Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi helvetti tätä elämää!

Hajamielisen vaimo
25.01.2019 |

Kuinka saisin miehen ruokkimaan lapset, kun olen itse muualla? Vaikka miten olen käskenyt mies ei vain meinaa muistaa ja jää makaroonilaatikko lämmittämättä. Kyllä raivostuttaa! En halua alkaa riitelemään, kun lapset ovat kotona, mutta kohta tälle asialle on pakko jotain tehdä. Eivät lapset tietenkään nälkää näe ja osaavat välipalaakin ottaa, mutta mies on vain niin pirun hajamielinen. Onneksi kasvavat kokoajan ja osaavat kohta lämmittää jo itse. Löytyykä vertaistukea?

Kommentit (3)

1/3 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. ilmaiset huoltasi siitä, ettei miess muista huolehtia lasten perustarpeista kuten ruuasta ollessasi matkoilla.

Millä lailla mies itse, itsensä ja unohtelunsa oletettavasti tuntien, pyrkii toimimaan jotta tällaista ei tapahdu? Keinoja on monia: vaikka laittaa kännykkään piippaus ruoka-aikoina. 

On tärkeää, että hän itse ratkaisee oman toimintansa ohjauksen. Parisuhteessa ei voi olla niin, että jompi kumpi huolehtii myös toisen osapuolen toiminnanohjauksesta.

Jos miehelläsi on selkeästi jokin keskittymishäiriö, muistihäiriö tai muu toiminnanohjauksen oikea ongelma, silloin hän ei toki myöskään voi olla matkojesi ajan ainoa lapsista huolehtiva aikuinen, vaan sitten on ratkaistava tilanne pyytämällä apua muilta.

Vai voiko kyse olla omasta ylimitoitetusta huolestasi, sinusta ateria pitää syödä klo 17 ja jos 17.05 ei ole aloitettu, huolestut että eikö ruokaa syödäkään lainkaan? Missä määrin on riski, että et luovu kontrollista vaikka asiat olisivatkin oikeasti ihan ok?

Miltä nämä kysymykset kuulostavat?

Vierailija
2/3 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuules tässä vinkki:

Äänitä miehelle äänitys jossa huudat ”NYT ON RUOKA AIKA, RUOKAA LAPSILLE” ja laita se soimaan lasten ruoka aikaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki!! Laita lasten ruoat miehen kaljojen ja makkaroiden eteen, joten kun mies tulee jääkaapille on hänen pakko muistaa ruoat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi