Kampaajaa paikalla? Apua!!!
Minulla on maantienvärinen tukka vaaleilla raidoilla, tai siis oli. Sain päähäni, että värjätään koko tukka Elumenilla, samalla sävyllä, jota oli aiemmin laitettu kirkastamaan pohjaväriä. Tukka on nyt aivan hirveä. Näyttää ihan p askanruskealta. Onko mitään tehtävissä? Mitä teen? Mitkään värinpoistot ei käy, koska olen allerginen muulle kuin elumenille ja raita-aineelle.
Kommentit (36)
Niin siis Elumen on erilainen väri kuin muut, siinä värjäys perustuu värin ja hiuksen sähkömagneettiseen reaktioon. Elumenin poistoon on ihan oma aineensa ja tällaisen käsittelyn saa varmaan samasta paikasta kuin missä se väri laitettiinkin. Eli yhteys sinne ja neuvottelet korjauksesta.
Nyt sun täytyy heti mennä takaisin sinne kampaajalle ja sanoa, ettei lopputulos ole se, mitä halusit. Miksi et avannut suutasi jo silloin, kun se väri laitettiin?
Pelkään, että kampaaja loukkaantuu tai pahoittaa mielensä. Ap
Kokeile Fairylla pesua ja sitten vaalenna sitruunamehulla. Toimii! T. Kampaaja
Pese kaupan hilseshampoolla useampi kerta ja väliin runsaasti kunnon hoitoainetta.Minulla auttoi, neuvon sain kampaajalta.
Eipä tule ikävä värjäystä, kun tätä ketjua lukee. Mulla on ollut ainakin liian tummaksi/väärän väriseksi värjätyt hiukset värinpoisto ja sen seurauksena kalju sekä ne lukemattomat kerrat kun lähdin kampaajalta liian lyhyissä hiuksissa tai pottakampauksessa. Onneksi olen sitä ikäluokkaa, ettei tarvinnut niistä avautua netissä. Neuvoni ap:lle on, että anna hiustesi olla ja kasvata oma väri. Miksi väkisin leikkiä terveydellään, jos on jo herkistynyt väriaineille. P.s. Tiedän, ettei tämä ollut vastaus, jonka halusit saada.
Elumen ei taida lähteä fairyllä tai sitruunalla eikä tavisvärinpoistolla, montako kertaa se pitää sanoa. Ja jos ap on allerginen muille väreille, ei kannata tavallisilla väreillä ja värinpoistoilla sählätäkään. Joko totuttelet uuteen väriin tai varaat kampaajalta uuden ajan. Jos kampaaja ei tehnyt mitään virhettä ja väri valittiin yhdessä mutta et jälkeenpäin tykkääkään siitä, ei tietenkään ole mikään reklamaatioasia ja reklamaatio pitääkin yleensä tehdä heti työn jälkeen, ei muutaman päivän päästä. Eli varaat vaan uuden normaalin ajan ja mietitte, mitä seuraavaksi tehdään. Tai jos et halua samalle kampaajalle, niin sitten toiselle, joka käyttää Elumenia.
Kyllä mulla elumen haalistui astianpesuaineella ja sitruunalla.
Hei vielä,
Puristin hiuksiin sitruunamehua ja menin saunaan. Tämän jälkeen pesin hiukset kahdesti syväpuhdistavalla shamppoolla. Tulos: Elumen väri on haalistunut ainakin puoleen lähtötilanteesta. Eiköhän haalistu samalla metodilla vielä lisää. Turhaan täällä vouhkattiin, ettei lähde millään. Ap
Kyllähän väri kuin väri haalistuu noin.
Up