Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen pukeutuminen nolottaa

Vierailija
23.01.2019 |

Alle kolmikymppinen mies pukeutuu kuin pappa. Ei farkkuja, ei huppareita. Suorat housut ja kauluspaita, neuleita näin talviaikaan. Nahkakengät. Pappalätsää käyttää.

Mitenhän tuota saisi hienovaraisesti ohjattua pukeutumaan hieman nuorekkaammin? On vieläpä sen verran tummapiirteinen että toisinaan luullaan... vähemmistökansalaiseksi... ja vartijat kyylää perään kaupoissa, ärsyttää

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja. Ole tyytyväinen että mies pukeutuu siististi. Sinunkin olisi ehkä aika kasvaa aikuispissis-moodistasi ulos

Vierailija
2/44 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis ongelmana se että aikuinen mies ei näytä nuorisorikolliselta? Huppari-/lenkkarimuoti yli teini-ikäisellä herättää minussa välittömästi epäluottamuksen tunteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskittyisin omaan pukeutumiseen. Ei mulla muuta.

Vierailija
4/44 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet tuollaisen miehen kanssa yhteen päätynyt, jos ei pukeutuminen miellytä?

Vierailija
5/44 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen tyyli on Vanilla Icen ja Pate Mustajärven sekoitus, joten sulla menee vielä hyvin.

Sitäpaitsi, mitä pukeutimisella on väliä jos toista rakastaa?

Vierailija
6/44 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olet tuollaisen miehen kanssa yhteen päätynyt, jos ei pukeutuminen miellytä?

Hän on älykäs, huomaavainen ja kohtelias... lista jatkuu.

Mutta huomasin itsekin ihan vasta viikonloppuna kuinka eriparisilta näytimme kaupungilla näyteikkunan heijastuksessa, minä näin värikkäänä ja hän tuollaisena. Tuo vartijajuttu on ottanut päähän ennnekin.

Vierailija
7/44 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole iloinen. Huppari ei näytä hyvältä kenenkään päällä.

Vierailija
8/44 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä tykkään et mies pukeutuu huppareihin, collegepaitoihin ym ja tennareihin ihan missä iässä vaan.

Ei tee miehestä epäilyttävää millään tavalla

Vierailija
9/44 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toisen tyyliä voi alkaa vaatia vaihtamaan. Etkö tajua miten epämukavaa miehesi olisi olla jossain sinun vaatimissa vetimissä. Jos ei miellytä tai häiritsee niin paljon niin sitten vaihtamaan vaan, etsi itsellesi sitä sopivaa ken-nukkea.  Ehkä miehesikään ei pidä sinun värikkäistä teinivaatteistasi mutta nielee asian. Mitäs sanoisit jos hän vaatisi että alat pukeutumaan bisneslookkiin tästä lähtien tai eoatte. Jakkupukuja ja kynähameita.

Vierailija
10/44 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muakaan kaikki miehen vaatteet miellytä, mutta en viitsi valittaa, kun ei hänkään ole ikinä arvostellut mun pukeutumista.

Mutta jos nyt haluat miehesi pukeutumista yrittää ohjailla, niin paras keino on varmaan antaa sille lahjaksi vähän nuorekkaamman tyylisiä vaatteita tai kehua, että näyttäisit varmaan seksikkältä farkuissa tms.

Vierailija
11/44 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No...mun mies näyttää alasti niin hyvältä että katson tyylitöntä pukeutumista läpi sormien. Hän on mun kätketty adonikseni. :)

Vierailija
12/44 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

??? Mitä vikaa on suorissa housuissa ja kauluspaidoissa? Farkut ja hupparit on 15-vuotiaiden vaatteita.

Vierailija
13/44 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rakastaisit häntä ei sinua mikään pukeutuminen häiritsisi. Rakkaalla ihmisellä sellaisetkin vaatteet ja tyylit  joista ei perusta näyttävät hyvältä koska ne ovat osa häntä. En osaisi tai haluaisi katsoa mitään päälleliimattua vaatetusta miehellä tai varsinkaan jotain itse valitsemaani jossa hän ei tuntisi oloaan omaksi itsekseen.

Vierailija
14/44 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän on pakko olla provo, onhan? Itse en kestäisi hetkeäkään miestä, joka pukeutuu huppariin. Ja siihen vielä jotkut lököttävät reisitaskuhousut päälle. Brrr...

Vierailija
15/44 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehellä on ihan aina kauluspaita, jonka päällä on vielä yleensä huppari.

Sen kanssa jotkut collarit tai reisitaskuhousut.

Ei varmaan saisi mitään Vuoden tyylikkäin mies -palkintoa, mutta mitä väliä? Kiva kun pukeutuu sillä tavalla kuin itse parhaaksi näkee.

Vierailija
16/44 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä paljon enemmän nolottaa miehen riisuutuminen. Ja useimpien naistenkin.

Vierailija
17/44 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko siis ongelmana se että aikuinen mies ei näytä nuorisorikolliselta? Huppari-/lenkkarimuoti yli teini-ikäisellä herättää minussa välittömästi epäluottamuksen tunteen.

Onko siis parempi että näyttää toisenlaiselta rikolliselta? Lue aloitus uudestaan; tummahipiäinen mies, joka pukeutuu suoriin housuihin, kauluspaitaan sekä neuleeseen. Vastaavasti jos nainen pukeutuisi suureen mustaan hameeseen sekä röijyyn, niin varmasti herättää negatiivisia mielikuvia.

Ei se tarkoita, että ap haluaisi miehen pukeutuvan huppareihin, lökäpöksyihin ja lippalakkiin. Suurin osa aikuisista miehistä ei tee niin. Siitä huolimatta eivät myöskään pukeudu puvuhousuihin, kauluspaitaan ja neuleeseen elleivät sitten ole erään vähemmistön edustajia.

P.s. Myös aikuiset ihmiset käyttävät farkkuja. Ne eivät ole pelkästään teinien vaate.

Vierailija
18/44 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän on pakko olla provo, onhan? Itse en kestäisi hetkeäkään miestä, joka pukeutuu huppariin. Ja siihen vielä jotkut lököttävät reisitaskuhousut päälle. Brrr...

Ei välttämättä, tiedän juuri kuvaukseen sopivan parin. Ettei vain olisi juuri he kyseessä :D

Vierailija
19/44 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jätä se jos häiritsee.

Vierailija
20/44 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko siis parempi että näyttää toisenlaiselta rikolliselta? Lue aloitus uudestaan; tummahipiäinen mies, joka pukeutuu suoriin housuihin, kauluspaitaan sekä neuleeseen. Vastaavasti jos nainen pukeutuisi suureen mustaan hameeseen sekä röijyyn, niin varmasti herättää negatiivisia mielikuvia.

Ei se tarkoita, että ap haluaisi miehen pukeutuvan huppareihin, lökäpöksyihin ja lippalakkiin. Suurin osa aikuisista miehistä ei tee niin. Siitä huolimatta eivät myöskään pukeudu puvuhousuihin, kauluspaitaan ja neuleeseen elleivät sitten ole erään vähemmistön edustajia.

P.s. Myös aikuiset ihmiset käyttävät farkkuja. Ne eivät ole pelkästään teinien vaate.

No ihan normaaliin miesten vaatetukseen kuuluu kauluspaidat ja suorat housut. Etenkin juhlissa nuo on normaalit vaatteet.

Ei ole mitenkään verrattavissa vähemmistöryhmän naisiin, joiden puvut eivät kenekään muun päälle kuulu.