Päättäkää puolestani leikkautanko hiukset vai en?
Täällä 46- vuotias mamma jolla paksut, juuresta harmaantuvat ruskeat hiukset, pituus lapaluihin.
Tukkaa riittää mutta muuttunut karkeaksi ja pörröiseksi. Poikatukkaa en leikkauta ( tai kananpersettä), ei sovi mulle yhtään! Mutta pätkäisenkö polkan? Tai muita ehdotuksia?
Päättäkää puolestani!
Kommentit (17)
Mitä lyhyempi, sitä parempi. Miesten epämiellyttävä kiinnostus lakkaa ja saat ohuthiuksisilta kanssasisarilta myötätuntoa. Myös kampaajat suosittelevat lyhyitä hiusmalleja, koska muutenhan heitä loppuisi asiakkaat.
Naiset käskee leikkaamaan, ja miehet pitämään ihanat pitkät hiukset, että valitse siitä kumpia haluat miellyttää, jos itsellesi on kerran aivan sama :)
Hiukset kasvaa...senkun leikkaat ja jos et tykkää nii nnat taas kasvaa
Mulla oli alaselkään ulottuvat hiukset, sitä leikkasin kananperseen ja nyt on taas pitkät
Vierailija kirjoitti:
Hiukset kasvaa...senkun leikkaat ja jos et tykkää nii nnat taas kasvaa
Mulla oli alaselkään ulottuvat hiukset, sitä leikkasin kananperseen ja nyt on taas pitkät
Et todennäköisesti ole vaihdevuosien kynnyksellä jos kerran kasvoi takaisin...
Todellakin kasvaa takaisin, olen vaihdevuosien kourissa parhaillaan, ja tukka on paksu ja kasvaa aivan liian nopeasti.
N52 kirjoitti:
Todellakin kasvaa takaisin, olen vaihdevuosien kourissa parhaillaan, ja tukka on paksu ja kasvaa aivan liian nopeasti.
Eli jos sinulle kasvaa, niin kasvaa kaikille muillekin?
No, se riippuu naaman mallista millainen tukka sopii. Kannattaa mennä hyvään ja laadukkaaseen kampaamoon, missä asiakkaan toiveet otetaan huomioon eikä leikata sitä iänikuista vanhentavaa kananpersettä.
Jos sulle sopii pitkät hiukset niin kokeile ensin jotain hyvää, kunnolla pehmentävää ja kosteuttavaa hoitoainetta.
Saako sen vielä kerran palmikoida ja ottaa tukevan otteen läpsyttäen toisella kädellä pakaraa kun lanteet paukkuu vastakkain, ennenkuin ajat lyhyeksi?
t. miehesi
Tämä selvä kirjoitti:
N52 kirjoitti:
Eli jos sinulla ei kasva, nin ei kasva kenelläkään muullakaan?
Vierailija kirjoitti:
Tämä selvä kirjoitti:
N52 kirjoitti:
Eli jos sinulla ei kasva, nin ei kasva kenelläkään muullakaan?
Häh? Sehän on ihan tieteellinen fakta että karvankasvu hidastuu ja heikkenee vanhetessa? Käytiin peruskoulun biologiassa jo läpi. Sitä paitsi sinä se olit joka tuli huutelemaan että leikkaa, kyllä kasvaa taikaisin koska minullakin. Olet poikkeus, nauti siitä, mutta älä tule yleistämään.
Älä leikkaa vaan hoidata ja hoida itse kuntoon. Liian usein näkee kynittyjä kuontaloita.
Ei ole pakko mennä toiseen äärilaitaan, eli voi leikata vähemmän. Jos lapaluihin asti niin 10 senttiä pois tekee jo paljon. Vaihda jakauksen paikkaa, leikkauta otsis tai sivulle suortuvia, kevennä latvaa vähän jne. Värin uudistus vaikka raidoilla. Hiukset muuttuvat usein tuon ikäisenä eli voisit päivittää hoito- ja muotoilutuotteesi. Pyydä kampaajalta näytteitä ja ohjeita, miten uusia tuotteita käytetään ja minkä verran.
Tämä selvä kirjoitti:
N52 kirjoitti:
No niinhän tuossa yleistettiin toisinkin päin.
Itse leikkasin tovi sitten pepun päälle yltävät hiukseni polkaksi. Harmittaa nyt jonkin verran, mutta toki latvat olivat aika huonokuntoiset. Nyt taas superpaksun näköinen ja kasvaahan tuo itsellä ainakin nopeasti takaisin.
Eli leikkaa kuivat pois, laita vaikka vaaleampaa raitaa ja sekoita jakausta niin ei harmaat niin hyppää esiin. :)
Polkka sopii varmasti. Laita aurinkoraitoja niin harmaat haihtuvat? Itellä vähän sama ongelma kuivuuden kanssa, paljon hoitoainetta pitäisi käyttää.