mitä H&M:Stä kannattaa ostaa tai tilata?
Kommentit (23)
Ei mitään. Etsi parempilaatuinen vaatekauppa
Lasten vaatteet on ollut hyviä ja koot pitää hyvin paikkansa. Itselle tilatessa vaikeampi tietää kokoa.
Myös sisustustuotteet on ollut hyviä.
Vierailija kirjoitti:
niinkuin mikä?
ap
Vierailija kirjoitti:
Ostan itse todella harvoin vaatteita. Kun kierrän kaupat niin h et m on aina ollut pettymys en edes jaksa siellä' enää käydä. Asiakkaat siellä tuntuvat olevan muutenkin halpojen vaatteiden eikä laadun perään.
Lähes kaikki nykyään jotain slimfittiä, jotka ei sovi harteikkaalle tai jos ei ole täysin hoikka. Joten eipä juuri mitään.
T: Miäs
Miksi slimfit ei kävisi harteikkaalle. Minulle ainakin sopii. En ole myöskään täysin hoikka mutten mikään hyljekkään.
Tykkään kovasti h&m muotoonommelluista aluslakanoista 👍 hyvälaatuisia ja lapsille löytyy kivoja kuvioita.
Samoin meidän parivuoteen 2 päiväpeittoa on sieltä, samettinen ja satiininen. Kestäviä ja nättejä.
Lastenvaatteet on kyllä olleet hyviä. Omat lapset jo teinejä ja jotain joskus miesten osastolta haluavat. Itselleni ostan trikoopaitoja ja hihattomia toppeja, hameita, sukkahousuja ym, joita tarvii paljon. Ihan ok vaatetta. Vuoden kyllä on paidatkin olleet käyttökelpoisia. On minulla kaksi talvitakkiakin. Perustoppa ja sitten vähän hienompi takki. Tykkään.
Musta siellä on yleisesti ihan ok vaatteita, kunhan katsoo että materiaali on hyvä. Mulla on H&M:ltä monia puuvilla- ja viskoosivaatteita jotka on kestäneet hyvin.
Halpavaateteollisuus saastuttaa enenmmän kuin lentäminen, eli toivottavasti et osta mitään ko. puljusta.
Vierailija kirjoitti:
Musta siellä on yleisesti ihan ok vaatteita, kunhan katsoo että materiaali on hyvä. Mulla on H&M:ltä monia puuvilla- ja viskoosivaatteita jotka on kestäneet hyvin.
ne viskoosipaidat/neuleet ainakin menee pesussa huonoksi, kutistuu ja menettää muotonsa. Liseäksi näyttää halvoilta.
ap
Tavalliset puuvillaiset petivaatteet on olleet hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ne viskoosipaidat/neuleet ainakin menee pesussa huonoksi, kutistuu ja menettää muotonsa. Liseäksi näyttää halvoilta.
ap
Halpa näyttää aina halvalta.
Mitään vetoketjullista ei kannata ostaa. Käyttävät huonoja vetoketjuja, jotka hajoaa nopeasti.
H&M:ssä laatu on lähes poikkeuksetta huono. Hassua on ollut kuitenkin huomata, että eri maiden H&M:ssä on keskensäkin laatueroja. Suomessa on usein kaikkein huonolaatuisimmat. Johtunee sisäänostajista? Hinta sieltä saa ostamaan, ei muita syitä.
Mulla on H&M:ltä monia puuvillatoppeja jotka on olleet aktiivisessa käytössä jopa monia vuosia, ja edelleen oikein hyvässä kunnossa. Alushousutkin on musta ihan ok. Myös talvitakit on kestäneet hyvin, ja pari aika hyvälaatuista viskoosikesämekkoakin on. Niin, ja pari polyesteri(seos)neuletta, jotka kestää tosi hyvin, vaikka polyesteri nyt ei ehkä olekaan kaikkein miellyttävin materiaali, mutta kyllä se musta neuleissa menee (polyesterimekot taas on kauheita, liimantuu sähköstä jalkoihin).
Vierailija kirjoitti:
Halpavaateteollisuus saastuttaa enenmmän kuin lentäminen, eli toivottavasti et osta mitään ko. puljusta.
Köyhällä ei ole varaa ostaa kalliimpia vaatteita. H&M:kin vaatteet on liian kalliita ellei ole alennuksessa.
Lakanat ja pyyhkeet ovat olleet hyviä, juuri muuta en osta.
Ei mikään. Laatu on täyttä kuraa ihan kaikessa. Ja vaatteet tehty lapsityövoimalla tai muuten kyseenalaisissa oloissa. Ylihintaista muutenkin siihen laatuun verrattuna.
lasten alushousut ja sukat