Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero ei tunnu miltään

Vierailija
25.01.2019 |

Päätettiin erosta kaksi viikkoa sitten. Mies nosti asian esille, ensin vastustin mutta muutaman päivän jälkeen olin samaa mieltä erosta. Ollaan hyvissä väleissä, jutellaan normaalisti lasten asioista jne. Asutaan saman katon alla kun käytännön asioissa on järjestelemistä.
Ollaan pari vuotta mietitty ollakko vaiko eikö olla, lähinnä minä omassa päässäni. Oonko henkisesti niin hyvin valmistunut tähän jo etukäteen vai miks en tunne mitään? Helpostusta kyllä vähän ja surullinen tietenkin lasten vuoksi. Mies oli viime viikonlopun ns.miestenreissulla, en tuntenut yhtään mustasukkaisuutta jos mietin että tapaa siellä naisia lähemminkin. Mikä mua vaivaa vai onko tämä normaalia? Joka paikassa hoetaan että eroviha on hyvä käydä läpi erosta ylipäästäkseen mutta entä jos sellaista ei koe? Ei itketä, ei mitään.

Onko muilla ollut samanlaista, tuliko viha jälkeenpäin vai miten koitte asian myöhemmin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja ollaan oltu yhdessä 10 vuotta.

Ap

Vierailija
2/4 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee myöhemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Olet alkushokissa ja turtana.

Kun ero konkretisoituu ja mies lähtee pois omaan asuntoon niin varaudu henkiseen romahdukseen.

Vierailija
4/4 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä vielä iskee.

Se on vähän niinkuin läheisen kuollessa. Shokissa saadaan hautajaiset ja muut asiat järjestettyä hyvinkin tomerasti. Sit kun hautajaiset on ohi ja on tilaa ja aikaa niin suru iskee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme