Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KYSYMYS- pitääkö tämä kertoa exälle?

Vierailija
22.01.2019 |

Lyhyesti: Miesystävä jätti minut riidan seurauksena. Menin Tinderiin haavojani nuolemaan. En kiinnostunut kenestäkään kun suretti ja oli ikävä exää. Tutustuin kivan oloiseen mieheen, joka haluaisi tutustua kovasti. Kerroin vasta eronneeni, ja että voin tavata, mutta en ole valmis suhteeseen. Ei olla puhuttu mitään seksijuttuja tai sovittu tapaamista, on vaan juteltu.
Ex ottaa yhteyttä ja kertoo tulleensa katumapäälle ja ikävöineensä, ja että haluaa selvittää riidat, on pahoillaan jättämisestä. Laitoin tilanteen jäihin tämän uuden tuttavuuden kanssa. Sovin exän kanssa tapaamisen, että puhutaan asiat läpi.

Kysymys: Pitääkö kertoa exälle tästä uudesta tuttavuudesta vai ei?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et tietenkään kerro. Minkä ihmeen takia kertoisit siitä, että olet jutellut jonkun kanssa?

Vierailija
22/25 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööö...ethän sä ole tehnyt muuta kuin jutellut Tinderissä jonkun kanssa?!

Mitä ihmettä, täytyykö joka keskustelu raportoida ja vielä jollekin exälle :D

Näin mä haluaisin ajatella! :/

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan vielä semmoinen sivuhuomautus, että miesystäväsi tulee jättämään sut uudelleen.

Meillä on ollut aika värikäs suhde, olen minäkin hänet kerran jättänyt, mutta saatiin sovittua. En ole aiemmin ollut tällaisessa suhteessa, missä palataan yhteen ja erotaan, ja tunteet eivät vaan kuole.. saa antaa vinkkejä muutenkin, että miten päästä eroon rakastumisen tunteesta ja kaipauksesta. Olen aina eronnut palaamatta yhteen, nyt tuntuu että miehessä on joku magneetti.

ap

Älä kerro tinder-kavereista.

Täällä on kamalasti täydellisiä naisia, neuvomassa eroomaan. Älä usko noita kaunaisuudessaan rypeviä kääpiöitä. Kukaan meistä ei ole virheetön. Keskustele miehesi kanssa ongelmistanne ja myös hyvistä asioista suhteessanne.

Vierailija
24/25 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan vielä semmoinen sivuhuomautus, että miesystäväsi tulee jättämään sut uudelleen.

Meillä on ollut aika värikäs suhde, olen minäkin hänet kerran jättänyt, mutta saatiin sovittua. En ole aiemmin ollut tällaisessa suhteessa, missä palataan yhteen ja erotaan, ja tunteet eivät vaan kuole.. saa antaa vinkkejä muutenkin, että miten päästä eroon rakastumisen tunteesta ja kaipauksesta. Olen aina eronnut palaamatta yhteen, nyt tuntuu että miehessä on joku magneetti.

ap

Täällä on kamalasti täydellisiä naisia, neuvomassa eroomaan. Älä usko noita kaunaisuudessaan rypeviä kääpiöitä. Kukaan meistä ei ole virheetön. Keskustele miehesi kanssa ongelmistanne ja myös hyvistä asioista suhteessanne.

Tuollaisessa on -off suhteessa ei ole mitään tulevaisuutta. Miksei vaan voi vain reilusti erotabja jatkaa elämäänsä? Miksi hakea ihan turhan takia draamaa elämäänsä? Kyllä siinä joka kerta on ollut hänelle vähän syy erota.

Vierailija
25/25 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Tuollaisessa on -off suhteessa ei ole mitään tulevaisuutta. Miksei vaan voi vain reilusti erotabja jatkaa elämäänsä? Miksi hakea ihan turhan takia draamaa elämäänsä? Kyllä siinä joka kerta on ollut hänelle vähän syy erota.

Mistä sinä tiedät, että on off-suhteella ei ole tulevaisuutta? Et sinä voi tietää toisten ihmisten taustoja ja tunteita. Ihmiset kypsyvät ja kehittyvät eri tavalla, sitoutumiskammo voi hyvinkin näyttäytyä on offailuna. :) Se taas ei tarkoita sitä, etteikö suhde voisi onnistua ajan saatossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän