11-vuotias drag queen esiintyy baarissa, tämäkö on LGBT-porukan mielestä ihan OK?
https://www.dailywire.com/news/39409/11-year-old-boy-dressed-drag-dance…
Jos ei ole, etsikää minulle yksi korkean profiilin LGBT-aktivisti, joka on tuominnut tämän.
Kommentit (64)
Jos ajatellaan että elämä, siis se että elämä jatkuu, tulee kevät, linnut laulavat, ja maahan tippunut siemen itää on oikein, ja oikea normaali, siis se että elämä voittaa. Niin en osaa sanoa mikä normaali homous, siis homoilu on. Ja millä puolella homoilija on?
Ihminen voi kieltää sydämestään asioita pois. Ja hänen pitääkin. Muuten kaikki on sallittua, siis OK.
Ei ole muuta oikeaa kuin se, että "tekee oikean, mutta jättää väärän." Miten sitten?
Enemmän oliain huolissano pojan ilmiselvästä syömishäiriöstä. Luuta ja nahkaa poikaparka.
htep kirjoitti:
Jos ajatellaan että elämä, siis se että elämä jatkuu, tulee kevät, linnut laulavat, ja maahan tippunut siemen itää on oikein, ja oikea normaali, siis se että elämä voittaa. Niin en osaa sanoa mikä normaali homous, siis homoilu on. Ja millä puolella homoilija on?
Ihminen voi kieltää sydämestään asioita pois. Ja hänen pitääkin. Muuten kaikki on sallittua, siis OK.
Ei ole muuta oikeaa kuin se, että "tekee oikean, mutta jättää väärän." Miten sitten?
https://en.wikipedia.org/wiki/Assessors_of_Maat#/media/File:Ani_chap125…
jatkuu....
htep kirjoitti:
htep kirjoitti:
jatkuu....
Linkissä vasemmalla on kirjoitettuna laki. Linkissä ylhäällä oikealla istuvat lain kaksossisaret, jumalattaret, pari nimeltä Maat-jj, tässä siis kaksossisarmuodossa. Toiselle sanotaan: Olen tehnyt oikean, ja lisäksi toiselle sanotaan: Olen jättänyt väärän. (tarkoittaa sydäntä: paha pois, hyvä tilalle).
jatkuu.....
Vierailija kirjoitti:
Olihan se vuoden homokin yksi vuosi alaikäinen
Hän oli teini-ikäinen. Tässä on kyseessä 11-vuotias. Vuoden homoa ei myöskään "seksualisoitu" aikuisten maailmaan. Joku teini voi olla siinä homo missä joku toinen teini voi olla hetero - ilman että siinä on kyse siitä että lapsi astuu aikuisten maailmaan liian aikaisin.
Seksuaali-identiteetti on eri asia kuin liian aikaisin alkava seksuaalinen toiminta.
htep kirjoitti:
htep kirjoitti:
htep kirjoitti:
jatkuu....
Linkissä vasemmalla on kirjoitettuna laki. Linkissä ylhäällä oikealla istuvat lain kaksossisaret, jumalattaret, pari nimeltä Maat-jj, tässä siis kaksossisarmuodossa. Toiselle sanotaan: Olen tehnyt oikean, ja lisäksi toiselle sanotaan: Olen jättänyt väärän. (tarkoittaa sydäntä: paha pois, hyvä tilalle).
jatkuu.....
Se on mahdollista koska viaton (0siri s eli wsr j) on noussut kuolleista, viaton kuoli syntisen toimesta. syntinen ja syntisen parannuksen estäjä ovat molemmat puhdistuneet. ( Set h eli sw t ja Horu s eli Ho r)
Yllä mainittu tulee vielä entistäkin selvemmin esille toisesta (ja muistakin papyruksista). Papyrus Hu- Nefer ja Anhaj, ja mm. siitä josta olen ottanut kopion ja korjannut itselleni vauriot, ja joka on huoneessa, nyt sängyn ylapuolella. Oikeus on paljon enemmän ja selvemmin kuvattu oikea kuin missään kohdassa esimerkiksi raamattua. Selkeästi, yksinkertaisesti, ja kaiken kattavasti.
htep kirjoitti:
htep kirjoitti:
htep kirjoitti:
htep kirjoitti:
jatkuu....
jatkuu.....
