Työni on liian vaikeaa!
Olen ns unelmatyössäni, koulutusta vastaavaa ja mielenkiintoista. Haastetta on ja rakastan sitä, mutta liika on liikaa. Joudun jatkuvasti pähkäilemään ja ratkomaan todella vaikeita ja monimutkaisia asioita.
Koskaan ei ole hetkeäkään ns. rutiinihommia. Ei edes yhtä päivää siten että tiedän mitä pitää tehdä, kaikki pitää hallinnoida ja päätellä itse. Alani on niin vaikea että kukaan muukaan ei osaa auttaa, paremminkin ne vaikeimmat hommat siirtyy minulle muiltakin.
Miten tähän ikinä tottuu? Tuntuu välillä että en kohta tajua itsekään mistään mitään.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Sisältää mm. koodaamista, matemaattisia malleja ja uuden teknologian sovelluksia. Tarkemmin en tunnistuksen takia sano.
Heh, no siinä tapauksessa sanon että relaa vähän. Tällä alalla tuo osaamattomuuden tunne ei tule koskaan loppumaan. Mä oon jo 20 vuotta painanut samalla alalla hommia enkä osaa vieläkään, koko ajan joutuu opettelemaan jotain uutta. Mutta siitähän mulle maksetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut jos palkka on kova, niin kyllä sä kestät.
Sinällään jännä jos tuollaisissa töissä on palkallista lomaa ja hyvä palkka ja siivoojan hommissa tai varastolla ei ole palkallista lomaa.
Miksi asiat on näin epäreiluja että tietty porukka vaan lomailee ja palkka juoksee?
Tosi epäreilua. Tän takia en ite tee yhtään töitä ja laitan ap:n maksamaan mun elämän.
Haluan samat työedut saatana. Olen tehnyt kuitenkin paljon hommia ja mitä mä saan?
Pelkkää pätkää ja yksitoikkoista hommaa ja oon lievästi kehitysvammainen mies.
Kaikille työntekijöille kertyy palkallista lomaa.
Ei kerry paskatöissä.
Moni muualta tullut tekee 3e tunti hommia.
Otat palkkakuitit talteen ja haet oikeudesta lomakorvaukset. Läpihuutojuttu.
Vierailija kirjoitti:
Alalla n.4 v, tässä asemassa alle vuoden.
Se ei ole vielä pitkä aika, kyllä sä opit. Tsemppiä!
Paljonko palkka on?