Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yökylässä Maria Veitola: Jorma Uotinen

Vierailija
24.01.2019 |

Onpa kyllä makea kämppä Jormalla. Mistäköhän Maria piilovi###ilee Uotiselle?

Kommentit (366)

Vierailija
201/366 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette taida tietää miten, millä käytöksellä ja millasta seuraa herra baarista jatkoille halajaa? Vois mielipide muuttua.

Eikö hän sanonut ettei käy yöelämässä?

No aika harva kuusikymppinen varmaan pyörii baareissa?

Seitsemänkymppisistä puhumattakaan.

Vierailija
202/366 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se myönsi itsekkin olevansa sairas h*mppeli

😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/366 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Jorma gay

Ei. Jorma oli yhdessä Helena Lidgrenin kanssa lähes 20 vuotta

Jorma on imenyt jormaa 100% varmuudella

Vierailija
204/366 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikssi aina näissä ketjuissa pitää Veitolaa ja hänen sanomisiaan kommentoida. 

Hänhän tekee vaan työtään ja tämä päähenkilö on se jonka luonna hän on.

Maria on aivan luonnolinen, ja joka jaksossa on kyllä tavallinen hammasharja ollut.

Kuka sitten oisi parempi menemään yökylään? 

Vierailija
205/366 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis koti Jormalla. Jorma ei halua omistaa mitään. Saa omistuksia, rahaa ja säästöjä haalivat ihmispaskat näyttämään rumilta ihmisiltä

Minä olen enkelien kaltainen.

En osaa tanssia.

Olen köyhästä perheestä...

mutta kai minäkin jonkinlainen ihm isroska olen SINUN MIELESTÄSI

Vierailija
206/366 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana ihmis ros ka on sliittynyt sensuroitujen sanojen listaan

testataanpa

roskaava ihminen

ihmisroskis

roskaihminen

Vierailija
207/366 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sana ihmis ros ka on sliittynyt sensuroitujen sanojen listaan

testataanpa

roskaava ihminen

ihmisroskis

roskaihminen

Eli olen mielestäni ihmisroskis?

Vierailija
208/366 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan muu ole kiusaantunut tuosta iänikuisesta hampaiden pesusta?Olin niin toivonut, että uusista jaksoista se olisi jätetty pois.Kuvottavaa ja ällöttävää katsella ihmisten hammaspesua.Ällöä oli kerran katsella, kun Veitola lankasi hammasvälejään.Jotain rajaa, please.

Vierailija
209/366 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan muu ole kiusaantunut tuosta iänikuisesta hampaiden pesusta?Olin niin toivonut, että uusista jaksoista se olisi jätetty pois.Kuvottavaa ja ällöttävää katsella ihmisten hammaspesua.Ällöä oli kerran katsella, kun Veitola lankasi hammasvälejään.Jotain rajaa, please.

Jos silmiin sattuu voi simmut laittaa kiinni

Vierailija
210/366 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikssi aina näissä ketjuissa pitää Veitolaa ja hänen sanomisiaan kommentoida. 

Hänhän tekee vaan työtään ja tämä päähenkilö on se jonka luonna hän on.

Maria on aivan luonnolinen, ja joka jaksossa on kyllä tavallinen hammasharja ollut.

Kuka sitten oisi parempi menemään yökylään? 

Eikö hän kuitenkin itse keksi sanottavansa vai käsikirjoittaako joku hänen repliikkinsä.

Maria on mielestäni siis ihan ok, en ole häntä haukkunut.

Oli Anna Perho aikoinaan ihan kelpo juontaja samassa ohjelmassa. Erilainen tietysti, mutta ei yhtään huonompi.

Vierailija
211/366 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua oksettaa kun puhutaan kesken hammaspesun ja se limavaahto lätisee suussa. Aina kääntää vatsaa kun ohjelmissa tehdään niin.

Vierailija
212/366 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jormaa ei löydy HS:n verokoneesta. Miten matalilla tuloilla voi asua noin hulppeasti?

,

Viihdetoimitusten tutkivat journalistit voisivat tätäkin asiaa vähän tutkia, mutta keskittyvät nyt komean lukaalin esittelyyn ja ihasteluun :)

Vierailija
213/366 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua oksettaa kun puhutaan kesken hammaspesun ja se limavaahto lätisee suussa. Aina kääntää vatsaa kun ohjelmissa tehdään niin.

Jos silmiin sattuu voi simmut laittaa kiinni

Vierailija
214/366 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi sinulla on kunnan kustantamat tekarit

illalla lasiin ja aamulla suuhun

Olethan eläkkeellä kuten minäkin?

Vierailija
215/366 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kuuluu ohjelman formaattiin, pitäiskö iltasatu lukea ennen nukkumaan käyntiä?

Vierailija
216/366 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jorma ei asu tuossa talossa, jossa ohjelma on kuvattu. 

t. naapuri

Eikä muuten asu siinäkään talossa toisessa Töölön osoitteessa, jonka Eniro ilmoittaa hänen osoitteekseen.

Vierailija
217/366 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen varma,että jonkun toisen huushollia kuvattiin. Ihmettelinkin,miten Jorma Uotinen muka yht`äkkiä avaisi kotinsa kaiken kansan töllisteltäväksi. Ei ikinä hän luovu niin paljoa yksityisyydestään. Ehkä se selittää senkin,ettei ole ollut yövieraita ”tässä kodissa”.

Oli "neljän tähden illallinen" -sarjassa muutama vuosi sitten.

Siinä ohjelmassa nimenomaan kerrottiin, että kyseinen mesta ei ollut Jorman koti.

Vierailija
218/366 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen varma,että jonkun toisen huushollia kuvattiin. Ihmettelinkin,miten Jorma Uotinen muka yht`äkkiä avaisi kotinsa kaiken kansan töllisteltäväksi. Ei ikinä hän luovu niin paljoa yksityisyydestään. Ehkä se selittää senkin,ettei ole ollut yövieraita ”tässä kodissa”.

Siinä ohjelmassa nimenomaan kerrottiin, että kyseinen mesta ei ollut Jorman koti.

Voihan sitä tehdä Cheekit ja viedä toiseen kämppään

ja feikata ylellinen elämän tyyli

Vierailija
219/366 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

#BÖLLIS kirjoitti:

Aikamoinen hiilijalanjälki, kun asuu yksin 180-neliön asunnossa.

Tuskin yhtään isompi, kuin yksiössä asuvalla yksityisautoilijalla. Kaukolämpö Helsingissä on aika vähäpäästöistä nykyään.

Vierailija
220/366 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, itse en muista noin tarkkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän