Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen pukeutuminen nolottaa

Vierailija
23.01.2019 |

Alle kolmikymppinen mies pukeutuu kuin pappa. Ei farkkuja, ei huppareita. Suorat housut ja kauluspaita, neuleita näin talviaikaan. Nahkakengät. Pappalätsää käyttää.

Mitenhän tuota saisi hienovaraisesti ohjattua pukeutumaan hieman nuorekkaammin? On vieläpä sen verran tummapiirteinen että toisinaan luullaan... vähemmistökansalaiseksi... ja vartijat kyylää perään kaupoissa, ärsyttää

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mihin sen sitten pitäisi pukeutua? Printtipaitaan, huppariin, kasseja kiristäviin pillifarkkuihin sekä tennareihin ja nilkkasukkiin kesät talvet?

Vierailija
22/44 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna toisen pukeutuu miten tahtoo, kestity sä lakkamaan kynsiäsi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä vaadit aikuista miestä pukeutumaan 15-vuotiaden uniformuun? Anna nyt toisen olla aikuinen ja yritä itse kasvaa myös, aikuispissislook näyttää halvalta teini-iän ylittäneillä.

Vierailija
24/44 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh mä oon ehkä hiukan itsekäs tai outo mut tykkään siitä kun mies lähtee vähän hassusti tai epäsiististi pukeutuneena ulos kavereidenkaa tai työreissuille. jotenkin tulee sellainen olo et toiset naiset ei ainakaan liikaa kiinostu kun hiukset on kampaamatta ja kengännauhat auki ja housut roikkuu ja vähän epäsiisti. hän on mun mielestä superkomea kuitenkin ja etenkin ilman vaatteita hehe jotrn mua ei haittaa hänen vähän kulahtanut ja epäsiisti tyyli. enemmän huolettais jos hän olis aina komeimmillaan ja tiptop laittautunut kun lähtee jonekkin. heh i know olen itsekäs ehkä :D niinkuin joku ylempänä kirjoitti niin hän myöskin on mun vaatteilla piilotettu adonis 😉 ! muut naiset ei ehkä näe samaa kun ei oo nähny häntä ilman niitä perus hamsuisia vaatteitansa.

Vierailija
25/44 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mä tykkään et mies pukeutuu huppareihin, collegepaitoihin ym ja tennareihin ihan missä iässä vaan.

Ei tee miehestä epäilyttävää millään tavalla

Niin minäkin, olen itse 69 v., vaikka ihmiset sitä epäilevätkin, käytän huppareita, t-paitoja, lököfarkkuja, Alpha takkeja, kesällä shortsien kanssa Dr Martensit 8 reikäparilla, miksi ei voisi pukeutua nuorekkaasti, jos siitä pitää, joudun toki jatkuvasti vannomaan, jos ikä tulee puheeksi, että todellakin olen 69, ihmiset oikeasti pitävät mun tyylistä, pääni on klaniksi ajeltu, ei siis mitään Danny-lookia, mutta hyvin tietoisesti olen tyylini valinnut. 

Vierailija
26/44 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

??? Mitä vikaa on suorissa housuissa ja kauluspaidoissa? Farkut ja hupparit on 15-vuotiaiden vaatteita.

Ei varsinaisesti mitään vikaa, sopivat pankkiin ja pörssisaliin kuin nenä päähän, mutta ei se kovin rennolta muulloin näytä ja se, että hupparit ja farkut olisivat lasten ja teinien vaatteita, ei pidä yhtään paikkaansa, tiedätkö ylipäänsä mitään modernista pukeutumisesta, jokaisen maku on sitten asia erikseen.

Vierailija
27/44 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mä tykkään et mies pukeutuu huppareihin, collegepaitoihin ym ja tennareihin ihan missä iässä vaan.

Niin minäkin, olen itse 69 v., vaikka ihmiset sitä epäilevätkin, käytän huppareita, t-paitoja, lököfarkkuja, Alpha takkeja, kesällä shortsien kanssa Dr Martensit 8 reikäparilla, miksi ei voisi pukeutua nuorekkaasti, jos siitä pitää, joudun toki jatkuvasti vannomaan, jos ikä tulee puheeksi, että todellakin olen 69, ihmiset oikeasti pitävät mun tyylistä, pääni on klaniksi ajeltu, ei siis mitään Danny-lookia, mutta hyvin tietoisesti olen tyylini valinnut. 

Mikä vika Danny-lookissa? Se tehoaa.

Vierailija
28/44 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Danny yrittää liikaa esittää nuorempaa kuin on, kireitä housuja, joihin kroppa ei enää kunnolla mahdu ja hänen tukka, apua!

