Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opettaja, huomaatko jos opiskelija on ihastunut sinuun?? (amk/yliopisto)

Vierailija
24.01.2019 |

Olen ihastunut amk-opettajaani, vanhaan mieheen joka ei paperilla näytä kovin hyvältä mutta minun silmissäni kyllä. Nyt olen alkanut tulla vainoharhaiseksi. Tuntuu, että hän olisi minulle hieman kylmempi kuin muille. Hän välttää katsomasta liian pitkään silmiin, ja ennen jutteli minulle mielellään, enää ei. Käytös on ystävällisen etäistä, ennen hän oli jotenkin lämpimämpi. :( Merkittävin muutos on kuitenkin se, ettei hän enää koskettele. Tuo kuulosti niin väärältä kuin olla ja voi, mutta hän on puoliksi ulkomainen ja aina ollut vähän sellainen fyysinen. Eli hän saattaa taputtaa olkapäille/selkään, kätellä, joskus jopa halailla. Kaikkia, mies- ja naisopiskelijoita. Minua hän ei kuitenkaan enää koskettele tällä tavoin lainkaan! Ei vaikka olin ollut pitkään sairaana, ja kun toinen opiskelija (poika) oli ollut sairaana ja tuli kouluun, hän taputteli tätä selkään. Ei puhettakaan, että tekisi minulle enää mitään tällaista.

Sanokaa, että tämä on vain sattumaa! En todellakaan odota välillemme mitään, hän on naimisissa ja mua triplasti varmaan vanhempi, mutta olisi vain KAMALAN noloa jos hän olisi saanut tietää jostakin!! :( Minulla kuitenkin on vielä vuosi koulua jäljellä!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisista olen huomannut, toisista en. - Ei meillä yliopistolla ainakaan ole kukaan ohjiaistanut, että miten erotat ja huomaat sinuun ihastuneen opiskelijan; tai toisin päin, miten kehität ja luot itsellesi teflonpinnan, joka estää sinua huomaamasta opiskelijoiden tunteita sinua kohtaan. 

Vierailija
2/7 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisista olen huomannut, toisista en. - Ei meillä yliopistolla ainakaan ole kukaan ohjiaistanut, että miten erotat ja huomaat sinuun ihastuneen opiskelijan; tai toisin päin, miten kehität ja luot itsellesi teflonpinnan, joka estää sinua huomaamasta opiskelijoiden tunteita sinua kohtaan. 

Mistä olet huomannut? 

Ainoa miten minusta voisi ihastumisen huomata, on se että saatan vältellä katsekontaktia ja punastella. Mutta olen muutenkin aika ujopiimä joten tein tuota jo kauan ennen kuin oli tunteita opettajaa kohtaan, koska koin hänet yksinkertaisesti jollain tavalla vaivaannuttavaksi ihmiseksi. (hän oli niin fiksu ja juuri hänen tapansa tulla iholle vaivaannutti. Nyt kun se kelpaisi niin ei.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/7 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tähän pätee kuin muihinkin ihmissuhteisiin. Joskus huomaa, joskus ei. Mutta turha sitä on nolostella. Ihastuminen on ihan normaalia. Unohda koko juttu, niin opettajakin tekee.

Vierailija
5/7 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama tähän pätee kuin muihinkin ihmissuhteisiin. Joskus huomaa, joskus ei. Mutta turha sitä on nolostella. Ihastuminen on ihan normaalia. Unohda koko juttu, niin opettajakin tekee.

kiitos, yritän,vaikka kiusallista onkin. Ristiriitaisempaa tästä tekee vielä se, että hän saattaa laittaa whatsapissa viestiä, että miten projekti etenee, tarvitsenko apua tms. Mutta kaipa hän niin tekisi vaikka tietäisikin ihastukseni. 

Vierailija
6/7 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomaa tai sitten kukaan ei ole ihastunut

- tuntiopettaja yliopistolla

Vierailija
7/7 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En huomaa tai sitten kukaan ei ole ihastunut

- tuntiopettaja yliopistolla

anteeksi kun tungen keskusteluun!! Mutta miten pääsee tuntiopettajaksi yliopistolle? Se olisi unelmatyöni mutta olen ajatellut että vain harvat, valitut ja kuuluisat kansainvälistä huomiota saaneet otetaan sinne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi