Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsottiin eilen 20 vuoden takaisia lapsuusvideoita lasten kanssa. Lapset ihastelivat, miten tyylikkään ja nuoren näköinen olin.

Vierailija
25.01.2019 |

Käytin siistejä ja hyvin istuvia vaatteita, hiukset olivat aina kuosissa ja olin hyväkuntoinen.

Nyt olen aivan kulahtanut. Hyvä kun viikonloppuisin jaksan vääntäytyä suihkuun työviikon jälkeen. Kotona kuljen kulahtaneissa ja reikäisissä verkkareissa ja isoäitini vanhassa, nyppyisessä villatakissa.

Miten tässä näin kävi? Mihin hävisin? Mitä voin tehdä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat syömään terveellisemmin, ulkoilet enemmän ja alat käyttämään kivempia vaatteita. Toki kannattaa myös hoitaa nassuaan ja hiuksiaan.

Mun lapset taas totesivat, etten ole muuttunut tippaakaan... Ei naurata, kun katson peiliin ja mietin, että ainako olen ollut näin kulahtaneen näköinen :D. Olen tosin aina ollut vanhemman näköinen kuin ikäni on...

Vierailija
2/3 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaat ajan samalle päivälle kampanjalle, kasvohoitoon ja hierontaan. Tämän jälkeen menet uimaan ja saunaan ja käyt juomassa yksin ison erikoiskahvin nauttien siitä. Siitä suuntaat vaateostoksille ja aloitat sitä myöten uuden elämän.

T.tämän tehnyt ja uudestisyntynyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tehdä vaikka mitä! Hiukset kuntoon, meikkirutiinin aloittaminen, kasvoille kunnon hoitorutini.

Botoxia ja täyteaineita kannattaa myös harkita, saa voluumia takaisin väsyneisiin kasvoihin.

Oma äiti 50v ja näyttää nyt freesimmältä kuin 10 vuotta sitten. Tämä muutos tapahtui monin tavoin mutta aloitti käymään salilla, otti kasvohoitoja, ryppyihin botoksia ja hieman täyteainetta huuliin, kasvatti pidemmät hiukset ja alkoi sävyttämään niitä useammin. 

Sitten vaatekaapin uudistaminen tietty, vanhat vaatteet pesun kautta keräykseen tai kirpparille.