Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin kirpparilta Onlyn lyhythelmaisen talvitakin kokoa L, se kinnaa kainaloista vaikka olen 168cm/56kg??

Vierailija
23.01.2019 |

Olen ainakin normaalipainoinen, jos nyt ei hoikaksi lasketa. Miten on mahdollista että koko L kinnaa kainaloista? Rinnat ovat B-kokoa. Vyötärön kohdalle taas mahtuisi vaikka 25cm lisää täytettä ja sieltä kylmä viima puhaltaa sisään.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko juuri tuosta syystä päätynyt kirparille?

Niissä on joskus lapsutusvirheitä eli tullut väärän koon lappu.

Vierailija
2/15 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa aina sovittaa, mitoitukset vaihtelevat todella paljon, jopa saman liikkeen myynnissä tuotteissa. Varsinkin lastenvaatteissa tämän huomaa ihan silmämääräisesti, merkistä riippuen koko voi olla täysin sama vaikka toisessa lukee 86 ja toisessa 104!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo itsekin ostin Onlyn takin ennen joulua ja itse M kokoa oleva  ni pitikin sitten ottaa se L koko eikä kinnaa yhtään :)

Vierailija
4/15 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon saman mittainen ja käytän 36 kokoa tai S/M. Outoa

Vierailija
5/15 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon saman mittainen ja käytän 36 kokoa tai S/M. Outoa

Niin minäkin ja kaikissa muissa merkeissä sopii s/m, mutta Onlyn merkeissä ei.

Vierailija
6/15 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva tietää että hoikillekin kinnaavat joskus meille plösöille tarkoitetut vaatteet.

Jos Large takki pitäisi mennä päälle vain jos olet käsivarsiltasi totaalinen pulkannaru, niin minkähän kokoinen rotsi tälläisen mätisäkin sitten pitäisi ostaa xxxxxxxxxxxxl

Vierailija
7/15 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinnaa???

Vierailija
8/15 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 178/66 ja just ostin Tommy Hilfigerin takin kokoa S. Sekä Adidaksen ja Hummelin juoksukamoja myös koossa S. Mitä kokoa pienet naiset käytää? Joutuu aina pienentämään?

Vierailija
9/15 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kinnaa???

Ihan normaali sana. Ilmeisesti et ole ennen kuullut?

Vierailija
10/15 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pyöreähkö BMI25 ja sovitin eilen mekkoa kokoa 44 (suurin, mitä valikoimasta löytyy) ja se ei edes lähellekään mahtunut päälle. Miten voi olla mahdollista?! Paina 65kg. Mistä 80- tai 100-kiloiset sitten ostavat vaatteita, jos minäkin olen jo sairaalloisen lihava nykymittojen mukaan??

No, seuraavassa kaupassa mahtui päälle M. Eli ei näissä ole mitään järkeä.

Vierailija
11/15 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kokolappu kerro oikeasti vaatteen koosta. Minulla on ensimerkiksi tällä hetkellä kaapissa farkkuja varmaan kolmessa eri koossa ja kun ne laittaa päällekäin, kaikki ovat samankokoisia. Itse asiassa juuri ne farkut joissa on pienin kokomerkintä ovat todellisuudessa kaikkein isoimmat.

Vierailija
12/15 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut samaa Onlyn takeissa. Alaosa levenee sitten liikaa isommassa koossa.

Vierailija
13/15 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onlylla oli ainakin aikoinaan koot aika pieniä. Siis joku XS tai S oli tosi tosi pieni, vaikka muuten muiden merkkien kohdalla XS ja S oli mulle sopivia.

Vierailija
14/15 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onlyn vanhat kokomerkinnät oli tosiaankin äärimmäisen tiukkoja. Muistan kuinka 7-luokalla äiti osti minulle Onlyn takin kokoa M. Olin tuolloin 160cm/48kg. Kun kasvoin pari senttiä pituutta niin se takki hiersi kainaloista vaikkei painoni edes noussut kun alle puoli kiloa.

Vierailija
15/15 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on rotevia omenavartaloisia. Muualla muodokkaita päärynöitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme