Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaipaan kosketusta, hellyyttä ja läsnäoloa (olen mies)

Tavek
25.01.2019 |

En tiedä kuinka yleistä tämä on, mutta.. olen siis 29v kahden pienen lapsen isä ja eronnut heidän äidistä. Kaipaan todellakin, jotakuinkin päivittäin, naisen pehmeää, lämmintä kehoa, hellyyttä ja läsnäoloa. Olen vieläpä ekstrovertti ja ihmisten kanssa oleminen on minulle todella tärkeää... tässä ei oikein tiedä mitä enää tekisi. Olen todella tunteellinen ihminen, joten tämä on kova pala minulle.

Halusimpahan vain purkaa tunteitani jonnin vertaa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pk-seutu myös kirjoitti:

Oi. Paljon on ihmisiä, jotka kaipaa päivittäin kosketusta ja läheisyyttä. Myös täältä löytyy yksi :)

N32

Noniin, sama ikä ja sama sijainti. Vaihdetaanko yhteystietoja? :)

M32

Vierailija
22/28 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän se tehdään anonyymisti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavek kirjoitti:

En tiedä kuinka yleistä tämä on, mutta.. olen siis 29v kahden pienen lapsen isä ja eronnut heidän äidistä. Kaipaan todellakin, jotakuinkin päivittäin, naisen pehmeää, lämmintä kehoa, hellyyttä ja läsnäoloa. Olen vieläpä ekstrovertti ja ihmisten kanssa oleminen on minulle todella tärkeää... tässä ei oikein tiedä mitä enää tekisi. Olen todella tunteellinen ihminen, joten tämä on kova pala minulle.

Olet kyllä outo mies tai olet vain ollut kauan ilman hellyyttä.Minäkin haluasin vain hellyyttä.Mutta kun sitä haluan niin aina se muna siinä on pystyssä jos hän jotain joutuu hieromaan esim .tissiä tai selkää jne.

Niin, halailu ja läheisyys voi johtaa seksiin. Perustilanne näin naisena tuntuu olevan toisinpäin se että lähtökohtana on seksi ja se voi johtaa hellyyteen tai olla johtamatta. Siis näin jos miehiä lähtee tapailemaan, mitä en enää edes jaksa tehdä.

Vierailija
24/28 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pk-seutu myös kirjoitti:

Mitenköhän se tehdään anonyymisti?

On pari vaihtoehtoa. Kik-messengerissä on esim pelkät nimimerkit keskustelua varten.

Tai sitten vain anonyymi sähköpostiosoite.

Mulle voi ainakin laittaa spostia ambivalentti1@gmail.com

M32

Vierailija
25/28 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavek kirjoitti:

Vau. En jotenkin osannut kuvitella tämän olevan näin bopeasti kommentteja saava asia. Hmn. Olisikohan mitenkään järkevä asia järkätä tyyliin joku messenger ryhmä yms ihan läheisyyttä varten - tyyliin aluksi porukat tapaisivat esim jossain kahvilassa ja sitten halutessaan läheisyyden merkeissä?

Vai olisiko vaan aivan liian oudolta tuntuva idea?

- "Tavek"

Vähän menee oudon idean puolelle. Enemmän pitäisi fwb-suhdekonseptin rinnalle tai sen vaihtoehdoksi kehittää joku hugging-suhde. Sit ihmiset vois kertoa tinderissä tai missä nyt ikinä etsivänsä nimenomaan sellaista halailu- ja hellyyssuhdetta.

Mä tykkään "hugging-suhde" termistä! Tai cuddle-friends! Mutta mihinköhän tälläistäkin uskaltaisi lähteä omalla naamataululla ilmoittelemaan...

Ja mitä tohon aiempaan jonkun kommenttiin mun outoudesta tulee... no oonhan mä outo. Hellä, herkkä, tunteellimen, itkevä.. and damn well proud of it!

Vierailija
26/28 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just hyvä :)

Vierailija
27/28 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavek kirjoitti:

Olet kyllä outo mies tai olet vain ollut kauan ilman hellyyttä.Minäkin haluasin vain hellyyttä.Mutta kun sitä haluan niin aina se muna siinä on pystyssä jos hän jotain joutuu hieromaan esim .tissiä tai selkää jne.

Niin, halailu ja läheisyys voi johtaa seksiin. Perustilanne näin naisena tuntuu olevan toisinpäin se että lähtökohtana on seksi ja se voi johtaa hellyyteen tai olla johtamatta. Siis näin jos miehiä lähtee tapailemaan, mitä en enää edes jaksa tehdä.

Kyllähän se on totta että miehelle helposti käy niin että halailu / läheisyys aiheuttaa voimakkaitakin seksuaalisia tunteita, mutta itse alan pikkuhiljaa ymmäetämään että meillä ei ehkä ole aina ymmärrystä sisäisistä tunteistamme ja seksin tarve sekottuu helposti läheisyyteen, eikä niitä osata erottaa kunnolla

Vierailija
28/28 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavek kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavek kirjoitti:

Kyllähän se on totta että miehelle helposti käy niin että halailu / läheisyys aiheuttaa voimakkaitakin seksuaalisia tunteita, mutta itse alan pikkuhiljaa ymmäetämään että meillä ei ehkä ole aina ymmärrystä sisäisistä tunteistamme ja seksin tarve sekottuu helposti läheisyyteen, eikä niitä osata erottaa kunnolla

Mikä sun horoskooppimerkki on? Veikkaan, että kalat tai rapu..