Yökylässä Maria Veitola: Jorma Uotinen
Onpa kyllä makea kämppä Jormalla. Mistäköhän Maria piilovi###ilee Uotiselle?
Kommentit (366)
Vierailija kirjoitti:
Miten muumimukijuttu oli vittuilua? Auttakaa
Mauttomuuden ja kitschin huippu varakkaiden tai sivistyneiden keskuudessa. Ei sen kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jormalla jäi kymmenisen vuotta sitten sadan tonnin verovelat maksamatta eli me muut olemme ne rahat pulittaneet. Kelpaa siinä designejä esitellä. Ei Mariakaan kysynyt, että millä rahalla on taiteen ostanut.
Vuokra-asunnossa voi olla joku hämärä järjestely, jolla Jorma käytännössä oikeasti "omistaa" asunnon, mutta ulosottomies ei pääse siihen kiinni mikäli uusi verokupru tms sattuu.
Fyrkmannikaan ei kovin varattomalta vaikuta kun kaverit "jeesaa".
Ulosotto ja varattomuus ovat köyhän ongelmia.Lähde kiitos.
Miten on mahdollista, että hänellä on ollut yritys yli 20v ja yrityksessä jakamatonta pääomaa edellisilta tilikausilta ja on edelleen rekisterissä?
Kvg
Verojen maksamatta jättäminen on ihan yleistä julkkiksilla. Myös Helena Lindgrenillä on ollut ja on varmaan edelleen verot ulosotossa.
Ei silti, Uotinen on ihana ja mielenkiintoinen persoona. Ensimmäistä kertaa tuli tässäkin ohjelmassa sellainen olo, että tuollaisessa kodissa ja tuollaisen ihmisen vieraana olisi mahtava käydä.
Ensi viikolla on sitten vuorossa himohamstraaja Kaija K.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kuvia kämpästä
Marialla Saatananpalvonta korvakoru. :D viisisakarainen tähti ympyrässä.
Sitä korua minäkin ihmettelin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viisisakarainen tähti kehässä ja yksi sakara on ylöspäin on hyvä asia. Ylös suuntaava sakara meinaa omaa henkisyyttä ja sen pitää olla ylempänä kuin maalliset sakarat: tuli, maa, vesi ja ilma.
Kyllä ihmettelin Marian koru valintaa mäkin, vaikken mä niistä mitään saatananpalvontaa saanut.
Se oli nimenomaan sakara alaspäin, eli pentagrammi. Tökeröä Marialta.
Hyvä jakso.
Tässä mielipiteitäni :
A) Veitolan kuuluukin olla ilmeetön ja päästää kulloinenkin isäntä/emäntä enemmän esille ja ääneen. Liian henkilökohtaisilla kysymyksillä varustettuna Veitola ajettaisiin pian pihalle tai ainakaan kukaan ei haluaisi ottaa häntä enää luokseen yökylään uteliaiden pelossa. Itse ajattelen niin, että formaatti on nimenomaan arkisesti se yökylässä, että jos itse menisi vaikka jonkun puolitutun luokse nii enhän mä nyt alkaa tivaamaan mitään henkilökohtaisuuksia. ”Nii muuten onks sulla veromätkyjä” tai ”ootko homo ja oliko liittosi kulissi). Millaisia ihmisiä te olette jos tuollaisia sais kysyy (saatikka että ne kenellekään, teille, kuuluis).
B) olenko ainoa joka piti ihan itsestäänselvyytenä että Uotisella EI ole muumimukia tai kesämökkiä.
Ei vaan sovi tohon luonteeseen, ei millään. Ja se on ihan ok!
C) mitenköhän Veitola saa nukuttua vieraissa paikoissa. Itse valvoisin aina koko yön varmaan :/
D) on olemassa kaikenlaisia hulluja ja stalkkaajia. Siksi on ihan fiksua olla näyttämättä kaikki TV:ssä esim mitä lukee ovessa jne.
E) mitä tuli Helenan pojasta, missä hän on nyt? Ihan mielenkiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mauttomuuden ja kitschin huippu varakkaiden tai sivistyneiden keskuudessa. Ei sen kummempaa.
Ihan noin mustavalkoisen ehdotonta se ei ole.
Muukimukit ovat harmittomia.
Varakkaat ja sivistyneet eivät myöskään ole kovinkaan homogeenistä joukkoa.
Vierailija kirjoitti:
Aasiassa valmistettua tusinakrääsää.
Purentaa koskeva hammasleikkaus. Kasvojen kohotusarvet tulevat korvien taakse.
Jormalla oli arpia korvien takana päässä. Miksei Veitola kysynyt mistä arvet tulleet. Ja miten Jorma hoitaa kauneittaan, on niin nuoren näköinen ikäisekseen, kuten Helenakin.
Oi kun mentäisiin yökylään. Helenallekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa kyllä makea kämppä Jormalla. Mistäköhän Maria piilovi###ilee Uotiselle?
Sehän paljastettiin jo. Maria kysyi, että onko sulla muumimukeja? Silkkaa vittuilua Uotisen kaltaiselle henkilölle.
Ja ihan oikein. Ei järjen häivää.
