Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketogeeninen ruokavalio

Rouva Keto
23.01.2019 |

Mielipidekysely :)

Ketogeeninen ruokavalio

Vaihtoehdot

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ketogeenisella ruokavaliolla terveyden vuoksi.

Vierailija
2/7 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Ei se voita terveellisyydessä esim. välimerellistä ruokavaliota, mutta tottakai voittaa länsimaisen höttödieetin. Ainoa syy, miksi alkaisin enää noudattaa ketoa on se, että minulle puhkeaisi diabetes tai neurologinen sairaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Ei se voita terveellisyydessä esim. välimerellistä ruokavaliota, mutta tottakai voittaa länsimaisen höttödieetin. Ainoa syy, miksi alkaisin enää noudattaa ketoa on se, että minulle puhkeaisi diabetes tai neurologinen sairaus.

Välimerellinen on terveellinen välimerellä. Suomessa mahdoton noudattaa.

Vierailija
4/7 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ketogeenisellä olevat liikutteko paljon? Mikä on painoindeksi ja vaatekoko?

Vierailija
5/7 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ketogeenisellä allergioiden vuoksi, tosin joudun välttämään myös maitotuotteita ja kananmunia jonkin verran. Ruokavalio tulee tavallista ruokavaliota kalliimmaksi ja itse nappailen vitamiineja lisäksi, mutta ehdottomasti miljoona kertaa parempi olotila kuin normaalilla ruokavaliolla. 

Pinterest on täynnä mahtavia reseptejä ja ketopitsaa parempaa pitsaa saa hakea!

Paino putosi ketoruokavaliolla, kun keho rauhoittui, itsekseen melkein 30kg. Kaikki mystiset terveysvaivat hävisivät tai harvenivat samalla mm. viikottainen migreeni, selkäsäryt ja paha PMS.

Vierailija
6/7 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii painonpudotusmielessä keholleni mutten valitettavasti tykkää noin yksipuolisesta ruokavaliosta, se on kallista ja vaikeaa toteuttaa. Lisäksi urheilu edellyttää hiilareita, muuten ei jaksa.

Vierailija
7/7 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopii painonpudotusmielessä keholleni mutten valitettavasti tykkää noin yksipuolisesta ruokavaliosta, se on kallista ja vaikeaa toteuttaa. Lisäksi urheilu edellyttää hiilareita, muuten ei jaksa.

Et näköjään kys. ruokavaliosta tiedä, koska puhut yksipuolisesta ja kalliista.

Urheilu ei myöskään edellytä paljon hiilareita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän