Kehtaisitko kulkea Tokmannilta ostetuissa vaatteissa?
Jos vaate olisi hyvälaatuinen, mutta ostettu Tokmannilta. Ei ehkä se, että sen itse tietää, häiritse niin paljon. Mutta se pieni mahdollisuus, että joku huomaa että se vaate on Tokmannilta.
Kommentit (35)
On mulla joku Ivana Helsingin mekko Tokmannilta, mutta ei ole tullut juurikaan pidettyä.
Melkein kaikki vaatteeni ovat Tokmannilta, loput H&M-vaatteita. Olen 28-vuotias aineenopettaja. Vaatteitani on vain kehuttu
Ei voisi vähempää kiinnostaa mistä omat tai toisten rentut on ostettu.
Kehtaisin vaikka kuinka mutta mun mielestä ne näyttää hirveän halvoilta. Vaikka siis haluaisin tosissaan ostaa niitä kun meidän paikkakunnan ainoa vaatekauppa.
Onko aikuisissa ihmisissä oikeasti noin huonon itsetunnon omaavia kuin ap?
Miltä vaate näyttää riippuu kantajastaan.
Samaa "laatuahan" ne on kuin H&M ja muut halpisvaatefirmat.
Käytän parhaillaan Tokmannin toppia, joka on mielestäni paljon nätimpi kuin vaikkapa Hooämmän perustopit. Ainut iso miinuspuoli oli, että topissa oli valmiina reikä saumassa, enkä huomannut sitä ostotilanteessa. Laatu nyt on mitä on, mutta niin oli hintakin.
Minusta Tokmannilla on erittäin laadukkaita vaatteita.
Laatu ja valikoima on parantunut viimeisen 5-6 vuoden aikana todella merkittävästi.
Kun Tokmanniin nuivasti suhtautuvat ystäväni ihastelivat minun ja tyttäreni vaatteita, menivät vallan noloiksi, kun häpeämättä kerroin, mistä olen vaatteemme ostanut.
Ei minulla ole varaa mihinkään merkkivaatteisiin, mikäli en löydä niitä kirppiksiltä.
Usein löydänkin.
Ehkä tärkeämpi kysymys kuuluu: kehtaisitko sinä kulkea silloin kanssani?
Tokmanni käsittääkseni ostaa mm. isoja poistoeriä, joten ihan samaa vaatetta muutkin käyttävät. Ja jostain perusvaatteesta ei niin hirveästi saa variaatioita. Itse en oikein kehtaisi käyttää t-paitaa, jossa on jokin ökylogo.
Muuten ei haittaisi, mutta vaatteiden mitoitus on jotenkin, hmm... runsas.
Mulla on Lidlin vaatteita, jaiks. Tosin ne on toppeja ja tissiliivejä.
Kehtaisin kulkea ihan mistä tahansa ostetussa vaatteessa, jos tykkään siitä.
Uskaltaisin vaikka niissä lukisi isolla Tokman.
Huokaus. Ettekö te ymmärrä, että Tokmannissa olevat vaatteet ovat kuin kaikki Lidleissä olevat tuotteet Molemmat on tarkoiettu vain ja ainoastaan katselemista varten. Samalla tavon kuin vanhastaan jo Alkossa olevat kaikki pullotetut tuotteet ovat koristeesineitä, joihin ei tule koskea ja kajota.
Haluun sellasen lätsän missä lukee Tokmanni-ukko.
Laamapaidat ovat ihania alusvaatteita, yksi välikausitakki myös sieltä, hyvälaatuinen.
Totta kai kehtaisin. Kun kuljen kadulla, en kuvittele olevani Pariisissa catwalkilla.