Kysyhän se, että onko Jormalla kesämökkiä? XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos olisin julkkis en päästäisi Veitolaa kotiini edes miljoonasta eurosta.
Eipä Uotinen tuota palkkion vuoksi tehnyt.
Ai miten niin, hänhän sanoi ohjelmassa useita kertoja, ettei hänellä ole rahaa.
Hellullekin kirjoitti:
Purentaa koskeva hammasleikkaus. Kasvojen kohotusarvet tulevat korvien taakse.
Jormalla oli arpia korvien takana päässä. Miksei Veitola kysynyt mistä arvet tulleet. Ja miten Jorma hoitaa kauneittaan, on niin nuoren näköinen ikäisekseen, kuten Helenakin.
Oi kun mentäisiin yökylään. Helenallekin.
'
Kuka on Hele-nalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämä juttu on?
Mulla kanssa pisti silmään Marian pentagrammi = saa.tanan palvojien merkki, vuohenpää. Googlaa, niin tiedät.
Vierailija kirjoitti:
Kehtaakin Uotinen pröystäillä ylellisyyksillään, ja me veronmaksajat olemme maksaneet hänen velkansa!
Kuinka suurella summalla jouduit sinä lompakkoasi keventämään, kun on noin paha mieli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämä juttu on?
Mulla kanssa pisti silmään Marian pentagrammi = saa.tanan palvojien merkki, vuohenpää. Googlaa, niin tiedät.
90-luvulla kun saatananpalvonta oli muotia hele-vetin kovat teinisatanistitytöt saattoivat tuollaisia pitää, elääkö Maria siis nyt nuoruuttaan uudelleen.
(ja ei tarvii tulla oikaisemaan että satanismi ja saatananpalvonta ovat eri asioita...)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä jakso.
Tässä mielipiteitäni :
A) Veitolan kuuluukin olla ilmeetön ja päästää kulloinenkin isäntä/emäntä enemmän esille ja ääneen. Liian henkilökohtaisilla kysymyksillä varustettuna Veitola ajettaisiin pian pihalle tai ainakaan kukaan ei haluaisi ottaa häntä enää luokseen yökylään uteliaiden pelossa. Itse ajattelen niin, että formaatti on nimenomaan arkisesti se yökylässä, että jos itse menisi vaikka jonkun puolitutun luokse nii enhän mä nyt alkaa tivaamaan mitään henkilökohtaisuuksia. ”Nii muuten onks sulla veromätkyjä” tai ”ootko homo ja oliko liittosi kulissi). Millaisia ihmisiä te olette jos tuollaisia sais kysyy (saatikka että ne kenellekään, teille, kuuluis).
B) olenko ainoa joka piti ihan itsestäänselvyytenä että Uotisella EI ole muumimukia tai kesämökkiä.
Ei vaan sovi tohon luonteeseen, ei millään. Ja se on ihan ok!C) mitenköhän Veitola saa nukuttua vieraissa paikoissa. Itse valvoisin aina koko yön varmaan :/
D) on olemassa kaikenlaisia hulluja ja stalkkaajia. Siksi on ihan fiksua olla näyttämättä kaikki TV:ssä esim mitä lukee ovessa jne.
E) mitä tuli Helenan pojasta, missä hän on nyt? Ihan mielenkiinnosta.
Et ilmeisesti ole katsellut ohjelmaa. Oletko homo? Maksoiko seiska teidän häät?
Vierailija kirjoitti:
Jormalla jäi kymmenisen vuotta sitten sadan tonnin verovelat maksamatta eli me muut olemme ne rahat pulittaneet. Kelpaa siinä designejä esitellä. Ei Mariakaan kysynyt, että millä rahalla on taiteen ostanut.
Vuokra-asunnossa voi olla joku hämärä järjestely, jolla Jorma käytännössä oikeasti "omistaa" asunnon, mutta ulosottomies ei pääse siihen kiinni mikäli uusi verokupru tms sattuu.
Fyrkmannikaan ei kovin varattomalta vaikuta kun kaverit "jeesaa".
Ulosotto ja varattomuus ovat köyhän ongelmia.
Joo, voit mennä muualle itkemään maailman epäoikeudenmukaisuutta.
Jorma Uotinen oli mahtava isäntä. Tykkäsin siitä, että halasi ja auttoi naulakkoon laitettavien vaatteiden kanssa. Kohteli vierastaan kuin prinsessaa. Kiitos, te saitte sen aikaiseksi yhdessä. Ihana Maria ja Jorma oli isäntänä hurmaava herrasmies 😘. Eipä tullut yllätyksenä, että jakso saavutti hurjat katsojaluvut.
Tuli mieleen vertailukohde. Siinä jaksossa isännällä oli uudet mööpelit ja valkoinen sohva. Illan isäntä varoitteli moneen otteeseen, että Maria varoisi sotkemasta sohvaa, ( söivät jotain jälkkäriä). Maria oli ihan pokkana ja lupasi, ettei sotke ;) Otti sitten torkkupeiton sohvaa suojatakseen. Katsojana tuli kiusallinen olo ainakin mulle.
Vali vali. Eihän Keekkikään päästänyt Mariaa kotiinsa.