11-vuotias drag queen esiintyy baarissa, tämäkö on LGBT-porukan mielestä ihan OK?
https://www.dailywire.com/news/39409/11-year-old-boy-dressed-drag-dance…
Jos ei ole, etsikää minulle yksi korkean profiilin LGBT-aktivisti, joka on tuominnut tämän.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Piiloutuminen sateenkaaren taa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme ole heterogeeninen massa. En ole velvollinen myöskään puolustelemaan itseäni homomiehenä homofoobikko-aloittajalle, joka käyttää lähteenään daily mailia.
Eli onko tämä mielestäsi ok vai ei? Ei tarvitse marttyroitua ja syytellä vaan kertoa miten itse tuohon suhtaudut. Onko ihan ok?
Oletko heterona yhtä huolissasi jenkkien lapsimissikulttuurista, ja montako ketjua olet aiheesta tehnyt?
Whataboutismi ei ole argumentti. Vastaa kysymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme ole heterogeeninen massa. En ole velvollinen myöskään puolustelemaan itseäni homomiehenä homofoobikko-aloittajalle, joka käyttää lähteenään daily mailia.
Eli onko tämä mielestäsi ok vai ei? Ei tarvitse marttyroitua ja syytellä vaan kertoa miten itse tuohon suhtaudut. Onko ihan ok?
Oletko heterona yhtä huolissasi jenkkien lapsimissikulttuurista, ja montako ketjua olet aiheesta tehnyt?
Se on ihan yhtä sairas ilmiö.
t. ohis
Voi sitä paskahalvauksien määrää jos 11v tyttö esittäisi jotain "heteroklubilla" ja heteromiehet heittelisi dollarin seteleitä tytölle.
Nyt pitää vaan suvaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ainakin huolissani siitä. Se on ihan karmeaa, mitä on nähnyt sielläkin tapahtuvan ja miten lapsia käytetään hyväksi. Ei välttämättä aina seksuaalisesti, mutta muuten.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Voi sitä paskahalvauksien määrää jos 11v tyttö esittäisi jotain "heteroklubilla" ja heteromiehet heittelisi dollarin seteleitä tytölle.
Nyt pitää vaan suvaita.
Tämä.
Niin tämä 11v drag queen on Amerikassa. Siellähän ei ole sosiaalitukia joten köyhät pistää pikkutyttönsä lasten missikisoihin joten eipä tämäkään yllätä. Vanhemmat kannustaneet menemään sinne että koko perhe saa leipää / poika tienaa collegerahansa? God bless Amerika
Tämä maailmanmeno on niin sairasta. En ihmettele kun lapsilla on päät sekaisin, tuommoisia asioita ei tuon ikäisen kuuluisi vielä edes miettiä vaan elää turvallista lapsuutta. Sairas maailma.
11-vuotiaita tanssijoita ja laulajiahan ei ole. Kukas se olikaan se brasilialainen (?) josta oli täälläkin pari päivää sitten avaus? Heteroille ihan ok? Onko kukaan korkea-arvoinen kirkkoisä tai heteroaktivisti tuominnut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt pitää vaan suvaita.
Tämä.
Entä se 11v. Melody joka seukkaili musavideollaan parrakkaan miehen kanssa?
htep kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahuutta on oikeus pelätä ja karttaa. Koko homphobian keksijä on pahuuden puolella. Puolustelee pahuutta. Pahuus pitää hävitää. Jokainen on siitä vastuussa. Aivan jokainen.
Tulitko aikakoneella 30-luvulta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt pitää vaan suvaita.
Tämä.
Entä se 11v. Melody joka seukkaili musavideollaan parrakkaan miehen kanssa?
No ei sekään tervettä ole. Lapsien seksualisointi millään tavalla ei ole tervettä.
t. ohis
Onhan tuo esiintynyt vaikka missä
https://www.today.com/video/meet-the-10-year-old-drag-kid-taking-over-s…
Desmond wants to inspire other kids ... to be fcked up queers!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän menee nyt pullat ja jauhot sekaisin - ei niin että tuo lapsimissitouhukaan välttämättä mitään fantastista sen lapsen kannalta ole, mutta ei se kyllä ole samalla tasolla lainkaan kuin joku esiteini-ikäisen drag show homobaarissa!
Noooh, tämänkin ketjun homojen vastauksista voi kaikki vetää ne omat päätelmänsä...
Vierailija kirjoitti:
11-vuotiaita tanssijoita ja laulajiahan ei ole. Kukas se olikaan se brasilialainen (?) josta oli täälläkin pari päivää sitten avaus? Heteroille ihan ok? Onko kukaan korkea-arvoinen kirkkoisä tai heteroaktivisti tuominnut?
Kukas "heteroaktivisti" on tätä kannattanut? 11-vuotias brasilialainen ei ole(tietääkseni) väittänyt olevansa uskonnollinen, joten kirkkoisät eivät tähän kuulu. Kirkkojen linja seksuaaliseen toimintaan on jo kuultu, mutta voit toki mennä kristityille sivuille lukemaan säännöllisesti kuinka seksi ei kuulu avioliiton ulkopuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisia mukana?
Siellä missä homoillaan on aina suomalaisia sen verran homokansa tämä on.
Mistä minä sitä aktivistia osaisin lähteä etsimään?
Se mitä tässä kyseenalaistan itse on se että ton ikäinen lapsi esiintyy baarissa ja varsinkin ottaen huomioon että tuskin on päiväsaikaan tuokaan tapahtunut vaan sellaiseen aikaan kun lapsen olis hyvä olla nukkumassa.
Muuten en nää tossa mitään esiintymistä kummempaa. Drag on yksi taiteenmuoto, siinä missä esimerkiksi ihan perus tanssikin, ja onhan näitä tanssijoitakin pilvin pimein. Jos tosta että lapsi tekee dragia ollaan huolissaan, niin yhtä huolissaan voi olla niistä lapsimisseistäkin joista joku mainitsikin jo jotka bikineissä lavalla pyörii kauheat pakkelit naamalla jo alakouluikäisinä.