Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TINDER- mitä teen väärin?

Vierailija
24.01.2019 |

Nyt sinkuksi vuosien jälkeen päätyneenä päätin kokeilla taas Tinderiä. Viitisen vuotta sitten olin Tinderissä myös, ja silloin matcheja tuli vaikka kuinka paljon, liikaakin. Nyt Tinder ollut käytössä pari päivää, eikä matchin matchia. Ei siis yhtäkään! Tykkään ihan avoimesti erilaisista miehistä, en kuitenkaan kaikkia vedä oikealle. Asetukset tarkistin, olen kyllä näkyvissä ja laajalla alueella.
Olen nainen, 30v, mielestäni ihan nätti ja profiilitekstikin löytyy. Onkohan minulla ihan väärä kuva itsestäni, vai mitä ihmettä teen väärin? Onko algoritmeissa jotain, mikä pitäisi ottaa huomioon? auttakaa naista hädässä!

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sun profiilitekstissä lukee?

Vierailija
2/28 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ylipainoa? Tosin useilla miehillä taitaa olla asetukset niin että vain alle 30v näkyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vedät naisena oikealle etkä saa matchejä, tinderisi on rikki. Poista se ja asenna uudelleen.

Vierailija
4/28 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipainoinen olen, enemmän hoikan puolella. Profiilitekstissäni kerron lyhyesti itsestäni ja kerron myös, että olen tosissaan liikenteessä. Ja ei mitään! 

Vierailija
5/28 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laajenna ikähaarukkaa 60 vuoteen.

Jo alkaa kiinnostuneita löytyä.

Vierailija
6/28 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalipainoinen olen, enemmän hoikan puolella. Profiilitekstissäni kerron lyhyesti itsestäni ja kerron myös, että olen tosissaan liikenteessä. Ja ei mitään! 

alkaako olla hätä saada lapsia?

Vierailija
7/28 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama tilanne pari päivää sitten. Olen ollut aiemmin todella suosittu siellä. Nyt ei parin paria, vaikka lopulta tykkäsin testinä ihan kaikista. Tulin siihen tulokseen, että se ei oikeasti vaan toiminut. Poistin enkä asentanut uudelleen. Olkoot. 

Vierailija
8/28 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt johtuu ihan pelkästään siitä että se Tinderin kulta-aika on mennyt ohi, ei sitä enää käytetä samalla tavalla kuin silloin viisi vuotta sitten. 

Vierailija
9/28 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen ikähaarukka? Itselläni oli - 2v ja + 3 v ja sain viikossa 70 matchiä...Mut harva mies kyl hakee vanhempaa naista, vanhemmat miehet taas hakee nuorempia :/ Kannattaa laittaa usemman kuvan, kasvoista ja koko kropasta.

Vierailija
10/28 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen ikähaarukka? Itselläni oli - 2v ja + 3 v ja sain viikossa 70 matchiä...Mut harva mies kyl hakee vanhempaa naista, vanhemmat miehet taas hakee nuorempia :/ Kannattaa laittaa usemman kuvan, kasvoista ja koko kropasta.

ok tää oli kyl 3v sit, eli tilanne voi olla jo muuttunut!

Vierailija
11/28 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt sinkuksi vuosien jälkeen päätyneenä päätin kokeilla taas Tinderiä. Viitisen vuotta sitten olin Tinderissä myös, ja silloin matcheja tuli vaikka kuinka paljon, liikaakin. Nyt Tinder ollut käytössä pari päivää, eikä matchin matchia. Ei siis yhtäkään! Tykkään ihan avoimesti erilaisista miehistä, en kuitenkaan kaikkia vedä oikealle. Asetukset tarkistin, olen kyllä näkyvissä ja laajalla alueella.

Olen nainen, 30v, mielestäni ihan nätti ja profiilitekstikin löytyy. Onkohan minulla ihan väärä kuva itsestäni, vai mitä ihmettä teen väärin? Onko algoritmeissa jotain, mikä pitäisi ottaa huomioon? auttakaa naista hädässä!

ei se oo ainoastaan sun ongelma vaan suht yleinen piirre tänä päivänä.vika ei ole sinussa vaan nyt on trendi olla siellä vaan esittelemässä itseään,keinotekoisesti nostamassa itseään jalustalle olemalla tykkäämättä liki kaikista jolloin tulee paremman catchin fiilis itselle tai vaan pelätään että kaikki siellä olevat ovat vain häiriintyneitä hörhöjä sarjamurhaajia tai raiskaajia.myös prinssin,prinsessan ja täydellisen metsästäjät kuuluvat tuohon osastoon jotka eivät tykkäyksiä sinne laita.tulee ihan mieleen käytetyn auton osto ja myyntipalsta jossa pitää näkyä varusteet,ominaisuudet(sporttisuus,etu vai takaveto),ajetut kilometrit ja loistava ulkomuoto.

