Miksi olen olemassa?
Miksi olen olemassa ja hengissä. Mitä varten minä elän ja mitä teen ainoalla elämälläni. Olen koko aikuisikäni tehnyt eripituisia työkausia. Saanut rahaa, mutta menettänyt paljon aikaa ja energiaa työhön joka on ollut vain työtä . Hiljaa olen alkanut aavistamaan, että täytyy olla jotain joka vastaa elämää ja minua. Olen valmis jättämään markkinat ja siirtymään kohti omaa elämääni ja omaa kallista aikaani. Mitä minä saan ja mitä minun täytyy tehdä tällä ainoalla elämälläni, jota on määrittänyt eläminen työmarkkinoilla ja pyörittämässä maailmaa, jota pyörittää niinkin hassu ja mitätön asia kuin raha. Terveisiä hallitukselle.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Jos kaipaat tiedostamatta Jumalaa?
Satuhahmoa?
Siinä vaan voi käydä niin, ettei se elämä ole sen merkityksellisemmän tuntuista ilman oravanpyörääkäään... Itse päädyin lopulta siihen, ettei elämällä ole, eikä tarvitsekaan olla mitään ihmeempää merkitystä tai tarkoitusta. Täällä sitä vaan rämmitään päivästä toiseen kun on syntymään satuttu, ja rämmitään kunnes kuollaan pois.
Jumala vaatii uskon, samoin raha ja satuolennot. En haluaisi elää ainoaa elämääni läpi rämmiten ja sitten loppu. Elämässä on pakko olla jotain muuta...
Entä oletko löytänyt todellisen kutsumuksesi?
Jeesus on tie totuus ja elämä. Vain Jeesuksen Kristuksen kautta pääsee Isän luo siitäkin huolimatta vaikkei näin olisikaan poliittisesti korrektia sanoa.
Ehkä elämän tarkoitus on elää siihen asti että tulee se päivä milloin ihminen kohtaa jonkun toisen tai tekee jotain joka on tarpeellista tapahtumien jatkumiselle. Sitten voikin kuolla pois eli tekee ketjussa oman osansa ja mikään ei ole sattumaa vaan kaikella on tarkoituksensa.
Jos kaipaat tiedostamatta Jumalaa?