1 000 eiroa ei ole mikään paha hinta puhelimesta
Se on nykystandarteissa kohtuullinen normi hinta. Tämä on yleistyvä trendi, varsinkin kun yhä useampi ostaa puhelimen osamaksulla. Voi olla että tulevaisuudessa halvemmat puhelinmallit tulevat Suomen markkinoilta väistämättä katoamaan.
https://tekniikanmaailma.fi/kommentti-1000-e-kannykasta-ei-ole-mitenkaa…
https://tekniikanmaailma.fi/tekniikan-maailman-ensituntumat-samsung-gal…
Kommentit (18)
En ymmärrä mikä järki on ostaa tonnin puhelin osamaksulla, varmaan jää vielä vanhastakin velkaa kun pitää jo vaihtaa uudempaan malliin.
En itse tunne ketään joka ostelisi noin kalliita kännyköitä.
Tuttavapiirissä kaikilla 100-500 euron puhelin, vaikka varaa olisi kalliimpaankin.
Mitä järkeä maksaa jostain omenaankuvasta 800e? :D
Ei ole mielestäni iso juttu laittaa kuukausipalkasta 20% uuteen puhelimeen
Tonni puhelimeen? Viimeksi kun ostin uuden puhelimen se maksoi 25 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä maksaa jostain omenaankuvasta 800e? :D
Ompputarrojakin saa tosi halvalla joita voi liimailla joka paikkaan vaikka otsaan kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä sä voit ostaa vaikka 10 000€ puhelimen.
Vierailija kirjoitti:
Onko palkkasi 5 000 euroa kuukaudessa? Brutto vai netto?
Galaxy Fold (Samsungin taittuvä älypuhelin, julkaistaan kuukauden kuluttua) maksaa n. 2000e....
Eiroissa ei ehkä ole paha hinta puhelimesta mutta euroissa on
Kyllä se hurja hinta on jos jollakin tulot on 500 - 1 000 euroa kuussa. Niillä ei ylimääräisiä kuten uusia puhelimia ostella vaan pitää tulla toimeen sillä vanhalla niin laian kuin se toimii. En kuitenkaan suosittele ostamaan alle 300 euron "kertakäyttö" puhelimia jotka kestää suunnilleen sen vuoden - alennusmyynti on tietty asia erikseen jos vaikka 500 euron puhelimen saa 70 eurolla kuten minulla (kävi tuuri).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Netto 4800 (sisältää tulot myös sijoitusasunnoista)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se hurja hinta on jos jollakin tulot on 500 - 1 000 euroa kuussa. Niillä ei ylimääräisiä kuten uusia puhelimia ostella vaan pitää tulla toimeen sillä vanhalla niin laian kuin se toimii. En kuitenkaan suosittele ostamaan alle 300 euron "kertakäyttö" puhelimia jotka kestää suunnilleen sen vuoden - alennusmyynti on tietty asia erikseen jos vaikka 500 euron puhelimen saa 70 eurolla kuten minulla (kävi tuuri).
Minä ostan vain alle 300 euron puhelimia, niin itselleni kuin lapsillekin. Ja hyvin ovat kestäneet 4-5 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Netto 4800 (sisältää tulot myös sijoitusasunnoista)
Sano nyt vielä ammattisi ja tai tittelisi. XD!
Mun puhelimet ovat maksaneet 15-149 euroa ja kyllä ominaisuudet ovat riittäneet kaikkeen , mitä tarvitsen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ostan vain alle 300 euron puhelimia, niin itselleni kuin lapsillekin. Ja hyvin ovat kestäneet 4-5 vuotta.
Kyse ei olekkaan mistään 4-5 vuotta sitten valmistetuista pihelimista vaan tämän päivän "kertakäyttö" luureista. Silloin 100 euroa oli hyvä hinta perus puhelimesta mitä nykyään vastaa saman tason puhelin on suurinpiirtein 300-500 euron hintaan. Ennen on ennen ja nyt on nyt. Nyt jos menet ja ostat kaupasta 100 euron puhelimen (en tarkoita edelleenkään alennusmyyntiä) se kestää hyvä jos sen vuoden ja sitten on jo seuraavana vuonna ostettava uusi. Hinnat nousevat ja se on tämänpäivän trendi.
Ostin puhelimen tasan 20 vuotta sitten 50 markalla ja toimii edelleenkin.
Ihmisillä on ihan käsittämätön harha että kaikki pitää saada ilmaiseksi. Nyt tämä hullu villikausi alkaa olemaan ohi ja hinnat nouset oikeille tasoilleen.
Ap