Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet pilaavat suhteensa pelaamalla

Vierailija
25.01.2019 |

Liiallinen pelaaminen hajottaa nuorten aikuisten parisuhteita: “Kamppailin tietokoneen kanssa huomiosta, ja hyvin usein jäin kakkoseksi”

https://yle.fi/uutiset/3-10612584

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin vaan miehet.

Vierailija
2/30 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa on tylsä ja nalkuttava kumppani. Pakkohan sellaista on päästävä karkuun virtuaalimaailmaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sängyssä nainen kysyy tuohtuneena: "Nytkö sä jo tulit?!"

Tiimikaveri ei pelissä kysy tuohtuneena: "Joko sä tuhosit kaikki viholliset"

Valinta on helppo

Vierailija
4/30 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisethan tässä ovat suhteita pilaamassa, saa kai miehellä olla harrastus.

Vierailija
5/30 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei naiset mene mukaan pelaamaan? 🤔 Konsoleilla varsinki voi pelata kahdestaan 👍

Vierailija
6/30 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä naiset ei tykkää niin ei miehenkään pidä tykätä. :D

Vierailija
7/30 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan loppupeleissä tosi vähän. Ottaen huomioon nyksän vähäisen kiinostuksen voisin pelata vaikka joka päivä ja typy korkeintaan helpottuisi. Miehenä syytän tietenkin itseäni ja epäilin jo sen kokoa. Nainen väittää että hänellä on jokin eikä siksi halua. Syytä ei suostu kertomaan ja alkaa jo mennä hermo.

Sama nainen on aikaisemin vetänyt housuni pois kun halusi. En ymmärrä.

Vierailija
8/30 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä sama homma menossa ollaan naimisissa. Vuoden tätä katsellut olen asiasta myös asiallisesti sanonut, mies ei pahemmin välitä. Joka päivä mietin eroa jne. 

Itse pelaan myöskin näin me myös tapasimme, mutta varmaan sen takia myös erotaankin.

Ei siinä mitään pettämistä ole tai muuta, sanoo aina että voin tulla viereen katsomaan.Kertoo niistä peleistä ja sun muuta mitä pelaa/tekee esittelee kavereita peleissään joihin on tutustunut.

Sano ensi kuussa ostavan pelin mitä minä pelaan jotta voidaan tehdä jotain yhdessä heh :D

Monster Hunter, minkä itse olen jo aikoja sitten aloittanut.

No mikäs siinä hyvä homma, mutta nyt on myöskin vauva kuvioissa mukana, jonka hoidan täysin itse.

Vierailija
9/30 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten mielestä pitää katsoa telkkarista Putousta, Salkkareita ja Temppareita hiljaa möllöttäen, ja se on sitten sitä laatuaikaa. Tietysti nainen räplää puhelintaan samaan aikaan. 

Vierailija
10/30 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netflix ja perseellään istuminen ei ole sen järkevämpi tapa kuluttaa aikaa. Jostain syystä naisten mielestä siisteintä mitä voi tehdä, on lojua sohvalla takapuoli homeessa ja katsoa jotain typerää sarjaa.

Vierailija
11/30 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meidän suhde kaatui hevosiin ja yksin matkusteluun vaimon osalta.

Vierailija
12/30 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuollaisesta naisesta joutaakin päästä eroon.

Vierailija
13/30 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah.. onneksi mulla ei ole vaimoa😊 m35

Vierailija
14/30 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero tuli täälläkin kun mies istui koneella 17-23 ja viikonloput 12-24. Ei hänestä ollu osallistumaan perhe-elämään. Harmillista että lapset muistavat isästään suurinpiirtein vaan selän, tuskin kasvoja ollenkaan.

Vierailija
15/30 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pilaavat kyntensä ja kullin saannin saumat somettamalla.

Sormettais edes.

Vierailija
16/30 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä sama homma menossa ollaan naimisissa. Vuoden tätä katsellut olen asiasta myös asiallisesti sanonut, mies ei pahemmin välitä. Joka päivä mietin eroa jne. 

Itse pelaan myöskin näin me myös tapasimme, mutta varmaan sen takia myös erotaankin.

Ei siinä mitään pettämistä ole tai muuta, sanoo aina että voin tulla viereen katsomaan.Kertoo niistä peleistä ja sun muuta mitä pelaa/tekee esittelee kavereita peleissään joihin on tutustunut.

Sano ensi kuussa ostavan pelin mitä minä pelaan jotta voidaan tehdä jotain yhdessä heh :D

No mikäs siinä hyvä homma, mutta nyt on myöskin vauva kuvioissa mukana, jonka hoidan täysin itse.

Ja tähän vielä mies ei välitä hommailla, ennen oli kiinni varmaan joka päivä ja pelit unohtui. Tosin yritti pari viikkoa synnytyksen jälkeen, itsellä oli paikat sen verran "remontissa" että en voinut. Ei ole sen jälkeen edes kysynyt tai yrittänyt.

Vierailija
17/30 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tähän vielä mies ei välitä hommailla, ennen oli kiinni varmaan joka päivä ja pelit unohtui. Tosin yritti pari viikkoa synnytyksen jälkeen, itsellä oli paikat sen verran "remontissa" että en voinut. Ei ole sen jälkeen edes kysynyt tai yrittänyt.

Tämä on ihan tavallinen ilmiö

Vierailija
18/30 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kannattaa katsoa peiliin, jos tietokone on naista kiinnostavampaa ajanvietettä. 

Vierailija
19/30 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netflix ja perseellään istuminen ei ole sen järkevämpi tapa kuluttaa aikaa. Jostain syystä naisten mielestä siisteintä mitä voi tehdä, on lojua sohvalla takapuoli homeessa ja katsoa jotain typerää sarjaa.

On miehissäkin todella paljon noita sohvaperunoita. Näin menevämpää ja aktiivisempaa naista se syö! Miehen mielestä riittävä laatuaika on tv ohjelman katselu. Musta se ei ole mitään kivaa mielekästä yhdessäoloa. Peliaddikteihin en ole törmännyt. Johtuu ehkä iästä, ollaan tässä jo 50+ mutta uskon että nuorilla tää on paha ongelma.

Ylös ja ulos sieltä sohvasta!

Vierailija
20/30 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet pilaavat suhteensa pienillä mikromakrillimunillaan!!