Vierailija
29/44 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Danny yrittää liikaa esittää nuorempaa kuin on, kireitä housuja, joihin kroppa ei enää kunnolla mahdu ja hänen tukka, apua!

Ei näytä haittaavan, vanha ukko pääsee köyrimään sellaista herkkupalaa...

Vierailija
30/44 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP

Vierailija
31/44 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse päälle 30v mies ja minusta suorat housut, kauluspaita ja neule sekä nahkakengät ovat hyvä työasu toimistolla ja moni kaverikin näin pukeutuu. Myös pikkutakki jees. Huppari ehkä kotosalle tai salille.

Kuulostaa enemmän siltä etu APllä on paska ja lapsellinen maku.

Vierailija
32/44 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dannyllä on ollut sama kampaus 60-luvulta asti.

Vierailija
33/44 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehen tyyli on Vanilla Icen ja Pate Mustajärven sekoitus, joten sulla menee vielä hyvin.

Sitäpaitsi, mitä pukeutimisella on väliä jos toista rakastaa?

Vanilla-Pate kuulostaa riemastuttavalta :D

Vierailija
34/44 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dannyllä on ollut sama kampaus 60-luvulta asti.

Totta, mutta tukan määrä on huomattavasti vähentynyt noista ajoista ja se näyttää Dannylta menneen ohi.

Vierailija
35/44 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko siis ongelmana se että aikuinen mies ei näytä nuorisorikolliselta? Huppari-/lenkkarimuoti yli teini-ikäisellä herättää minussa välittömästi epäluottamuksen tunteen.

Onko siis parempi että näyttää toisenlaiselta rikolliselta? Lue aloitus uudestaan; tummahipiäinen mies, joka pukeutuu suoriin housuihin, kauluspaitaan sekä neuleeseen. Vastaavasti jos nainen pukeutuisi suureen mustaan hameeseen sekä röijyyn, niin varmasti herättää negatiivisia mielikuvia.

Ei se tarkoita, että ap haluaisi miehen pukeutuvan huppareihin, lökäpöksyihin ja lippalakkiin. Suurin osa aikuisista miehistä ei tee niin. Siitä huolimatta eivät myöskään pukeudu puvuhousuihin, kauluspaitaan ja neuleeseen elleivät sitten ole erään vähemmistön edustajia.

P.s. Myös aikuiset ihmiset käyttävät farkkuja. Ne eivät ole pelkästään teinien vaate.

Todellakin, lähes kaikki aikuiset käyttävät myös farkkuja, paitsi romanit.

Vierailija
36/44 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Collegehousut pitäisi lailla kieltää sekä miehiltä että naisilta.

Vierailija
37/44 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän olisi neuvoksi...

Vierailija
38/44 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loaferihullun avaus.

Vierailija
39/44 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni saapastelee lähes joka paikkaan likaisissa työhaalareissa ja -takissa. Saastainen lippis päässä. Olen lakannut jo kauan aikaa sitten häpeämästä ja välittämästä tästä.

Vierailija
40/44 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko siis ongelmana se että aikuinen mies ei näytä nuorisorikolliselta? Huppari-/lenkkarimuoti yli teini-ikäisellä herättää minussa välittömästi epäluottamuksen tunteen.

Onko siis parempi että näyttää toisenlaiselta rikolliselta? Lue aloitus uudestaan; tummahipiäinen mies, joka pukeutuu suoriin housuihin, kauluspaitaan sekä neuleeseen. Vastaavasti jos nainen pukeutuisi suureen mustaan hameeseen sekä röijyyn, niin varmasti herättää negatiivisia mielikuvia.

Ei se tarkoita, että ap haluaisi miehen pukeutuvan huppareihin, lökäpöksyihin ja lippalakkiin. Suurin osa aikuisista miehistä ei tee niin. Siitä huolimatta eivät myöskään pukeudu puvuhousuihin, kauluspaitaan ja neuleeseen elleivät sitten ole erään vähemmistön edustajia.

P.s. Myös aikuiset ihmiset käyttävät farkkuja. Ne eivät ole pelkästään teinien vaate.

Todellakin, lähes kaikki aikuiset käyttävät myös farkkuja, paitsi romanit.

Käyttävät myös farkuja. Mutta jos aikuinen mies liikkuu aina vain farkuissa, en pidä sitä kyllä kovin tyylikkäänä pukeutumisena. Kyllä aikuiselle miehelle sopivat oikein hyvin suorat housut. Eikä niiden tarvitse aina olla vain puvun housun näköisiä vaan niitäkin on myös rennompia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä