Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aina jäädyn ihastuksen edessä?

Vierailija
25.01.2019 |

Miksi ihastuksen edessä jäätyy? Muille pystyn puhumaan luontevasti, hymyilemään, vitsailemaan ja jopa flirttailemaan, mutta sitten kun oikeasti haluaisi tehdä hyvän vaikutuksen, niin on täysin tönkkö. Tänään esimerkiksi tapahtui täydellinen elokuvahetki: täydessä salissa käännyin, väkijoukko jakaantui, ihastukseni seisoi noin 15 m päässä ja katsoi minua. Katsoin suoraan ihastustani silmiin, jähmetyin tuijottamaan kunnes tajusin, että katsekontakti on jatkunut liian pitkään, joten laskin katseeni alas ja kävelin pois. Miksi tuossa tilanteessa, ei voi vaan sujuvasti tervehtiä, hymyillä ja jutustella vähän? En edes halua flirttailla tai yrittää iskeä, ihan normaali kohtelias käytös riittäisi. Mitään vinkkejä miten voisi käyttäytyä normaalimmin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinaa naamaan.

Vierailija
2/5 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa auttaa. Itsekkään en osaa yhtä rennosti olla viehättävien ihmisten seurassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viinaa naamaan.

Kännissä olen ääliö ja saattaisin käydä lääppimään, joten ei kovin hyvä vaihtoehto. Muita ehdotuksia?

Vierailija
4/5 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätäkö se on ollut, kun miehenä olen koittanut lähestyä kohteliaasti naista, niin tämäpä ihan kirjaimellisesti juoksee karkuun.

Vierailija
5/5 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa täällä samasta kärsivä! En osaa olla yhtään luonteva hänen läsnäollessa. Hän on ainoa henkilö ryhmässämme jolle en ole puhunut oikeastaan mitään. Muutamia tilaisuuksia on ollut, hänen puolelta, mutta olen kirmannut karkuun ensin henkisesti välttelemällä katsetta ja läsnäoloa ja perään fyysisesti pinkomalla muualle. Järkyttävää miten oma käytös muuttuu tällaisen henkilön läsnäollessa :D huojentavaa kuitenkin kuulla, etten ole vaivoineni ainoa tässä maailmassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi