Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TYÖYHTEISÖN HYVÄ ILMAPIIRI

Vierailija
22.01.2019 |

Millä konsteilla saadaan työntekijät pysymään
samassa työpaikassa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä työilmapiiri olisi mielestäni rehellinen ja avoin, jossa kenestäkään ei puhuttaisi pahaa selän takana, ei syyyllistettäisi ja etsimällä etsittäisi syyllistä joka risaukseen, ja jossa mahdolliset konfliktit voitaisiin selvittää kasvotusten osallisten kesken ilman julkista lynkkausta, irvintää ja pahansuopaa naureskelua... ja selän takana puhumista.

Se olisi siis kaikkea muuta kuin minun työpaikkani ilmapiiri.

Uskokaa tai älkää: olen työpaikkani ainut vakituinen NAIStyöntekijä, joten tämä ei ole vain naisvaltaisten alojen ongelma!

Vierailija
2/3 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Työpaikalla pitäisi käydä luennoimassa asiantuntijoiden siitä miten muiden eleet ja puheet vaikuttavat hyvän ilmapiirin syntyyn.

-Tervehditään kaikkia työntekijöitä, ollaan joustavia ja ystävällisiä kaikkia kohtaan.

-Kaikkia ei ole varusteltu erinomaisilla sosiaalisilla taidoilla johon kuuluu myös sellainen jalo taito kuin itsensä ja muiden YMMÄRTÄMINEN. Joka tarkoittaa myös osaltaan sitä, että selvittää asiat asiallisesti ja ystävällisesti sen henkilön kanssa kenelle asia kuuluu. Ei muille! Jos lähdet levittämään asiaa selän takana, et saa aikaan muuta kuin epäluuloisuutta, pahaa mieltä, välien rikkoontumisia yms. ikävää. Se ei rakenna ilmapiiriä vaan rikkoo. Siitä saa kärsiä myös se joka lähti asiaa levittämään!

-Muistetaan olla armollisia itselle ja muille

-Pitäisi olla sellanen ilmapiiri, että jokainen voisi sanoa vapaasti mielipiteensä

-Muiden huomioiminen ja rohkaiseminen

-Anteeksi pyytävä ja anteeksi antava mieli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkansa ainut NAIStyöntekijä jatkaa:

olisikin ihanaa, jos ne eli äijät tajuaisivat oman ämmämäisyytensä.

Joskus saan kilarit ja huudan kitariset puolen metrin päässä suustani julki heidän kaikki virheensä tietäen, että se on hyvin epäasiallista ja typerää käytöstä, mutta se auttaa hetken ja saan taas olla rauhassa, kunnes taas aletaan kuppiani täyttää, jotta varmasti saavat sen nurin.

Eivät opi.

Eivät, vaikka olen yrittänyt yhdessä ja erikseen kauniisti keskustella siitä, etten jaksaisi pelata mitään ihme pelejä, kuunnella toisten haukkumista, tulla itse haukutuksikatsoen, että kaikki voivat huonosti.

Firman "etu" on ilmeisesti se, että kilahdan.