Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä H&M:Stä kannattaa ostaa tai tilata?

Vierailija
25.01.2019 |

Mikä siellä on hyvää?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten alushousut ja sukat

Vierailija
2/23 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Etsi parempilaatuinen vaatekauppa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten vaatteet on ollut hyviä ja koot pitää hyvin paikkansa. Itselle tilatessa vaikeampi tietää kokoa.

Myös sisustustuotteet on ollut hyviä.

Vierailija
4/23 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niinkuin mikä?

ap

Vierailija
5/23 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan itse todella harvoin vaatteita. Kun kierrän kaupat niin h et m on aina ollut pettymys en edes jaksa siellä' enää käydä. Asiakkaat siellä tuntuvat olevan muutenkin halpojen vaatteiden eikä laadun perään. 

Vierailija
6/23 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki nykyään jotain slimfittiä, jotka ei sovi harteikkaalle tai jos ei ole täysin hoikka. Joten eipä juuri mitään.

T: Miäs

Vierailija
7/23 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi slimfit ei kävisi harteikkaalle. Minulle ainakin sopii. En ole myöskään täysin hoikka mutten mikään hyljekkään.

Vierailija
8/23 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kovasti h&m muotoonommelluista aluslakanoista 👍 hyvälaatuisia ja lapsille löytyy kivoja kuvioita.

Samoin meidän parivuoteen 2 päiväpeittoa on sieltä, samettinen ja satiininen. Kestäviä ja nättejä.

Vierailija
9/23 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenvaatteet on kyllä olleet hyviä. Omat lapset jo teinejä ja jotain joskus miesten osastolta haluavat. Itselleni ostan trikoopaitoja ja hihattomia toppeja, hameita, sukkahousuja ym, joita tarvii paljon. Ihan ok vaatetta. Vuoden kyllä on paidatkin olleet käyttökelpoisia. On minulla kaksi talvitakkiakin. Perustoppa ja sitten vähän hienompi takki. Tykkään.

Vierailija
10/23 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta siellä on yleisesti ihan ok vaatteita, kunhan katsoo että materiaali on hyvä. Mulla on H&M:ltä monia puuvilla- ja viskoosivaatteita jotka on kestäneet hyvin.

Vierailija
11/23 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpavaateteollisuus saastuttaa enenmmän kuin lentäminen, eli toivottavasti et osta mitään ko. puljusta.

Vierailija
12/23 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta siellä on yleisesti ihan ok vaatteita, kunhan katsoo että materiaali on hyvä. Mulla on H&M:ltä monia puuvilla- ja viskoosivaatteita jotka on kestäneet hyvin.

ne viskoosipaidat/neuleet  ainakin menee pesussa huonoksi, kutistuu ja menettää muotonsa. Liseäksi näyttää halvoilta.

ap

Vierailija
13/23 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavalliset puuvillaiset petivaatteet on olleet hyviä.

Vierailija
14/23 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ne viskoosipaidat/neuleet  ainakin menee pesussa huonoksi, kutistuu ja menettää muotonsa. Liseäksi näyttää halvoilta.

ap

Halpa näyttää aina halvalta.

Vierailija
15/23 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään vetoketjullista ei kannata ostaa. Käyttävät huonoja vetoketjuja, jotka hajoaa nopeasti.

Vierailija
16/23 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M:ssä laatu on lähes poikkeuksetta huono. Hassua on ollut kuitenkin huomata, että eri maiden H&M:ssä on keskensäkin laatueroja. Suomessa on usein kaikkein huonolaatuisimmat. Johtunee sisäänostajista? Hinta sieltä saa ostamaan, ei muita syitä. 

Vierailija
17/23 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on H&M:ltä monia puuvillatoppeja jotka on olleet aktiivisessa käytössä jopa monia vuosia, ja edelleen oikein hyvässä kunnossa. Alushousutkin on musta ihan ok. Myös talvitakit on kestäneet hyvin, ja pari aika hyvälaatuista viskoosikesämekkoakin on. Niin, ja pari polyesteri(seos)neuletta, jotka kestää tosi hyvin, vaikka polyesteri nyt ei ehkä olekaan kaikkein miellyttävin materiaali, mutta kyllä se musta neuleissa menee (polyesterimekot taas on kauheita, liimantuu sähköstä jalkoihin).

Vierailija
18/23 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halpavaateteollisuus saastuttaa enenmmän kuin lentäminen, eli toivottavasti et osta mitään ko. puljusta.

Köyhällä ei ole varaa ostaa kalliimpia vaatteita. H&M:kin vaatteet on liian kalliita ellei ole alennuksessa.

Vierailija
19/23 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakanat ja pyyhkeet ovat olleet hyviä, juuri muuta en osta.

Vierailija
20/23 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään. Laatu on täyttä kuraa ihan kaikessa. Ja vaatteet tehty lapsityövoimalla tai muuten kyseenalaisissa oloissa. Ylihintaista muutenkin siihen laatuun verrattuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi