Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vetoomus laktoosittoman maitojuoman kieltämiseksi

Vierailija
24.01.2019 |

Laktoositon maitojuoma on raskaasti teollisesti prosessoitu myrkky jolla ei ole mitään tekemistä aidon lehmästä lypesytyn maidon kanssa.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu kirjoitti:

Onko siinä arsenikkia vai syanidia

En tiedä, en ole uskaltanut juoda enkä maistaa. Enkä varmasti maistaisikaan. Prosessoitu ruoka ei ole ihmiselle terveellistä.

Ap

Vierailija
2/45 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveelliseasä luonnon maidossa maitojappobakteerit estävät maitoa pilaantumasta. Elintarvikkeiden pilaantuminen tuottaa syanidia ja botulinia. Käsitellystä maitojuomasta maitohappobakteerti ovat kuolleet ja ne pilaantuvay siksi nopeammin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveelliseasä luonnon maidossa maitojappobakteerit estävät maitoa pilaantumasta. Elintarvikkeiden pilaantuminen tuottaa syanidia ja botulinia. Käsitellystä maitojuomasta maitohappobakteerti ovat kuolleet ja ne pilaantuvay siksi nopeammin.

Vai olisiko juuri toisin päin, että säilyy pitempään käsitellyt tuotteet...

Et joisi viikkoa vanhaa tankkimaitoa irvistelemättä

Vierailija
4/45 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitojuoma ei ole maitoa ja piste. Ihme homma etteivät ihmiset tunnu ymmärtävän tätä ollenkaan vaan pitää inttää vastaan.

Vierailija
5/45 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minä en laktoositonta maitojuomaa tarvitse, sen voi aivan hyvin kieltää. Ilmasto ja luonto kiittää kun logistiikantarve kevenee!

Vierailija
6/45 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas irvistän aina kun näen kaupassa laktoosittoman maotojuoman maitohyllyssä.

Vierailija
7/45 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maitojuoma ei ole maitoa ja piste. Ihme homma etteivät ihmiset tunnu ymmärtävän tätä ollenkaan vaan pitää inttää vastaan.

On se sentään lehmän utareesta tullutta verrattuna kauramaitoon

Vierailija
8/45 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ne mitä hyväänsä en voi laktoosivamman takia tavallista maitoa juoda ja hyla-tuotteet maistuu kuselle

Vierailija
9/45 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas irvistän aina kun näen kaupassa laktoosittoman maotojuoman maitohyllyssä.

Ai se olet sinä, kun olen ihmetellyt kaupassa kahelia joka irvistelee purkeille.

Sinulla ei ole laktoosivaivoja vaan ihan muita ongelmia

Vierailija
10/45 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Onko siinä arsenikkia vai syanidia

En tiedä, en ole uskaltanut juoda enkä maistaa. Enkä varmasti maistaisikaan. Prosessoitu ruoka ei ole ihmiselle terveellistä.

Ap

Kovin on taas tietämättömällä vahvat mielipiteet. 😂 

Vierailija
11/45 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska minä en laktoositonta maitojuomaa tarvitse, sen voi aivan hyvin kieltää. Ilmasto ja luonto kiittää kun logistiikantarve kevenee!

Olen samaa mieltä. Ne jotka eivät voi juoda tavallosta oikeaa luonnon maitoa voivat juoda vettä.

Vierailija
12/45 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen mielipide nyky-Suomessa: Kun minä en jotain tarvitse tai en pidä, niin sen voi tai peräti pitää kieltää.

Vierailija
13/45 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli ne mitä hyväänsä en voi laktoosivamman takia tavallista maitoa juoda ja hyla-tuotteet maistuu kuselle

Vesi on tärkeämpi janojuoma kuin maito ja sitä saa hanasta. Aikuinen ihminen ei yarvitse lainkaan maitoa.

Vierailija
14/45 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laktoosin imeytymishäiriö ei ole vamma. 

Vierailija
15/45 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen ihminen ei tarvitse ollenkaan maitoa, sitä paitsi lehmän maito ei sovellu ollenkaan ihmisen ravinnoksi mistä nämä "allergiat" ja "intorelanssit" johtuvat.

Vierailija
16/45 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen ihminen ei tarvitse ollenkaan maitoa, sitä paitsi lehmän maito ei sovellu ollenkaan ihmisen ravinnoksi mistä nämä "allergiat" ja "intorelanssit" johtuvat.

Äläpä viisastele. Se että osalle ihmisistä ei maito sovi ei tarkoita että kaikki olisivat samanlaisia allergikkoja ja maitovammaisia. Itse pystyn käyttämään maitoa ilman ongelmia ja tiedä monta muutakin ihmistä joille maito ei aiheuta mitään oireita.

Vierailija
17/45 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinan minä kieltäisi jos voisin, en maitoa.

Vierailija
18/45 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viinan minä kieltäisi jos voisin, en maitoa.

Minä haluaisin kieltää kielteiset mielipiteesi.

Vierailija
19/45 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä join ennen Eila-maitoa. Kunnes prosessoinnissa tehtiin muutos, eikä juoma maistunut enää yhtään miltään. No joskus oli aavistuksen verran käryn maku.

Myös kerma käsiteltiin uudella tavalla, säilyvyyden parantamiseksi. Koska myyjät/asiakkaat usein katkaisevat kylmäketjun, tuote alkaa pilaantua jo ennen kuin sen saa kotiin. Moni myös lämmittele tuotetta pitämällä pitkään ruokapöydässä. Pilaantumisen huomaa siitä että pakkausmateriaali maistuu jo. Sitä liukenee siis lämpimässä, eikä päivämäärä-merkintä pidä silloin paikkaansa.

Vierailija
20/45 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Geenimutaatio, jonka ansiosta pohjoiseurooppalaiset ovat kyenneet käyttämään lehmänmaitoa ravintonaan, on historian saatossa varmasti ollut erittäin hyödyllinen ja pelastanut monta nälkäkuolemalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan