Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TINDER- mitä teen väärin?

Vierailija
24.01.2019 |

Nyt sinkuksi vuosien jälkeen päätyneenä päätin kokeilla taas Tinderiä. Viitisen vuotta sitten olin Tinderissä myös, ja silloin matcheja tuli vaikka kuinka paljon, liikaakin. Nyt Tinder ollut käytössä pari päivää, eikä matchin matchia. Ei siis yhtäkään! Tykkään ihan avoimesti erilaisista miehistä, en kuitenkaan kaikkia vedä oikealle. Asetukset tarkistin, olen kyllä näkyvissä ja laajalla alueella.
Olen nainen, 30v, mielestäni ihan nätti ja profiilitekstikin löytyy. Onkohan minulla ihan väärä kuva itsestäni, vai mitä ihmettä teen väärin? Onko algoritmeissa jotain, mikä pitäisi ottaa huomioon? auttakaa naista hädässä!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen ikähaarukka? Itselläni oli - 2v ja + 3 v ja sain viikossa 70 matchiä...Mut harva mies kyl hakee vanhempaa naista, vanhemmat miehet taas hakee nuorempia :/ Kannattaa laittaa usemman kuvan, kasvoista ja koko kropasta.

Mulla oli ikähaarukka 26-39 (itse 43) ja sain liki sataa tykkäystä päivässä (mulla oli maksullinen versio jossa tykkäykset näkyy)... Poistin sovelluksen 3 viikon jälkeen sillä löysin sieltä siinä ajassa seurustelukumppanin. Mulla tietysti se hyvänä täkynä että en halua lapsia ja nämä yhteyttä ottaneet miehet just sen takia hakivat vanhempaa kun eivät itsekään halunneet lapsia ja heitä pelotti että omanikäisillä on pesänperustamisvietti. 

Minkä ihmeen takia kukaan 26-vuotias mies haluaisi seurustella 43-v vanhan huuskan kanssa???

Vierailija
22/28 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama ongelma. Ensimmäisen kerran olin Tinderissä 26-vuotiaana ja matcheja oli kerrallaankin yli 1000 parhaimmillaan. Nyt kun 30-vuotiaana liityin uudelleen noin viisi viikkoa sitten, en ole saanut matchin matchia. Kaksi kertaa tullut ilmoitus matchista mutta kun olen mennyt katsomaan matcheja, ei siellä ole ollutkaan ketään eli miehet ovat poistaneet mut heti :/ Mielestäni näytän ihan samalta kuin tuolloin neljä vuotta sitten. Tykkäyksiä olen antanut kymmeniä. Kai se mun juna sitten meni jo... Ei näin vanhalla akalla tee enää mitään.

Itse löysin 2,5v sitten tinderistä miehen, olin 29v. Tai no se löysi mut, kun alkoi viestittelee, itse en enää jaksanut viestitellä kenellekään ekana, yli 60 matchiä, en olisi sille varmaan laittanutkaan mitään viestiä,, kun se hukkui siihen massaan. N. 10 hlöä olin tavannut vuoden aikana. Ja huomasin silloin että moni oli tositarkoituksella liikkeellä, ei vaan edellisten kanssa natsannut. Voi olla että tilanne on muuttunut tuosta, en osaa sanoa....

nyt meni ikä väärin, nää vuodet vilisee silmissä :D olin siis 30,5v kun nyt 33v :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistun joka kerta näissä keskusteluissa siitä, että 30+ naisen junan väitetään menneen jo, mikä h*lvetti tätä nykymenoa vaivaa?!?

24/28 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kaikille miehille sydän niin rupeaa niitä matcheja tulemaan. Se sitten on eri asia onko siinä järkeä. Matchittomus selkeästi kielii siitä että pyrit vastapuolen profiiloimaan juuri sinulle sopivaksi ja siksi hiljaista.

Minullakin on tosi hiljaista kun eipä juurikaan tule sydämmiä laitettua kun pohjimmiltani olen sillä asenteella liikenteessä että vastapuolen pitää olla ns. vaimomatskua, siis jos sitten livenä synkkaa niin ei ainakaan minusta ole kiinni asioiden eteneminen :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
25/28 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ja nro 15, te olette vanhentuneet, kolmekymppisiä. Kolmekymppinen ei ole koskaan yhtä haluttu kuin 20-27v. Ohititte maagisen rajan ja markkina-arvonne romahti hetkessä. Pitäisihän nää asiat olla tuttuja jos tätä palstaa on lukenut.

Vierailija
26/28 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen ikähaarukka? Itselläni oli - 2v ja + 3 v ja sain viikossa 70 matchiä...Mut harva mies kyl hakee vanhempaa naista, vanhemmat miehet taas hakee nuorempia :/ Kannattaa laittaa usemman kuvan, kasvoista ja koko kropasta.

Mulla oli ikähaarukka 26-39 (itse 43) ja sain liki sataa tykkäystä päivässä (mulla oli maksullinen versio jossa tykkäykset näkyy)... Poistin sovelluksen 3 viikon jälkeen sillä löysin sieltä siinä ajassa seurustelukumppanin. Mulla tietysti se hyvänä täkynä että en halua lapsia ja nämä yhteyttä ottaneet miehet just sen takia hakivat vanhempaa kun eivät itsekään halunneet lapsia ja heitä pelotti että omanikäisillä on pesänperustamisvietti. 

Minkä ihmeen takia kukaan 26-vuotias mies haluaisi seurustella 43-v vanhan huuskan kanssa???

En tiedä yleisellä tasolla. Nykyinen täytti just 30 ja hyvin tuntuu huuska kelpaavan :D

Vierailija
27/28 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistun joka kerta näissä keskusteluissa siitä, että 30+ naisen junan väitetään menneen jo, mikä h*lvetti tätä nykymenoa vaivaa?!?

Älä ahdistu, se ei ole totta. Itse jäin 40-plussana sinkuksi ja vientiä on kuin Rovaniemen markkinoilla! :D Oikeasti saa itse valita parhaat päältä. Olen nyt paljon nirsompi kuin alle kolmekymppisenä, kun tiedän että saan ja voin vaatia ns. priimalaatua. :) 

Vierailija
28/28 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt sinkuksi vuosien jälkeen päätyneenä päätin kokeilla taas Tinderiä. Viitisen vuotta sitten olin Tinderissä myös, ja silloin matcheja tuli vaikka kuinka paljon, liikaakin. Nyt Tinder ollut käytössä pari päivää, eikä matchin matchia. Ei siis yhtäkään! Tykkään ihan avoimesti erilaisista miehistä, en kuitenkaan kaikkia vedä oikealle. Asetukset tarkistin, olen kyllä näkyvissä ja laajalla alueella.

Olen nainen, 30v, mielestäni ihan nätti ja profiilitekstikin löytyy. Onkohan minulla ihan väärä kuva itsestäni, vai mitä ihmettä teen väärin? Onko algoritmeissa jotain, mikä pitäisi ottaa huomioon? auttakaa naista hädässä!

Sä vaikutat ihmiseltä joka on ollut huomion keskipiste ja sua on kehuttu aina. Instassa kuvia biksuissa ja ylimielisellä asenteella et anna arvoa muille ns heikkotasoisimmille ihmisille. Nyt sitten et suostu siihen todellisuuteen, että et ole kiinnostava. Syytät valokuvia. Ehkä sä et vaan ole se keskipiste enää mihin totuit aikoinas.