Kauneusvinkkisi?
Hei nainen!
Mitä teet, kun haluat näyttää oikein hyvältä ja tuntea olosi kauniiksi?
Kommentit (12)
Hyvä ja jatkuva ihonhoito, kevyt ja kaunistava meikki aina kun lähden ihmisten ilmoille, huulipuna, mukavat ja tyyliini sopivat vaatteet, lasi viiniä ja iloinen mieli.
Paras kauneusvinkkini: Synny kauniiksi.
Kun on pessyt ja huuhdellut hiuksensa, kannattaa tehdä loppusilaus: huuhdella ne päänahkaa myöten perusteellisesti jääkylmällä vedellä. Tekee tosi hyvää päänahalle ja hiuksille.
Pelkällä jääkylmällä vedellä naaman pesu aamuisin. Ei muuta. Illalla voi pestö
Kasvonaamion teho paranee, kun ennen naamion laittoa lämmitän kasvoni hiustenkuivaajalla. Tai lämmitän kasvoja sillä kuivaajalla naamion levityksen jälkeen.
Olen laittanut myös kaksi naamiota peräkkäin ja saanut todella hehkeän tuloksen, joka kesti koko päivän. Laitoin ensin sellaisen kangasnaamion, joita myydään ihan marketeissa muutaman euron hintaa kpl. Sen poistettuani laitoin vielä Lidlistä ostettua halpaa kasvonaamiovoidetta, jota on sellaisessa pienessä pakkauksessa, riittää muutamaan kertaan. Muistaakseni taisin silloinkin vielä lämmittää kasvoja sen jälkeen, kun olin ottanut sen kangasnaamion pois.
Mulla kun on sellaiset "vähäveriset" kasvot, poskiinkaan ei tahdo nousta punaa vaikka olisin kuinka liikkunut ulkona ja pakkasessa. Mutta noilla naamioilla sain kauniin luonnonpunerruksen poskiini ja muutenkin raikkaan ilmeen.
Mitä teet, kun haluat näyttää oikein hyvältä ja tuntea olosi kauniiksi?
En oo pitkään aikaan halunnu tuntea :DD
mut
1. hankin miehen, jonka luonne on sellanen et se kehuu naista paljon ja saa ns puhkeamaan kukkaan jolloin oikeestikki ulkonäkö kaunistuu tosi paljon
2. nukkuminen, terveellinen ruokavalio ja liikunta
3. positiivinen elämänasenne, elämä ilman myrkyllisiä ihmissuhteita
4. rakastava lähipiiri
5. meikit, ripsipidennykset, hiustenpidennykset, yms. naiselliset ehosteet
6. mielenkiintonen elämä eli oman näköinen elämä jossa tekee asioita joista saa paljon. ja toi on yksilöllistä.
tärkein (huom. vaan ulkosesti, joskus voi jopa vaikuttaa sisimpään negatiivisesti) on se, että ulkonäön arvottaa korkeimmalle. eli mul on ainaki nini, että jos keskittyy muuhun, niin sillon ei muista omaa naamaansa, ja sillon sen ulkomuoto ei säily niin hyvin ku sillon ku sä päivittäin poseeraat, ylläpidät kauneutta.
eli kaikki mitä sä teet, pohjautuu siihen että ensisijasesti pyrit olemaan parhaimmillas ulkonäöllisesti.
toi mulla ainaki aina on toiminu, sillon ku oon panostanu ulkonäköön. :DDD
tota helpottaa raha ja stressitön elämä. :D
ja oon ihan tosissani.
Mulle se on ehdottomasti hiusten suoristus suoristusraudalla. Luonnonlaineiset hiukseni sojottavat muuten ihan miten sattuu ja näytän homssuiselta. Suoristusrauta on kuin taikasauva jonka avulla näytän siistiltä.
Ainiinjoo. Hiusten suoristustakin nopeampi ja tehokkaampi kaunistaja on hymy. Hymyillessä näytän nätiltä! Perusilme resting bitch face taas on melko ruma.
Jos on pari päivää aikaa niin vähennän kaiken suolan minimiin ja käyn enemmän lenkillä. Kasvot kirkastuu ja turvotus jos sitä on, häviää. Lenkillä käynti on muutenkin hyvä keino saada kasvot raikastumaan ja hehkumaan terveesti esim. ennen juhlia.
Nuorempana oli kaikenlaisia meikkauskikkoja mutta nykyisin lepään, syön sopivasti vatsaystävällistä ruokaa ja käyn kylvyssä. Tämä siis ennen juhlia tms.