Taas mies jäi ilman oikeutta. Tämän vuoksi isyystestit pitäisi tehdä aina automaattisesti.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005977469.html
Nainen kavalsi mieheltä kymmeniätuhansia ja pääsi kuin koira veräjästä. Miksi feministit eivät puutu tähän epäkohtaan?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä ja isänä mä kyllä ihmettelen tota isyyden perumista.
Jos itselöä olisi tilanne että 2v kohdalla paljastuisi ettei lapsi olisikaan mun niin erojan siitä tietenkin tulisi mutta eihän se poista sitä tosiasiaa että sille lapselle mä olisin kuitenkin isä enkä kyllä mitenkään pystyisi hylkäämään lasta jota olen 2v pitänyt omanani.
Tuskin edes haluaisin viralliseen isyyteen muutosta.
Miksi alapeukkuja tähän?
Onko alapeukuttjat sitä mieltä että kyseisessä tilanteessa on ok hylätä lapsi?
Entä jos todellinen isyys paljastuu 3v? Tai 4v? Muutos isyyteen ja lapsi pois elämästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekemistä feminismillä on tällaisessa asiassa? Eikö tämänkaltaiset asiat kuulu paremminkin jonkun miesasialiikkeen agendalle? Ai niin, eihän siellä osata muuta tehdä kuin solvata naisia.
Feministit väittävät olevansa tasa-arvon asialla, mutta oikeassa olet. He valehtelevat.
Feminismi on liike, joka pyrkii turvaamaan naisten tasa-arvon miesten rinnalla. Oletko, jotekin vajaa, jos et ole kuullut, että on olemassa erikseen miesasialiikkeet, jotka ajavat miesten asiaa.
Naisella on laajemmat oikeudet kuin miehellä, joten feminismi on tarpeeton ja turha ideologia joka vain pahentaa tätä epäsuhtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekemistä feminismillä on tällaisessa asiassa? Eikö tämänkaltaiset asiat kuulu paremminkin jonkun miesasialiikkeen agendalle? Ai niin, eihän siellä osata muuta tehdä kuin solvata naisia.
Feministit väittävät olevansa tasa-arvon asialla, mutta oikeassa olet. He valehtelevat.
Feminismi on liike, joka pyrkii turvaamaan naisten tasa-arvon miesten rinnalla. Oletko, jotekin vajaa, jos et ole kuullut, että on olemassa erikseen miesasialiikkeet, jotka ajavat miesten asiaa.
Siinä tapauksessa tällä palstalla majailee koko joukko valehtelevia feministejä.
Feministit ajavat pääasiassa naisten asioita tasa-arvoisempaan suuntaan. Toki itse feministinä kannattaisin lakimuutosta tähän, mutta en koe asiaa niin läheiseksi että itse alkaisin sitä ajamaan. Et ilmeisesti sinäkään kun huudat feministejä apuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos itselöä olisi tilanne että 2v kohdalla paljastuisi ettei lapsi olisikaan mun niin erojan siitä tietenkin tulisi mutta eihän se poista sitä tosiasiaa että sille lapselle mä olisin kuitenkin isä enkä kyllä mitenkään pystyisi hylkäämään lasta jota olen 2v pitänyt omanani.
Tuskin edes haluaisin viralliseen isyyteen muutosta.Miksi alapeukkuja tähän?
Onko alapeukuttjat sitä mieltä että kyseisessä tilanteessa on ok hylätä lapsi?
Entä jos todellinen isyys paljastuu 3v? Tai 4v? Muutos isyyteen ja lapsi pois elämästä?
Isyys ei muutu.
... Eli ukko oli tuhka muna.... :D :D
Taas tää sama inisijämies täällä. Koita pysyä erossa naisista, kun et mitään perhe-elämästä ymmärrä. Jossain elämän koukeroissa voi olla tarjolla vain huonoja ratkaisuja. Sinä et varmaan pystyisi olemaan kenellekään isä. Se on nimittäin kallista ja raskasta , saituri ei jaksa lasten kanssa kuitenkaan. Laki sanoo, että avioliitossa pitää elättää myös puolison lapset. Myös pitää rakastaa lapsia, ei pelkkä rahakaan riitä.
