Kertokaa pitkäksi venyvä ja voimat pois vievä, mutta vaaraton sairaus
Kommentit (25)
Väsymysoireyhtymä. Toki se kyllä on pitkittyessään varmaan jo ihan vaarallinenkin. Saman voisi sanoa kilpirauhasen vajaatoiminnasta.
Fibromyalgia? Millä tavalla vaaratonta ap tarkoitat? Että ei ole hengenvaarallinen vai?
Työn välttelyyn? Kertomukseen? Vai mihin tarkoitukseen?
Kilpirauhasen vajaatoiminta, se onkin sitten loppuelämän riesa.
Vierailija kirjoitti:
Masennus
Paitsi että tämä on vaarallinen. Itsemurhariski on todella korkea varsinkin pitkittyneissä vaikeissa masennuksissa.
B12-vitamiinin puute. Voisi johtua vaikka gastriitista.
Millä tavalla vaaraton ja mihin tarkoitukseen? Sairaslomaan vai muuten vain?
Vierailija kirjoitti:
Väsymysoireyhtymä. Toki se kyllä on pitkittyessään varmaan jo ihan vaarallinenkin. Saman voisi sanoa kilpirauhasen vajaatoiminnasta.
Haista *****. Mä olen ollut kuolla noihin molempiin sekundaaristen oireiden kuten sydämen vajaatoiminnan, myksedeeman, hypoksian ja iskemian vuoksi. Autonominen hermostoni ja hengityskeskukseni ei toimi enää normaalisti, joten voin potkaista tyhjää hetkenä minä hyvänsä. Ja olen 33-v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Masennus
Paitsi että tämä on vaarallinen. Itsemurhariski on todella korkea varsinkin pitkittyneissä vaikeissa masennuksissa.
:D
No jos joku sairaus venyy pitkäksi ja vie voimat niin silloin se aiheuttaa elämänlaadun heikkenemistä, asioiden hoitamisen vaikeutta, kapeampaa sosiaalista elämää ja lopulta masennusta. Ei sairaus yleensä ole oikein vaaratonta, muutenhan se ei haittaisi mitään.
Vierailija kirjoitti:
B12-vitamiinin puute. Voisi johtua vaikka gastriitista.
Ei ole muuten ihan vaaraton sairaus tämä. Pernisiöösiin anemiaan voi kuolla.
raudanpuute