Vierailija
12/28 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä on paljon bugeja.

Jos naisena et saa mätsejä niin ihan selkeä bugi kyseessä.

Poista ja asennna uudestaan.

Kokeile tehdä tili facebook-rekisteröitymisellä ja pelkällä numerorekisteröitymisellä.

Jos edelleen bugaa niin kokeile vaihtaa tietoja rekisteröityessä esim sähköposti tai puh.numero ym.

Vierailija
13/28 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo vakavan suhteen hakeminen voi olla ongelma kolmekymppisellä. Itseäni ainakin pelottaa jos nainen perheenperustamisiässä ja vielä painottaa vakavaa etsivänsä. Pelkään että on liian totista. M40+

Vierailija
14/28 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. ehkä kokeilen tuota uudelleen asentamista, josko toimisi sitten :D

Vierailija
15/28 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ongelma. Ensimmäisen kerran olin Tinderissä 26-vuotiaana ja matcheja oli kerrallaankin yli 1000 parhaimmillaan. Nyt kun 30-vuotiaana liityin uudelleen noin viisi viikkoa sitten, en ole saanut matchin matchia. Kaksi kertaa tullut ilmoitus matchista mutta kun olen mennyt katsomaan matcheja, ei siellä ole ollutkaan ketään eli miehet ovat poistaneet mut heti :/ Mielestäni näytän ihan samalta kuin tuolloin neljä vuotta sitten. Tykkäyksiä olen antanut kymmeniä. Kai se mun juna sitten meni jo... Ei näin vanhalla akalla tee enää mitään.

Vierailija
16/28 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoisen surullista jos näin on :(

Vierailija
17/28 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo vakavan suhteen hakeminen voi olla ongelma kolmekymppisellä. Itseäni ainakin pelottaa jos nainen perheenperustamisiässä ja vielä painottaa vakavaa etsivänsä. Pelkään että on liian totista. M40+

No mutta sehän on vaan hyvä juttu että sinunkaltaisesi karsiutuvat pois jo ennenkuin ruvetaan chattaa. Jos nainen etsii tosissaan ja sinä olet epävarma mitä haet niin nainen huonolla onnella päätyy viettämään kanssasi 2-5v ja haluaa lapsia, sinä et ja eroatte. Tällöin nainen on "tuhlannut" sinuun monta lapsiensaanti vuotta. Muistakaa, ei se määrä vaan laatu ratkaisee!

Vierailija
18/28 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli ikähaarukka 26-39 (itse 43) ja sain liki sataa tykkäystä päivässä (mulla oli maksullinen versio jossa tykkäykset näkyy)... Poistin sovelluksen 3 viikon jälkeen sillä löysin sieltä siinä ajassa seurustelukumppanin. Mulla tietysti se hyvänä täkynä että en halua lapsia ja nämä yhteyttä ottaneet miehet just sen takia hakivat vanhempaa kun eivät itsekään halunneet lapsia ja heitä pelotti että omanikäisillä on pesänperustamisvietti. 

Vierailija
19/28 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat nirsoilullaan aiheuttaneet sen ettei Tinderissä ole 30+ ikäluokassa juurikaan tavismiehiä. Siellä on vaan pelimiesalfat joilla tosiaankin on valinnanvaraa... ja reilusti. Sitten viidestäkympistä ylöspäin alkaa taas löytyä tavista kun kysyntä kääntyy päinvastaiseksi.

Vierailija
20/28 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama ongelma. Ensimmäisen kerran olin Tinderissä 26-vuotiaana ja matcheja oli kerrallaankin yli 1000 parhaimmillaan. Nyt kun 30-vuotiaana liityin uudelleen noin viisi viikkoa sitten, en ole saanut matchin matchia. Kaksi kertaa tullut ilmoitus matchista mutta kun olen mennyt katsomaan matcheja, ei siellä ole ollutkaan ketään eli miehet ovat poistaneet mut heti :/ Mielestäni näytän ihan samalta kuin tuolloin neljä vuotta sitten. Tykkäyksiä olen antanut kymmeniä. Kai se mun juna sitten meni jo... Ei näin vanhalla akalla tee enää mitään.

Itse löysin 2,5v sitten tinderistä miehen, olin 29v. Tai no se löysi mut, kun alkoi viestittelee, itse en enää jaksanut viestitellä kenellekään ekana, yli 60 matchiä, en olisi sille varmaan laittanutkaan mitään viestiä,, kun se hukkui siihen massaan. N. 10 hlöä olin tavannut vuoden aikana. Ja huomasin silloin että moni oli tositarkoituksella liikkeellä, ei vaan edellisten kanssa natsannut. Voi olla että tilanne on muuttunut tuosta, en osaa sanoa....