekeeköhän ne sen tahallaan? Kun minä olin synnyttämässä ja kätilö vaihtui, uusi kätilö tuli tsekkaamaan mut ja totesi, ettei vielä - hän käy kahvilla. Alle viidessä minuutissa siitä kun oli poistunut, mulla tuli lapsivedet ja tunsin kovan tarpeen ponnistaa. Rentouttaako se kätilön toteamus niin, että synnytys voi käynnistyä toden teolla?

Voi se jossain tilanteessa rentouttaakin, mutta tässä tapauksessa oli ikävä yllätys että synnytys oli edennyt niin pitkälle ja koska sektio oli edelleen se ainoa sikiölle turvallinen tapa niin sinne mentiin sitten melkoisella kiireellä. Mutta loppu hyvin kaikki hyvin vaikka hetken ehti pelottaa ❤

Vierailija
16/22 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei kuulu synnytys saliin. Moni mies ei edes itse haluaisi jos saisi päättää. Kun on kovat supistukset ei siinä paljo selän hieronta auta. Jos kestää sellaista kevyttä supistelua tunti tolkulla niin voihan mies siinä olla juttu kaverina mutta ehtiipä sitä jutella sitten jälkeenpäinkin.

Vierailija
17/22 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli huoneen perällä ja katseli vaan kun vedin ilokaasua. Kyselin mielipidettä ottaisinko spinaalin kun en ehtinyt muuta kivunlievitystä saamaan. Mies sanoi, että ottaisi kyllä vastaan kaikki mahdolliset kivunlievitykset. Tarjosin hänelle ilokaasua kokeiltavaksi kun kätilö lähti huoneesta. Kun piti ponnistaa pyysin pitämään kädestäni kiinni. Oli hiljaista ja rauhallista. Mitään kannustuspuheita mies ei pitänyt. Voi johtua siitä, että olin itse niin rauhallinen ja keskittynyt. Nauroimme myös välillä, mutta emme hirveästi jutelleet.

Vierailija
18/22 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän on naiselle synnytyksessä tärkein tuki. Ja tuon naisen mieshän kannusti ja oli hänen tukenaan.

Vierailija
19/22 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieshän on naiselle synnytyksessä tärkein tuki. Ja tuon naisen mieshän kannusti ja oli hänen tukenaan.

Totta

Vierailija
20/22 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kentien imelin trolli, mitä olen koskaan lukenut.

Vähättelee sitä että on henkesi on vaakalaudalla, lässytellen. "Sä pystyt tähän" vaikka naine ei ole muuta kuin biologiansa ja hoitajien armoilla. Mies antaa vielä piikitkin!? Ällöttävää... [/quote]

En kyllä yhtään ihmettele jos sinulla ei ole miestä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi