Yökylässä Maria Veitola: Jorma Uotinen
Onpa kyllä makea kämppä Jormalla. Mistäköhän Maria piilovi###ilee Uotiselle?
Kommentit (366)
Hirveä, epäkodikas kämppä. Siis kämppä, ei kodin näköinen.
Rumia lasiesineitä, jotka voisi heittää helposti kaatikselle ilman, että ikävä tulisi.
Mistä tuon jakso voi katsoa ja koska? En ehtinyt atsoa sitä tv:stä.
Olen varma,että jonkun toisen huushollia kuvattiin. Ihmettelinkin,miten Jorma Uotinen muka yht`äkkiä avaisi kotinsa kaiken kansan töllisteltäväksi. Ei ikinä hän luovu niin paljoa yksityisyydestään. Ehkä se selittää senkin,ettei ole ollut yövieraita ”tässä kodissa”.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin Veitola käyttäytyi ihan ihmisiksi, eikä yrittänyt piilovittui..
Tykkäsin ohjelmasta, mutta yllätin jopa itseni, kun tykkäsin myös Veitolasta, kun kerrankin oli taustalla, eikä puhunut päälle, vaan antoi Jorman loistaa.
Onko tuo nainen jotakin oppinut häneen kohdistuneesta arvostelusta?
Kaija Koo jaksossa jatkuu vanha tyyli...
Vierailija kirjoitti:
Olen varma,että jonkun toisen huushollia kuvattiin. Ihmettelinkin,miten Jorma Uotinen muka yht`äkkiä avaisi kotinsa kaiken kansan töllisteltäväksi. Ei ikinä hän luovu niin paljoa yksityisyydestään. Ehkä se selittää senkin,ettei ole ollut yövieraita ”tässä kodissa”.
Neljän tähden illallisessa oli Jorma kerran kotonaan. Eri huusholli oli silloin.
Olisi mielenkiintoista tietää, kenenkä omistusasunnossa yövierailu oli kuvattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neljän tähden illallisessa oli Jorma kerran kotonaan. Eri huusholli oli silloin.
Ihmiset uskovat kaiken, mitä tv:ssä näytetään! Olen samaa mieltä, ettei designkämppä ole edes Uotisen koti vaan jonkin galleristin mainosmielessä stailaama tila!
90-luvun alussa Uotinen ja Lindgren esittelivät kauniin keskustakotinsa Gloriassa, koti teki minuun syvän vaikutuksen, juttua katsellessani olin noin 5 vuotias.
Kaunis koti Jormalla. Jorma ei halua omistaa mitään. Saa omistuksia, rahaa ja säästöjä haalivat ihmispaskat näyttämään rumilta ihmisiltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Yökylässä ihan suomalainen formaatti?
Ei ole. Suomalaiset ei itse pysty keksimään mitään.
Voi että risoo tämä suomalaisten mollaaminen. Jos sinä et suomalisena ole keksinyt mitään, ei pidä luulla, että kukaan muukaan ei ole. Esim tekstiviesti on suomalainen keksintö.
Ohjelman fb:ssa kymmenet keski-ikäiset naiset kirjoittelevat viestejä "ihana Jorma", "symppis Jorma", "minä voin tulla yökylään" jne. MIKSI!
Vierailija kirjoitti:
Pisti tässäkin silmään että miksi monet ihmiset käyttävät sähköhammasharjaa ihan väärin, ei sillä kuulu hinkata kuin tavallisella harjalla :(
Ja mä kiinnitin huomiota että Marialla oli nyt tavis hammasharja.
Toi asunto näytti olevan Kulmalinna Töölössä, mutta en ole muuten Jormaa nähnyt siellä asuvan. Olisiko kuitenkin ohjelma tehty jonkun toisen asunnossa ja siksi nimi pyyhitty pois?
Siinä Kulmalinnassa (Carelia-apteekin talo) on kuvattu muitakin ohjelmia. Just näin jonkun uuden leffan trailerin, en muista nimeä, niin asunto oli siinä talossa. Isot näkymät Runeberginkadun risteykseen Töölöntorin kohdalla paljastavat sijainnin helposti.
Oliko Maria rakentanut vierashuoneen ovea vasten yöksi jonkun barrikadin roskiksesta? Ainakin näytti sille kun kuvasi ovea herätessään.
Monilla julkkiksilla lukee eri sukunimi postilaatikossa. Jormaa kiusattiin rankasti koulussa. Mun entinen pomo kertoi aikanaan kuinka olivat kaverin kanssa pistäneet Jorman pään koulun vessanpönttöön. Pomoa hävetti kovasti sellainen, katui. On itsekin julkisuuden henkilö. Veikkaan ettei Jorma juuri perusta jääkiekosta...
Että ihan kokki keittiössä keittämässä spagettia?! Asunnon keittiö vaikutti pieneltä ja pimeältä kopilta muuhun asuntoon verrattuna eikä sitä kyllä kovasti esiteltykään.
Vierailija kirjoitti:
Että ihan kokki keittiössä keittämässä spagettia?! Asunnon keittiö vaikutti pieneltä ja pimeältä kopilta muuhun asuntoon verrattuna eikä sitä kyllä kovasti esiteltykään.
Se oli hänen ystävä.
Jotenkin Veitola käyttäytyi ihan ihmisiksi, eikä yrittänyt piilovittui..
Tykkäsin ohjelmasta, mutta yllätin jopa itseni, kun tykkäsin myös Veitolasta, kun kerrankin oli taustalla, eikä puhunut päälle, vaan antoi Jorman loistaa.
Onko tuo nainen jotakin oppinut häneen kohdistuneesta arvostelusta?