Vierailija kirjoitti:
Taas tää sama inisijämies täällä. Koita pysyä erossa naisista, kun et mitään perhe-elämästä ymmärrä. Jossain elämän koukeroissa voi olla tarjolla vain huonoja ratkaisuja. Sinä et varmaan pystyisi olemaan kenellekään isä. Se on nimittäin kallista ja raskasta , saituri ei jaksa lasten kanssa kuitenkaan. Laki sanoo, että avioliitossa pitää elättää myös puolison lapset. Myös pitää rakastaa lapsia, ei pelkkä rahakaan riitä.
Kalikka kalahti? Oletko kertonut jo miehellesi?
Hyvä nainen, testauta miehen ÄO ennen kuin päätät tehdä lapsen tämän kanssa. Voit pelastaa lapsesi herneen kokoisilta aivoilta ja palleilta.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä nainen, testauta miehen ÄO ennen kuin päätät tehdä lapsen tämän kanssa. Voit pelastaa lapsesi herneen kokoisilta aivoilta ja palleilta.
Kannattaa suosiolla jättää väliin jos mies on afrikasta. (katso wikipedia)
Vierailija kirjoitti:
Tuskin edes haluaisin viralliseen isyyteen muutosta.
Syön hatullisen paskaa jos sinä olet mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap kerroppa meille, ketä tarkoitat feministeillä?
Tarkoitan heitä jotka feministeinä julkisuudessa esiintyy ja istuvat feministisen puolueen riveissä.
Aika pieni määrä oikeista feministeistä. Feministipuoluekin on perustettu joskus muutama vuosi sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin edes haluaisin viralliseen isyyteen muutosta.Syön hatullisen paskaa jos sinä olet mies.
Voi se olla joku munaton soijahipsteri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin edes haluaisin viralliseen isyyteen muutosta.Syön hatullisen paskaa jos sinä olet mies.
Voi se olla joku munaton soijahipsteri.
Voit alkaa syömään sitä hatullista sillä mies olen, ja tältä seuraavalta haluan kysyä että mikä musta tekee munattoman soijahipsterin?
Säkö hylkäät 2v kasvattamasi lapsen tosta vain?
Itseasiassa taidatte olla niitä "miehiä" jotka ei lapsestaan välitä pätkääkään eikä kasvatukseen osallistu.
Sillä oikea isä kyllä 2v rakastuu lapseen niin kovaa ettei sitä lasta enää voi hylätä vaikka ei biologinen isä olisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni miesten oikeuksista taistelevat liikkeet voisivat lähteä ajamaan tätä asiaa, että kaikki lapset pitäisi isyystestata aina. Kannattaisin sitä naisena.
Feministeillä on niin monta asiaa, joita he ajavat ettei taida jokaiseen asiaan liittää aika - tai kiinnostus.
Tämä olisi hyvä, ikinä ei jäisi epäilys kalvamaan miestä, eikä nainen loukkaantuisi siitä, että mies haluaa testin.
Mulle isyyslaki ei käy järkeen, ei käynyt silloin kun sen ensimmäistä kertaa luin tenttiin eikä käy vieläkään. Ei ihme, että porukka ei lisäänny, kun Suomen perhelainsäädäntö on monilta osin täysin absurdia. Ei tuollainen ole enää lapsenkaan edun mukaista pidemmän päälle, kun lapset oppivat sairaita perhekuvioita.
-(nais)juristi
Vierailija kirjoitti:
ainakin kaikille avoliitossa syntyville lapsille pitäisi tehdä isyystesti, vaikka oletettu isä suostuisikin lapsen isäksi. lapselle saatetaan joka tapauksessa tehdä erilaisia juttuja neuvolassa, joten tuon ei pitäisi olla kovinkaan iso kuluerä.
Jos ei asuta yhdessä, niin silloinko testiä ei mielestäsi tarvita? Ja kirjain i avoliitossa-sanan keskellä tekee isyydestä varman?
Ei kaikki naiset huijaa. Niin kuin ei kaikki miehet raiskaa.
Turha on jonkun yhden jutun vuoksi yleistää