Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulle sinkkuus oli häpeä.

Vierailija
20.07.2008 |

En arvostele ketään sinkkuudesta ja hyvin ymmärrän ne moninaiset syyt, miksi ihmiset ovat ilman puolisoa, mutta minulle se oli elämäni häpeällisintä aikaa. Koin hyvin ahdistavana sen, ettei minulla ole kumppania, erittäin monesta syystä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon, vaikkenkään ymmärrä viestisi pointtia :-O

Vierailija
2/6 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jälkeen, kun miehen löysit. Ihan käsittämättömältä kuulostaa ajattelutapasi. Mielenkiinnosta kuulisin, mitä syitä sinulla oli häpeääsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla lähipiiriini kuuluvilla oli jo kumppanit, monilla jo lapsiakin. Minä pelkäsin, etten koskaan löydä ihmistä, jonka kanssa tulisin onnelliseksi. Minua hävetti, koska ajattelin muiden pitävän minua jotenkin huonona ja säälittävänä tyyppinä ilman puolisoa.

Vierailija
4/6 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sinua pelotti ja siitä seurasi kuvitelmia josta seurasi häpeilyä

Vierailija
5/6 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinkkuutesi vaan huono itsetuntosi. Väliaikaisesti häpeä on poistunut, mutta kyllä se taas pian palaa, ja sinulla on siihen taas joku hyvä syy.

Eihän se suhde sitä itsetuntoa paranna, joka sen häpeän aiheutti. Se suhde poisti vaan häpeän syyn, ei tarvetta tuntea sitä, got it?

Vierailija
6/6 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

päinvastoin, haaveilin jopa että pitäisin sinkkuuteni kolmevuotisjuhlat (tai monta vuotta siinä nyt menikään), mutta "valitettavasti" ehdin alkaa seurustelemaan ennen tuon vuoden täyttymistä. musta se ei oo mikään juttu että "toi ei saa ketään". en siis pitäisi ongelmana, vaikka vielä joskus olisin taas sinkku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän