Olen aina käyttänyt läheisten kerrostalojen pihoja
kuin ne olisivat puistoja. Vasta nyt viime pvien keskusteluista olen tajunnut, että ne ovatkin jonkun omia. Kukaan ei ole kyllä koskaan ajanut meitä pois, vaikka esim. viime vkn loppuna lainailimme jopa leluja siellä pihalla. Aion kyllä tästä edespäinkin tehdä noin, sillä meidän pihalla (pieni omakotitalo) ei ole
a) kavereita lapsille
b) mitään liukumäkiä tms. välineitä
c) vaihtelua
sillä minusta on kiva nähdä uusia ihmisiä ja lapset tykkäävät välillä leikkiä myös toisten leluilla. Lainaavat toki omiaankin, jos meillä on mukana. yhdessä naapuruston talossa on mukava grillikatos, eikä kukaan ole sanonut mitään, kun olen siellä istuskellut ja seurannut lasteni tekemisiä. Mitä pahaa tässä voi olla? En tajua!
Kommentit (4)
Kuulut niihin hyviin vanhempiin jotka valvovat lapsiaan ja tietävät missä he ovat.
Luulet vissiin, että kunnan pitäisi nekin kustantaa? Ei ole tullut mieleen käydä vaikka Bauhausissa tms hakemassa keinua ja liukumäkeä? Ei tietenkään, koska kaiken pitää muiden tarjota ja kustantaa. Voi huhhuh.
on. Ja leikkipuistot on tosiaan erikseen, ja siellä saatte mellastaa mielin määrin..
Itse en kehtaisi käydä toisten talojen pihalla leikkimässä, mutta kukin tyylillään (jos lähellä ei ole leikkipuistoa tms).