Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin kaverimiehen, tai fwb-miehen, mistä löytäisin?

Vierailija
24.01.2019 |

Otsikossa kysymys. Tideriin en halua. Kun miehet kyllä kiinnostuvat minusta, mutta ennen kuin päästään ekoille treffeille, tai tapailun alkuvaiheessa, saattavat alkaa pakittelemaan.

Olen aika aktiivinen ja saatan olla useimmille vähän "too much" mutta itse ajattelisin näin päin että ehkä he on mulle sitten liian vähäsen. Olen siis elämässä ja elämäntavoiltani muutenkin aika aktiivinen ja nopea liikkeissäni.

En siis haluaisi mitään heti kihlat ja naimisiin vakavaa suhdetta, mutta jonkun "luottoystävän" joka olis oikeastikin siinä mielessä ystävä että vastaisi viesteihin ja voisi olla rehellinen. Jos tiedätte mitä tarkoitan. Tietysti jos tapaisi sen oikean, se olisi hienoa mutta olen todella hidas taas sitten syttymään sellaiseen näin lukuisten pettymysten jälkeen.

Kaverimiehiäkin on mutten ole tohtinut heille vielä ehdotella mitään. En tiedä pitäisikö rohkaistua sitten. Mä olen sillä tavalla vähän sosiaalisesti "rajoittunut".

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka täältä. Mutta mä panen vaan paljaalla, tiedoks. Missä päin Suomee asut?

Vierailija
2/6 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vaikka täältä. Mutta mä panen vaan paljaalla, tiedoks. Missä päin Suomee asut?

Kerro sä missäpäin asut! Mulle käy mikä paikkakunta tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro sä missäpäin asut! Mulle käy mikä paikkakunta tahansa.

Länsi-Suomes, rannikolla.

Vierailija
4/6 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta voisit ehkä saada kaverin, mutta "kaveria" et saa minusta seksin harrastamiseen.  Minut voi löytää tai kohdata hyvin monessa eripaikassa; harvemmin baarista. useammin kirjastosta tai lenkkipolulta.  

Vierailija
5/6 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen kaverin haluaisin ensi kädessä, jota sais halailla, jutella mukavia. Viettää aikaa, viestitellä tai soitella jos tuntuu että tarvii seuraa. Jotain muuta sitten jos jotain muuta tulis. -ap

Vierailija
6/6 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun voit törmätä baarissa, kaupassa, kadulla, kirjastossa, elokuvissa, taksissa, julkisissa. Siitä vain valkkaamaan.