Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Persoonallisuushäiriötesti: kolmen kärkesi?

Vierailija
24.01.2019 |

Tehkää tämä englanninkielinen persoonallisuushäiriötesti ja kertokaa, millaisen kolmen kärjen saitte. Testitulos siis kertoo, minkä persoonallisuushäiriön puolesta sait eniten pisteitä, toiseksi eniten jne. Persoonallisuushäiriöitä on yhteensä kymmenen.

Jokainen saa testistä jonkunlaiset pisteet eli se että saa pisteitä ei tarkoita että sairastaa niitä häiriöitä joiden puolesta sai eniten pisteitä.

https://psychcentral.com/personality-disorders-test/start.php

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tuon mukaan narsistinen, huomionhakuinen ja pakkomielteinen...

Vierailija
42/48 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla aika normaali. Itseasiassa tunnenkin itseni aika normaaliksi. Joskus on ollut pientä masennuksen poikasta joka on mennyt ohi. 

47p. riippuvainen persoonallisuus

29p. eristäytyvä persoonallisuus (schizoid)

25p. teatraalinen persoonallisuus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli skitsoidi, välttelevä ja vaativa persoonallisuus. En nyt ehkä allekirjoita näitä, mielestäni en ole yhtään perfektionisti muuta kuin yksittäisissä jutuissa, ainakaan jos vertaan ihmisiin ympärilläni. Olen myös jonkin verran heikko itsetuntoinen introvertti, joten siksi nuo kaksi ekaa. En koe kuitenkaan näistä merkittävää haittaa nykyisin. Huvittavaa, nuorempana mulla todettiin epävakaa persoonallisuus mutta silloin mielestäni oire johtui elämäntilanteesta ja jonkinlaisesta nuoruuden myöhäisestä kehityksestä. En tunnista itsessäni yhtään epävakauden piirteitä muuta kuin ehkä herkkyyden negatiivisille tunteille (murehtimiselle) ja jonkinlaisen epävarmuuden itsestäni. Testissäkään se ei pompannut lainkaan esiin. Räiskyviä ihmissuhteita, tyhjyyden tunnetta, mielialan vaihteluita, itsetuhoisuutta jne ei ole. Mutta nykykäsityshän on se että epävakaudesta valtaosa toipuu. Diagnoosi on sen hetken tilannetta kuvaava määrite.

Vierailija
44/48 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Skitsotypaalinen 75

2. Skitsoidi 73

3. Obsessiivis-kompulsiivinen 68

En kyllä itseäni miellä todellakaan OCD:ksi. Outo tiedän olevani, mutta järkevästi käyttäydyn aina tilanteen sitä vaatiessa ja otan kyllä muut huomioon ja omaan kyllä itsetietoisuutta terveen määrän. Olen kiinnostunut kauhutarinoista, mutta nyt vanhempana en niihin usko niin paljoa enää.

Vierailija
45/48 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paranoid 75

Schizotypal 72

Avoidant 93

Vierailija
46/48 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistinen, huomionhakuinen ja ocd

Vierailija
47/48 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Schizoid Personality Disorder 75

Obsessive-Compulsive Personality Disorder 44

Schizotypal Personality Disorder 42

M40

Vierailija
48/48 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Schizoid (eristäytyvä) 25p. Olen jonkin verran eristäytyvä

Dependent (riippuvainen) 25p. Minulla ei ole mitään riippuvuuksia (alkoholi, tupakka, kahvi jne), mutta päätösten teko on joskus vaikeaa ja kaipaan muilta päätöksiä, jos itselläni ei ole vahvaa mielipidettä.

Lisäksi Schizotypal (Sosiaalinen eristäytyminen, outo käytös ja ajattelu sekä epätavanomaiset uskomukset, kylmä, asiaton tai outo käyttäytyminen) en oikein näe tätä, liittyy enemmän tuohon eristäytyvään, Histrionic (teatraalinen) saatan olla hieman teatraalinen välillä, ja Obsessive-Compulsive (pakko-oireinen) olen joskus vitsaillut, että mulla olis ocd, tykkään, että asiat tehdään oikein ja mahdollisimman hyvin, tykkään järjestellä asioita, joskus huomaamattanikin, saivat kaikki 22 pistettä.

Mitähän nämä pisteet oikeastaan tarkoittaa, kun jollakin on max pisteet 25, jollakin 35 ja jollakin 95. Aika mielenkiintoista 🤔 Olis hyvä, kun pistemääriä olisi jotenkin selitetty tuloksissa, vaikkei testillä mitään diagnoosia saakkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan