Miehellä on ärsyttävä tapa kosketella nenällään minun nenääni, mitä mieltä olette
Mitä mieltä olette tästä, olenko itse ihan friikki? Mieheni tekee usein suutelun päätteeksi tai seksin aikana niin että hieraisee omaa nenäänsä hellästi omaani vasten. Minusta se on jotenkin todella epäeroottista, jotain mitä tehdään lapsille. Tappaa kaiken halun sekunnissa. Miten itse suhtautuisitte tuollaiseen? Tykkääkö muut tuon tyyppisestä hellyyden osoituksesta kesken seksin? Olen yrittänyt siitä sanoa nätisti, mutta eilen meni ihan totaalisesti kuppi nurin kun aina vaan tekee tuota, vaikka en tykkää.
Kommentit (15)
Me taas molemmat tykätään tuosta:) Ei nyt seksin aikana niin tehdä, mut muuten suudellessa ja kosketellessa toista. Mikä siitä sun mielestä tekee epäeroottista? Kai se nyt on ihan sama koskeeko huulet toisiaan vai nenät;)
Vierailija kirjoitti:
Me taas molemmat tykätään tuosta:) Ei nyt seksin aikana niin tehdä, mut muuten suudellessa ja kosketellessa toista. Mikä siitä sun mielestä tekee epäeroottista? Kai se nyt on ihan sama koskeeko huulet toisiaan vai nenät;)
Eikö tuo ole ihan mielipide kysymys, ei siitä riidellä.
Vierailija kirjoitti:
Minuun tuolla on sama vaikutus kun sanoisi kesken seksin minua vaikka äidikseen. En tiedä miksi se on mielestäni epäeroottista, se vain on.
ap
Vierailija kirjoitti:
Kun ei pidä niin ei pidä.
Tykkäisin, mutta mä tykkäänkin tollasista söpöistä jutuista seksinkin aikana.
Entä jos vaan sanot, ettet halua nyt seksiä kun et pidä siitä nenä jutusta. Luulen, että hieraisu loppuisi.
Mäkin teen niin joskus miehelle, en tosin seksin aikana. Mies ei ole kieltänyt niin tekemästä, mutta mistäs sitä tietää, jos ei oikeasti tykkää :D
Etkö voi sanoa, että et pidä tuosta? Tietääkö mies, ja tekee silti noin?
Vierailija kirjoitti:
Etkö voi sanoa, että et pidä tuosta? Tietääkö mies, ja tekee silti noin?
Olen sanonut, se vaan tulee miehellä jotenkin automaattisesti.
ap
Jos se oikeasti kaiken halun tappaa, niin kannattaa kyllä kauniisti vihjaista miehelle, ettet siitä tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ilmeisesti kuitenkaan teidänkään mielestä sovi seksin aikana tunnelmaa, jos ette sitä silloin tee.
ap
Eskimotaustaa?