KYSYMYS- pitääkö tämä kertoa exälle?
Lyhyesti: Miesystävä jätti minut riidan seurauksena. Menin Tinderiin haavojani nuolemaan. En kiinnostunut kenestäkään kun suretti ja oli ikävä exää. Tutustuin kivan oloiseen mieheen, joka haluaisi tutustua kovasti. Kerroin vasta eronneeni, ja että voin tavata, mutta en ole valmis suhteeseen. Ei olla puhuttu mitään seksijuttuja tai sovittu tapaamista, on vaan juteltu.
Ex ottaa yhteyttä ja kertoo tulleensa katumapäälle ja ikävöineensä, ja että haluaa selvittää riidat, on pahoillaan jättämisestä. Laitoin tilanteen jäihin tämän uuden tuttavuuden kanssa. Sovin exän kanssa tapaamisen, että puhutaan asiat läpi.
Kysymys: Pitääkö kertoa exälle tästä uudesta tuttavuudesta vai ei?
Kommentit (25)
Ei pidä kertoa. Sinä päätät kannattaako palata eksän kanssa yhteen vai ei. Jos ei niin sitten voit jatkaa keskustelua uuden tuttavuuden kanssa.
Haluaisitko itse kuulla, jos olisi toisinpäin? (Varmaan?)
Exän kanssa ei kannata palata yhteen, seuraavassa riidassa taas sama juttu. Ei myöskään kannata mainita mitään uudesta tuttavuudesta, se ei kuulu hänelle millään lailla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kertoa eksälle siitä että on jutellut netissä jonkun kanssa?
Ei ellet halua, ette olleet yhdessä tuolloin. Uuden kanssahan ei mitään edes ehtinyt tapahtua myöskään.
Ei todellakaan pidä kertoa. Olette olleet erossa ja on ihan normaalia, että olet silloin jutellut jonkun kanssa. Eikä kaikkia keskusteluja tarvitse raportoida.
Aika viatonta tuttavuutta teit tuohon uuteen mieheen. Ehkä jos olet aikeissa jatkaa exän kanssa, niin hänen on hyvä tietää tästä miehestä. Tai siis miksei asiaa voisi mainita silloin, kun käytte eron tuottamia fiiliksiä läpi yhdessä.
Tänne pitäisi saada joku ikäraja että ei tarvitsisi jatkuvasti lukea näiden 16-vuotiaiden turhanpäiväisiä mussutuksia. Jätä se sika ennen kuin otat sen edes takasin.
No voi kai sitä sanoa, että on käynyt tinderissä ja jutellut siellä jonkun kanssa. Sanot sen vain huolettomasti sillä ajatuksella, että et halua pimittää asiaa exältäsi. Ei sinun tarvitse siitä miehestä kertoa vaan kerrot, että käytit hetken sitä sovellusta, mutta et sen kautta tavannut ketään. Siinä on ihan tarpeeksi informaatiota.
Minä kertoisin ja myös haluaisin että minulle kerrottaisiin.
Ex kertoi itsekin ladanneensa Tinderin heti eron jälkeen, mutta poistaneensa sen ahdistuksen takia, sama syy kun mulla. En haluaisi tietää, jos hän on jutellut jonkun kanssa, JOS tilanne on sama kuin itsellä. Minä en ole kertonut edes ladanneeni Tinderiä.
Ajattelen tämän niin, että ahdisti olla siellä ja selailla naamoja, joista kukaan ei ollut exä... Eron taustalla siis tietysti enemmän kuin riita, mutta ex lopulta tuskastui ja jätti. Oltiin pari viikkoa ettei pidetä yhteyttä, ja nyt sitten ex katuu.
Mietin kovasti, haluaisinko itse tietää, mutta en kyllä. En pelkkää juttelua, jos kuitenkin on ikävöinyt. Mietin vaan, että ex on sen tyylinen, että jos kertoisin hänelle niin ottaisi sen raskaammin kuin minä. Minä en ole yhtä herkkä kuin hän.
Vierailija kirjoitti:
Tänne pitäisi saada joku ikäraja että ei tarvitsisi jatkuvasti lukea näiden 16-vuotiaiden turhanpäiväisiä mussutuksia. Jätä se sika ennen kuin otat sen edes takasin.
Olen kolmekymppinen. Ilmeisesti ihmissuhdeongelmat lakkaavat olemasta tietyn ikävuoden jälkeen?
ap
Ei pidä kertoa. Miksi turhaan pahoittaa exän mieltä sillä että olet jo löytänyt uuden jos et kuitnekaan ole exän kanssa palaamassa yhteen?
Ööö...ethän sä ole tehnyt muuta kuin jutellut Tinderissä jonkun kanssa?!
Mitä ihmettä, täytyykö joka keskustelu raportoida ja vielä jollekin exälle :D
Ihan vaan vielä semmoinen sivuhuomautus, että miesystäväsi tulee jättämään sut uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan vielä semmoinen sivuhuomautus, että miesystäväsi tulee jättämään sut uudelleen.
Meillä on ollut aika värikäs suhde, olen minäkin hänet kerran jättänyt, mutta saatiin sovittua. En ole aiemmin ollut tällaisessa suhteessa, missä palataan yhteen ja erotaan, ja tunteet eivät vaan kuole.. saa antaa vinkkejä muutenkin, että miten päästä eroon rakastumisen tunteesta ja kaipauksesta. Olen aina eronnut palaamatta yhteen, nyt tuntuu että miehessä on joku magneetti.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ennustaja paikalla!
Olette varmaan aika nuoria. Kertoisin miehelleni kyllä vastaavassa tilanteessa. Asiahan voi tulla myöhemmin esille eikä sinulla edes ole mitään salattavaa.