Vaimon haluttomuus ja kiihottumattomuus
Olemme olleet vaimon kanssa reilu 10 vuotta yhdessä ja lapsiakin on siunaantunut pari kappaletta. Seksuaaliset tarpeemme eivät ole varsinaisesti koskaan täysin kohdanneet, mutta seksiä olemme harrastaneet läpi parisuhteemme ajan. Parhaillaan seksi on ollut mahtavaa ja huonoimmillaan pelkkää omien tarpeitteni tyydyttämistä puolison avulla. Suurimman osan aikaa ongelma on kuitenkin ettei puolisoni halua seksiä tai ei kiihotu ennen kuin akti on edennyt jo riittävän pitkälle. Usein toimiva ratkaisu on ollut suuseksin antaminen vaimolle ennen yhdyntää jolloin hänkin on päässyt seksiin henkisesti mukaan. Sekin alkaa olla melko kulutettu kortti joten mietin mitä on tehtävissä. Molemmat ollaan normaalivartaloisia ja vaimoni hyvännäköinen. Hän saa ihailevia katseita muilta miehiltä ja nauttii myös toisten huomiosta. Oma mies vaan ei ehkä saa enää samalla tavalla syttymään. Molemmat ollaan sitoutuneita suhteeseemme, mutta kaivattaisiin parannusta asiaan.
Kommentit (6)
Kahdenkeskinen aika on tosiaan usein lasten mentyä nukkumaan. Keskustellaan paljon ja vietetään lähekkäinkin aikaa vaatteet päällä sekä alasti. Läheisyyttä ja hyväilyä on päivittäin, mutta se ei kuitenkaan saa puolisoa seksuaalisesti syttymään, itse olisin valmis päivittäin läheisyyden seurauksena rakastelemaan. Leluja ollaan kokeiltu, toimivat mutta ovat jääneet melko vähäiselle käytölle. Hänellä ei kuulemma ole seksuaalisia fantasioita. Seksistä hän usein pitää kun sinne asti päästään ja yhteinen onnellinen loppukin saavutetaan noin kahdella kerralla kolmesta. Ongelma lienee se ettei hän koe tarvetta seksiin, mutta ajoittain siihen "suostuu" minun mieliksi tai velvollisuuden tunteesta. Välillä on ollut aktiivisempiakin kausia ja muutamia kertoja rakasteltu myös vaimon aloitteesta.
No meillä on vähän sama tilanne. Haluni on oikeastaan aika vahvat mutta eivät kohdistu mieheeni. Seksi silloin harvoin kuin sitä on, on hyvin kaavamaista. Tuntuu että mies hyväilee mua sormillaan ja suullaan vain päästäkseen "itse asiaan " ja mut valmiiksi seksiin. Meillä on myös ollut joskus todella huonoa seksiä, mikä on vähentänyt entisestään halujani. Fantasioin usein miehestä joka antaisi mulle suuseksiä ilman että se johtaa yhdyntään. Luultavasti tuo on ainoa asia jolla mies saisi enää mut haluamaan häntä...jos antaisi vain hakematta omaa nautintoa.
Minulle puolestaan tuottaa mielihyvää nähdä vaimoni nauttivan. Tykkään silittää ja hieroa häntä usein ilman aietta seksistä. Suuseksiä olen antanut usein loppuun saakka ja siitä hän nauttii kyllä. Aikaisemmin loppuun saakka suuseksin vieminen sai vaimoni kiinnostuksen jatkoa kohtaan laskemaan, mutta nykyisin olemme rakastelleet suuseksin jälkeen ja hän on saanut uuden orgasmin yhdynnässä, parhaimmillaan jopa kaksi. Vastavuoroisesti vaimoni vaikuttaa kyllästyvän hyväilemään minua. Loppuun saakka hän ei ole ollut kiinnostunut viemään suuseksiä tai käsiseksiä pitkään aikaan. Olemme kyllä keskustelleet avoimesti haluista, fantasioista ja tarpeista, mutta niitä vaikuttavat olevan vain minulla.
Solmussa kirjoitti:
Minulle puolestaan tuottaa mielihyvää nähdä vaimoni nauttivan. Tykkään silittää ja hieroa häntä usein ilman aietta seksistä. Suuseksiä olen antanut usein loppuun saakka ja siitä hän nauttii kyllä. Aikaisemmin loppuun saakka suuseksin vieminen sai vaimoni kiinnostuksen jatkoa kohtaan laskemaan, mutta nykyisin olemme rakastelleet suuseksin jälkeen ja hän on saanut uuden orgasmin yhdynnässä, parhaimmillaan jopa kaksi. Vastavuoroisesti vaimoni vaikuttaa kyllästyvän hyväilemään minua. Loppuun saakka hän ei ole ollut kiinnostunut viemään suuseksiä tai käsiseksiä pitkään aikaan. Olemme kyllä keskustelleet avoimesti haluista, fantasioista ja tarpeista, mutta niitä vaikuttavat olevan vain minulla.
Tarkoitin siis että haaveilen juuri seksistä jossa en anna vastavuoroisesti mitään vaan ainoastaan saan. Olen kai alitajuisesti katkera niistä kerroista kun mies on tullut mutta minä en ja menettänyt haluni antaa hänelle mitään.
Seksitöntä hellyyttä meilläkin on, jopa runsaasti. Nukutaan yöt alasti lusikassa.
Hyvä pointti ja arvokas oivallus myös itselleni. Sinuna ehdottaisin miehellesi että voisiko hän antaa sinulle suuseksiä loppuun saakka ilman että sen seurauksena tarvitsisi rakastella. Voisin toteuttaa itse hyvin tällaisen puolisoni toiveen. Miehenä ymmärrän kyllä halukkuuden rakastella suuseksin jälkeen koska koen suuseksin antamisen kiihottavana ja seksuaalinen halukkuuteni kasvaa entisestään. Meillä on ollut myös muutamia kertoja että ollaan rakastelusta nautittu, vaimoni on saanut orgasmin mutta oma ejakulaationi on jäänyt saamatta. Tuolloinkin on ollut ihanaa käpertyä yhdessä nukkumaan.
Onko teillä miten paljon kahdenkeskistä aikaa? Puhutteko fantasioistanne? Käytättekö leluja? Välttämättähän vika ei ole siinä ettei oma mies saa syttymään, vaan se että seksi on pitkässä suhteessa kaavanomaista, tapahtuu silloin kun lapset on saatu pitkän päivän jälkeen nukkumaan yms. Väistämättä jäin miettimään tuota kun sanoit että vaimo nauttii muiden huomiosta, niin miten olisi edes fantasiatasolla kiihotus kolmannesta pyörästä?