Sähkö tulee pistorasiasta.
Eikö edes nyt vihervasemistolaiset mieti että jos tulevaisuudessa ois vaikka se 1000000 sähköautoa miten tälläsellä pakkasella saataisiin ladattu ne. Tuulivoimaloiden tuotto 0 aurinkopaneeleiden tuotto 0.Ydinvoimaa ei saa rakentaa eikä käyttää. Niin eihän ne tajua sitä,sähköhä tulee pistorasiasta!!!
Kommentit (23)
Autonpyöriin dynamot ja katolle tuuligeneraattori, niin se tuottaa oman sähkönsä liikkeestä ja ajoviimasta.
Eivät Vihreät enää kovin innokkaasti hehkuta sähköautojen ihanuutta. Heille on valjennut karmea totuus, että niitä on jo ja lisää tulee ja kohta niillä ajelee jo tavallinenkin kansa. Ja sehän ei käy, sillä ihanneyhteiskunnassa ei yksityisautoilla ajele kuin korkein nomenklatuura. Ei vaikka auto kävisi yrttiteellä.
Palataan 1700luvulle eihän silloin sähköä ollut ja hyvinhä sitä ihmiset pärjäsi.
Sähköä kirjoitti:
Eikö edes nyt vihervasemistolaiset mieti että jos tulevaisuudessa ois vaikka se 1000000 sähköautoa miten tälläsellä pakkasella saataisiin ladattu ne. Tuulivoimaloiden tuotto 0 aurinkopaneeleiden tuotto 0.Ydinvoimaa ei saa rakentaa eikä käyttää. Niin eihän ne tajua sitä,sähköhä tulee pistorasiasta!!!
Bensa tulee pumpusata.
Aivoja ei saa hyödyntää eikä käyttää.
Mitään muuta ei ole kuin bensa. Niin ja rasismi. Niistä persut tykkää. Molemmista.
Vierailija kirjoitti:
Sähköä kirjoitti:
Eikö edes nyt vihervasemistolaiset mieti että jos tulevaisuudessa ois vaikka se 1000000 sähköautoa miten tälläsellä pakkasella saataisiin ladattu ne. Tuulivoimaloiden tuotto 0 aurinkopaneeleiden tuotto 0.Ydinvoimaa ei saa rakentaa eikä käyttää. Niin eihän ne tajua sitä,sähköhä tulee pistorasiasta!!!
Bensa tulee pumpusata.
Aivoja ei saa hyödyntää eikä käyttää.
Mitään muuta ei ole kuin bensa. Niin ja rasismi. Niistä persut tykkää. Molemmista.
Persut ainut puolue joka ei oo lähtenyt sähköauto vouhotukseen. Ennen äänestin demareita mutta kyllä takin käännän ja äänestän persuja.
Suomalaisten autojen keskihinta on 3600 euroa ja keski-ikä 12 vuotta.
Itse ajelen satasen arvoisella Mondeolla, asun maaseudulla ja työhön pitää päästä joka aamu.
Pienipalkkaista paskaduunia, kuten auton arvostakin pystyy päättelemään :-)
Julkiset eivät kulje, joten kuinka ihmeessä pystyisin ostamaan halvimmillaan 35 000 euroa maksavan sähköauton pelastaakseni maailman?
Meitä kaltaisiani ihmisiä on satojatuhansia, joten antakaapa rikkaat neuvoja kuinka tämä yhtälö on ratkaistavissa.
Ps. Sähkönsiirotyhtiöiden siirtomaksut ovat niin suuria, että joudumme jo säästämään sähkön käytöstä, että rahaa riittäisi myös ruokaan joka kuukausi.
Muutenkin sähköautot räjähtää ja niillä ei tee mitään kun mökillekin on 800 km yhteen suuntaan eikä siellä ole sähköjäkäään.
Nettiauto on täynnä 3600 euron hintaisia sähköautoja, mutta kukaan ei halua niitä ostaa kun eihän niillä pääse talvella kuin 10 kilometriä ja sitten on akku tyhjä.
Sähköautojen akut eivät kestä talvea. Pari tuntia pihassa ja sitten on auto jäässä eikä liiku. Testasin puhelimellani.
Vihaan ikuisesti Nissan Leafeja. Silloin kun ne tulivat markkinoille ja naapuri osti tuliterän sellaisen. Pisti vähän kateelliseksi. Nyt olen kuitenkin päässyt yli ja HUUTONAURU tulee aina kun joku koettaa Leafilla ajaa kun eihän se toimi talvella.
Akkuteknologiassa ei ole MITÄÄN kehitystä näköpiirissä. Kaikki on jo keksitty.
Sähköautot eivät koskaan tule halpenemaan koska ovat nyt liian kalliita minulle ja muille pers-aukisille.
Sitäpaitsi sähköhän loppuu maailmasta. Missään tapauksessa yhtään sähkövoimalaa ei voida rakentaa ja kaikkihan tietävät että ihminen ei ole koskaan ollut kuussa, maailma on litteä ja tuulisähkön sekä aurinkosähkön tuotto on nolla, eihän ne toimi ollenkaan. Ei tuulisähköä ole olemassa.
Valkoinen läskikusipääkänninenidioottiheteromies on luomakunnan kruunu, kaikille , muille potkut maasta.
Pumpataan lisää bensaa ja annetaan Datsunin moottorin huutaa, samalla kun HUUTONAURUA vihervässykkä-älykköjen puheille.
Siksi pers-autistit.
Nettiautossa, joka on vaihtoautojen suurin ilmoituskanava, ei ole yhtään sähköautoa hintaluokassa alle 10 000 euroa.
Ensimmäinen haussa tuleva käytetty sähköauto, joka näyttää edes autolta, on juuri Nissan Leaf hinta 13900 ja myyjä lupaa ajomatkaksi 50, huomaa 5o kilometriä-150 kilometriä ajo-olosuhteista riippuen.
Ostakaapa siitä halpa sähköauto ja ajakaa pakkasella 50 kilometrin päähän ja pelastakaa maailmaaaaaaaa.
Yhä vaan silti jotkut tynnörissä varttunneet imbesillit jaksoovat kärttää, että sähkö tulisi töpselistä. Niinhän se tietnkin on. Imurissakinhan on pistorasia ja kun seinässä oleva töpseli liitetään siihen, alkaa moottori hurrata
Sähkö ei tule töpselistä, vaan töpseliin
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisten autojen keskihinta on 3600 euroa ja keski-ikä 12 vuotta.
Eli kuvittelet kaikkien suomalaisten ostaneen autonsa max. 3600 euron rahasummalla ja 12 vuotta vanhoina, niinkö?
Vai olisko kuitenkin niin, että ovat ostaneet 30-35 k€ autoja uutena sellaiset 100 000 - 150 000 vuosittain ja siihen vielä joku 50 000 käytettyä päälle keskihintaan 20-25 k€? Olisko?
Mikä teitä oikein vaivaa, kun jaksatte lässyttää tästä yhdentekevästä seikasta? Ei tuolla ole mitään merkitystä autokauppaan.
dfgdfgdf kirjoitti:
Yhä vaan silti jotkut tynnörissä varttunneet imbesillit jaksoovat kärttää, että sähkö tulisi töpselistä. Niinhän se tietnkin on. Imurissakinhan on pistorasia ja kun seinässä oleva töpseli liitetään siihen, alkaa moottori hurrata
Tuleehan se sähkö töpselistä.
Onko tuon typerän hokemisen tarkoitus jotenkin ilmaista, että sähkö tulisi vaikkapa hiilivoimalasta? Sehän epäonnistuu siinä täysin. Suomessa yli 4/5 sähköstä tuotetaan jo nyt puhtaasti. Samoin tuontisähkö on usein suomalaistakin sähköä puhtaampaa, kun tulee Ruotsin ja Norjan vesivoimaloista.
Voi se tulla vaikkapa induktiokäämistäkin.
Valehtelija kirjoitti:
Nettiautossa, joka on vaihtoautojen suurin ilmoituskanava, ei ole yhtään sähköautoa hintaluokassa alle 10 000 euroa.
Parhaillaan on 12 kappaletta sähköautoja hintaluokassa alle 10 000 euroa, joten opettele valehtelemaan paremmin.
Valehtelija kirjoitti:
Ensimmäinen haussa tuleva käytetty sähköauto, joka näyttää edes autolta, on juuri Nissan Leaf hinta 13900
Halvin Leaf on kylläkin 8950 €:
https://www.nettiauto.com/nissan/leaf/11030395
Valehtelija kirjoitti:
ja myyjä lupaa ajomatkaksi 50, huomaa 5o kilometriä-150 kilometriä ajo-olosuhteista riippuen.
Entä sitten? Kyseisillä autoilla oli pieni akusto. Erittäin todennäköisesti 50 kilometriä riittäisi sadoille tuhansille suomalaisille kantamaksi.
Valehtelija kirjoitti:
Ostakaapa siitä halpa sähköauto ja ajakaa pakkasella 50 kilometrin päähän ja pelastakaa maailmaaaaaaaa.
Eikö pelle tajua, että on muitakin sähköautovaihtoehtoja kuin vain 50 km kantaman Leaf? Eipä tietenkään.
Vihervassarit voi ostaa minulta pistorasiaan kytkettävän suodatin-adapterin, joka suodattaa ydinsähkön pois. Pelastetaan yhdessä maapallo.
Vierailija kirjoitti:
Julkiset eivät kulje, joten kuinka ihmeessä pystyisin ostamaan halvimmillaan 35 000 euroa maksavan sähköauton pelastaakseni maailman?
Ensimmäisenä auttaa, kun opettelee käyttämään numeroita. Paikalliselta ala-asteelta saatat saada apua tähän.
Esimerkiksi VW e-Golf maksaa 29 000 euroa.
Jos ajat auton loppuun, niin olet säästänyt jotakuinkin auton hintaa vastaavan summan verrattuna polttomoottoriautoon, koska sähköauto on valtavasti edullisempi ajaa. Jälleen kerran tämän tajuamiseen tarvitsee ymmärtää numeroita, joten tosiaan ensin ala-asteella käymään, eikös?
Vierailija kirjoitti:
Palataan 1700luvulle eihän silloin sähköä ollut ja hyvinhä sitä ihmiset pärjäsi.
Se olisi ihan hyvä, että ne jotka sitä haluavat palaavat sinne ensin.
Vaikka vuoteen 0. Sekin käy. Syötte omenoita puista.
Zinc
Sähkö on joka puolella. Ei sitä tarvitsisi kapitalisoida nykyiseen tapaan. Siirtomaksuja ei tarvittaisi jos otettaisiin käyttöön Teslan keksinnöt.