Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet pilaavat suhteensa pelaamalla

Vierailija
25.01.2019 |

Liiallinen pelaaminen hajottaa nuorten aikuisten parisuhteita: “Kamppailin tietokoneen kanssa huomiosta, ja hyvin usein jäin kakkoseksi”

https://yle.fi/uutiset/3-10612584

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet pilaavat suhteensa pienillä mikromakrillimunillaan!!

Tämä on niin valitettavaa.

Vierailija
22/30 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset viettävät aikaa somessa ja netflixissä huomattavasti enemmän. Naisten tapa määritellä mikä on oikein ja mikä väärin on se mikä niitä suhteita kaataa. Yleensä asunnosta ei edes näe että siellä asustelee mies. Kakki tavarat huonekkalut, seinäpinnat, lattiat, matot, lamut, astiat, kaikki on vain valittu miellyttämään naista. Miksi on väärin laittaa esim täytetty peuranpää olohuoneen seinälle jos mies haluaa, mutta muumimukikokoelma saa olla esillä, vaikka niitä ei käytetä, koska ne on arvokkaita. Miksi esimerkiksi verhoissa ei ole autojen kuvia jos mies tahtoo? Nämä kaikki naiset kokevat itsestäänsekvyytenä, ja monesti eivät sisustusvalinnoistaan kestä edes kritiikkiä, vaan vajoavat lapsen tasolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä sama homma menossa ollaan naimisissa. Vuoden tätä katsellut olen asiasta myös asiallisesti sanonut, mies ei pahemmin välitä. Joka päivä mietin eroa jne. 

Itse pelaan myöskin näin me myös tapasimme, mutta varmaan sen takia myös erotaankin.

Ei siinä mitään pettämistä ole tai muuta, sanoo aina että voin tulla viereen katsomaan.Kertoo niistä peleistä ja sun muuta mitä pelaa/tekee esittelee kavereita peleissään joihin on tutustunut.

Sano ensi kuussa ostavan pelin mitä minä pelaan jotta voidaan tehdä jotain yhdessä heh :D

Monster Hunter, minkä itse olen jo aikoja sitten aloittanut.

No mikäs siinä hyvä homma, mutta nyt on myöskin vauva kuvioissa mukana, jonka hoidan täysin itse.

Ja tähän vielä mies ei välitä hommailla, ennen oli kiinni varmaan joka päivä ja pelit unohtui. Tosin yritti pari viikkoa synnytyksen jälkeen, itsellä oli paikat sen verran "remontissa" että en voinut. Ei ole sen jälkeen edes kysynyt tai yrittänyt.

Ei minuakaan kiinnostaisi hommailla kanssiasi, koska asenteesi joka asiaan tuntuu olevan miestä syyllistävä. Itse olen jättänyt tuollaisen naisen joka nosti vain omaa tekemistä jalustalle. Tiesitkö että jos kiinnität huomiota asioihin mitä mies ei tee, se saa miehen tekemiset silmissäsi vähenemään edelleen. Varmaan jossain välissä tuleekin piste, missä mies ei tee mitään ja jos tekee, niin senkin väärin.

Vierailija
24/30 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen varmaan poikkeus mutta en harrasta minkäänlaista netti tai muutakaan pelaamista.

Vierailija
25/30 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liiallinen pelaaminen hajottaa nuorten aikuisten parisuhteita: “Kamppailin tietokoneen kanssa huomiosta, ja hyvin usein jäin kakkoseksi”

https://yle.fi/uutiset/3-10612584

Onko nää naiset sellasia niinku niissä meemikuvissa jotka makoilee viettelevästi seksikkäässä alusasussa mutta mies ei huomaa ja pelaa vaan?

Vierailija
26/30 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin haluisin että mun mies pelais kanssa.. kurjaa pelata yksin..

Vierailija
27/30 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2 tuntia jos päivässä pelaa niin se ei oo paha. Menee ihan normaaleihin harrastustunteihin.

Vierailija
28/30 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteet pilaavat pelaamisen.

Vierailija
29/30 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1-2 tuntia jos päivässä pelaa niin se ei oo paha. Menee ihan normaaleihin harrastustunteihin.

.

Toi varmaan olisikin ihan ok määrä ja sopisi moneen perheeseen. Paitsi, jos vauvaa ja/tai taaperoa löytyy.

Oma tytär pähkii suhteensa järkevyyttä, sillä mies pelaa liikaa, vaikka ovat asiasta paljon jutelleetkin, mies aina lupaa vähentää. Kyllähän lupaukset ovat samaa tasoa kuin alkoholisteillakin. Pettymyksiä siitä seuraa. Rakkaus vaan vielä voittaa. Mä vähän pelkään, että lapsia alkaisivat nyt tekemään... Ja oikeasti, kummassakaan ei ole ns mitään vikaa, eivät vain halut ja tarpeet kohtaa, toinen viihtyy pelinsä ääressä ja toinen haluaisi elää muutakin elämää kuin pikkurouvana kotona.

Vierailija
30/30 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies pelaa joskus vähemmän, joskus enemmän, mutta ei koskaan liikaa. Ja toisaalta, mä saatan lukea kirjaa tuntitolkulla, jos on joku koukuttava kirja niin miksei mies saisi pelata, jos se on hänelle sitä rentoutumista?

Ymmärrän toki, että liika on liikaa (sitäkin olen valitettavasti joskus joutunut katsomaan eri miehen kanssa). Joka ilta töistäpääsystä yöhön ja kaikki viikonloput ei tulis nykyään kyseeseen missään tapauksessa. Kummallekaan missään omassa touhussa missä toinen jää kokonaan huomiotta aina.