Se on mahdollista koska viaton (0siri s eli wsr j) on noussut kuolleista, viaton kuoli syntisen toimesta. syntinen ja syntisen parannuksen estäjä ovat molemmat puhdistuneet. ( Set h eli sw t ja Horu s eli Ho r)
Yllä mainittu tulee vielä entistäkin selvemmin esille toisesta (ja muistakin papyruksista). Papyrus Hu- Nefer ja Anhaj, ja mm. siitä josta olen ottanut kopion ja korjannut itselleni vauriot, ja joka on huoneessa, nyt sängyn ylapuolella. Oikeus on paljon enemmän ja selvemmin kuvattu oikea kuin missään kohdassa esimerkiksi raamattua. Selkeästi, yksinkertaisesti, ja kaiken kattavasti.
Ja lyhyt jatko......
(huom. Egyptilaisessä jumalatarnimessä ei ole a kirjaimia kirjoitettuna. Nimeä Maat ei lausuta eikä edes kirjoiteta noin. Kirjaimet ovat konsonantteja, mutta vähintään tiedän miltä sana näyttää)
Ja vain 4 vuotta myöhemmin suomalaiset aktivistit sekä kansanedustajat vaativat äänekkäästi esitettäväksi julkisesti dokumenttia, jossa 8-11 vuotiaat lapset esiintyyvät kontaten ja takapuoltaan vatkaten lahkeettomassa bodyssa yökerholliselle vieraita aikuisia miehiä. Esitys oli suunniteltu tilaisuuteen, jossa "kaapit oli tarkoitus repäistä kerralla sepposen selälleen riemukkaassa festivaalissa".
Niin ja etusivulla mainittu aktivistikin on syytteessä seksuaalirikoksesta. Tarina ei kerro kohdistuiko väitetty rikos lapseen, aikuiseen vai eläimeen, mutta huomaan, että lain tunnustama suostumus sekä kyky ilmaista suostumusta, on hänelle toisenlainen asia kuin hänen tulkintansa suostumuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Ja vain 4 vuotta myöhemmin suomalaiset aktivistit sekä kansanedustajat vaativat äänekkäästi esitettäväksi julkisesti dokumenttia, jossa 8-11 vuotiaat lapset esiintyyvät kontaten ja takapuoltaan vatkaten lahkeettomassa bodyssa yökerholliselle vieraita aikuisia miehiä. Esitys oli suunniteltu tilaisuuteen, jossa "kaapit oli tarkoitus repäistä kerralla sepposen selälleen riemukkaassa festivaalissa".
Niin ja etusivulla mainittu aktivistikin on syytteessä seksuaalirikoksesta. Tarina ei kerro kohdistuiko väitetty rikos lapseen, aikuiseen vai eläimeen, mutta huomaan, että lain tunnustama suostumus sekä kyky ilmaista suostumusta, on hänelle toisenlainen asia kuin hänen tulkintansa suostumuksesta.
Taidatte olla jotain Tr*mpin kannattajia kun kehtaatte vastustaa tätä parempien piirien toimintaa.
Kyllä, tämä on todellakin ihan hyväksyttävää ja normaalia aakkos-wokehörhöjen mielestä. Heillä ei itse asiassa ole mitään rajoja. Saman ilmiön huomasi woke-sannasta kumppaninsa kanssa, hekin nuolevat ihan ketä tahansa ja hinkkaavat itseään päihdehuuruissaan kilpaa, toivottavasti lapsi on saanut hyvän perheen..
Vierailija kirjoitti:
https://seura.fi/asiat/ajankohtaista/sexpon-toiminnanjohtaja-paalanen-s…
"Sexpon toiminnanjohtaja on ennenkin tuonut esille erittäin vapaamielisiä käsityksiään seksistä. Hän kannattaa muun muassa suojaikärajan madaltamista eli olisi valmis hyväksymään aikuisten seksisuhteet esimerkiksi 14-vuotiaiden nuorten kanssa."
Kuka sitten suojelee haluttomia lapsia ja nuoria saalistajilta ja seksuaaliselta häirinnältä? Se on aidosti haitallista ja vaurioittavaa.
Villakangasmi kirjoitti:
Eikö baareihin voisi myös saada 11- vuotiaiden tyttöjen tankotanssiesityksiä?
Tankotanssiahan on selitelty ponekkaaksti urheiluksi ja taiteeksi, jossa ei ole mitään seksuaalista.
Paitsi että se on keksitty englanninkielisen Karibian alueella, 'dance hall' nimellä tunnettujen anniskelupaikkojen prostituoitujen asiakkaiden niihin houkuttelemiseksi.
Ei kuulu minulle. Ei myöskään kuulu minulle jos naiset saa turpaan tai ra iskataan. Jokainen omillaan.
Vierailija kirjoitti:
Piiloutuminen sateenkaaren taa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme ole heterogeeninen massa. En ole velvollinen myöskään puolustelemaan itseäni homomiehenä homofoobikko-aloittajalle, joka käyttää lähteenään daily mailia.
Eli onko tämä mielestäsi ok vai ei? Ei tarvitse marttyroitua ja syytellä vaan kertoa miten itse tuohon suhtaudut. Onko ihan ok?
Oletko heterona yhtä huolissasi jenkkien lapsimissikulttuurista, ja montako ketjua olet aiheesta tehnyt?
Eli nähtävästi on ok. Oksettava pedo hyi helvetti.
Vierailija kirjoitti:
Olihan se vuoden homokin yksi vuosi alaikäinen
Tuure 16 v ja piispa Askola jakoi palkinnon.
Heh, kun tajuaa että koko drag and sateenkaarikultti oikeasti pyörii vain miesten ja heidän penistensä ympärillä tajuaa miksi tämän toiminnan puolustelijoita löytyy niin paljon.
Täälläkin pari homoa öyhöttämässä liibalaabaa mutta kukaan heistäkään ei tuomitse tätä touhua, ei tietenkään.
t:nainen, se oikea.
Eihän lapset saisi olla baarissa edes ikärajan takia. Tuosta huomaa kuinka drag kidseihin liittyy erittäin varhaiseen aikuistumiseen painostaminen. Onko se ok homojen kohdalla?
Koska täällä avataan baari jossa esiintyvät samanikäiset tytöt?
Vierailija kirjoitti:
Ransuilla ja niiden rakastajilla pitäisi olla ihan oma paikka jossain syrjässä. Siellä ei vain saisi olla yhtään ainutta lasta eikä eläintä. Ihan varmuuden vuoksi. Ransujen mielenterveyden tasosta kun ei kovinkaan suurta varmuutta ole. Ja se porukka joka kovastikin ransujen toimintaa rakastaa saisi mennä samaan paikkaan. Paikan nimi voisi olla vaikka Ransulandia.
Olen 18-vuotias homoseksuaalinen mies ja suuri RuPaul's Drag Race -fani. Se, mitä mieltä joku "korkean profiilin LGBT-aktivisti" on tästä asiasta, on minulle täysin yhdentekevää. Kukaan muu homo, lesbo tai transsukupuolinen ei edusta minua.
Ja ainiin, on toden totta kyseenalaista toimintaa tällainen. Drag on ihana itseilmaisun muoto mutta ei oikeutus lasten seksualisoinnille.