11-vuotias drag queen esiintyy baarissa, tämäkö on LGBT-porukan mielestä ihan OK?
https://www.dailywire.com/news/39409/11-year-old-boy-dressed-drag-dance…
Jos ei ole, etsikää minulle yksi korkean profiilin LGBT-aktivisti, joka on tuominnut tämän.
Kommentit (64)
Tuosta kirjainyhdistelmästä puuttuu katsos se yksi suuntaus, P. Annetaan juu kaikkien kukkien kukkia vaan, vai mitä seta?
Emme ole heterogeeninen massa. En ole velvollinen myöskään puolustelemaan itseäni homomiehenä homofoobikko-aloittajalle, joka käyttää lähteenään daily mailia.
Vierailija kirjoitti:
Emme ole heterogeeninen massa. En ole velvollinen myöskään puolustelemaan itseäni homomiehenä homofoobikko-aloittajalle, joka käyttää lähteenään daily mailia.
Pahuutta on oikeus pelätä ja karttaa. Koko homphobian keksijä on pahuuden puolella. Puolustelee pahuutta. Pahuus pitää hävitää. Jokainen on siitä vastuussa. Aivan jokainen.
https://seura.fi/asiat/ajankohtaista/sexpon-toiminnanjohtaja-paalanen-s…
"Sexpon toiminnanjohtaja on ennenkin tuonut esille erittäin vapaamielisiä käsityksiään seksistä. Hän kannattaa muun muassa suojaikärajan madaltamista eli olisi valmis hyväksymään aikuisten seksisuhteet esimerkiksi 14-vuotiaiden nuorten kanssa."
Vierailija kirjoitti:
Pojat kiihottaa. OK.
Pojat kiihottanat minua kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Eli onko tämä mielestäsi ok vai ei? Ei tarvitse marttyroitua ja syytellä vaan kertoa miten itse tuohon suhtaudut. Onko ihan ok?
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä mitään todellisuuteen pohjautumatonta pelkoa eli fobiaa ole vaan ihan tosi tapahtumaa tämä pedofilian normalisaatio on.
itse kyllä näkisin, että kyseessä ei ole se, että aikuiset miehet "kuolaavat" 11-vuotiasta poikaa. Vaan se, että tämä 11-vuotias poika uskaltaa rohkeasti olla oma itsensä ja ilmaista omaa tyyliään ja itseään dragin muodossa. Baari tietysti ehkä vähän kyseenalainen paikka, mutta totta on se, että suurin osa drag artisteista esiintyy baareissa (ja toki hänellä kyllä varmasti oli vanhemmat mukana)
Olihan se vuoden homokin yksi vuosi alaikäinen
Kyllä homoutta saa karttaa pahuutena. Homouden hyväksyjä haluaa muunkin epätäydellisyyden, siis kaikki synnit enemmän tai vähemmän jokaiseen ihmiseen. Ei se ole perusteetonta pelkoa tai perusteetonta pahan hävittämisen vaadetta. Homoiija itsekin on siitä kuitenkin vastuussa. En nyt varsinaisesti juuri tässä vaadi rangaistuksia homoilusta, mutta se, homoilu, on kuten kuvattu, pahasta. Sietää lopettaa.
Homoilu ei ole täydellisyyteen pyrkimistä vaan epätäydellisyyden hyväksymistä, tavoittelua.
htep kirjoitti:
Kyllä homoutta saa karttaa pahuutena. Homouden hyväksyjä haluaa muunkin epätäydellisyyden, siis kaikki synnit enemmän tai vähemmän jokaiseen ihmiseen. Ei se ole perusteetonta pelkoa tai perusteetonta pahan hävittämisen vaadetta. Homoiija itsekin on siitä kuitenkin vastuussa. En nyt varsinaisesti juuri tässä vaadi rangaistuksia homoilusta, mutta se, homoilu, on kuten kuvattu, pahasta. Sietää lopettaa.
Homoilu ei ole täydellisyyteen pyrkimistä vaan epätäydellisyyden hyväksymistä, tavoittelua.
toivon, et oot vaan vähän tylsistynyt kotiäippä, jos oot tosissasi ni voi luoja kun oot varmaa ihastuttava ihminen
Piiloutuminen sateenkaaren taa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli onko tämä mielestäsi ok vai ei? Ei tarvitse marttyroitua ja syytellä vaan kertoa miten itse tuohon suhtaudut. Onko ihan ok?
Oletko heterona yhtä huolissasi jenkkien lapsimissikulttuurista, ja montako ketjua olet aiheesta tehnyt?
Eikö baareihin voisi myös saada 11- vuotiaiden tyttöjen tankotanssiesityksiä?
Tankotanssiahan on selitelty ponekkaaksti urheiluksi ja taiteeksi, jossa ei ole mitään seksuaalista.
Ei ole ok. Asia ole minun vastuullani. Vai miksi minun biseksuaalisuuteni jotenkin liittyy tähän?
Miehimykset eivät peri. Mieheksi ja naiseksi hän loi heidät
Onhan se nyt vain suvaitsevaista, että aikuiset miehet kuolaavat tuon pojan perään.
Hyi sinua, joka tuomitset erilaisuuden!