Miksi äänestää kokoomusta?
Siis kukaan ns tavallinen, keski-tai pienituloinen. Eiväthän ne ole saaneet mitään hyvää aikaa!
Kommentit (15)
Mietin eilen ihan samaa kun eksyin samaan kahvipöytään kokoomuslaisen kanssa. Ihminen on ikänsä ollut pienipalkkaisessa työssä julkisella sektorilla ja koke tuon puolueekseen, en käsitä miksi.
Itse olen ajatellut lähteä mukaan Kokoomuksen politiikkaan. Työtä tekemällä ei rikastu.
Vierailija kirjoitti:
Sitä puoluetta äänestää, jonka arvot parhaiten vastaavat omia. Kokoomuksen arvoihin voi tutustua puolueen nettisivuilla. Jos tuntuvat omilta, sitten äänestät, mutta jos eivät niin sitten et äänestä.
Luet siis arvot netistä, et katso millaista politiikkaa tosiasiassa tekevät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä puoluetta äänestää, jonka arvot parhaiten vastaavat omia. Kokoomuksen arvoihin voi tutustua puolueen nettisivuilla. Jos tuntuvat omilta, sitten äänestät, mutta jos eivät niin sitten et äänestä.
Toki katson, ja olen siihen pääosin tyytyväinen. Ymmärrän tietenkin, että monipuoluhallituksessa mikään puolue ei saa koko agendaansa läpi, joten tätä nykyhallitustakin myös kritisoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki katson, ja olen siihen pääosin tyytyväinen. Ymmärrän tietenkin, että monipuoluhallituksessa mikään puolue ei saa koko agendaansa läpi, joten tätä nykyhallitustakin myös kritisoin.
Sama juttu, on täyspäisin porukka tällä hetkellä. Jos saisin kokoomuksen ja persujen sekoituksen niin melko kohdilleen kyllä osuisi.
Minä ainakin kannatan Kokoomuksen arvoista esim. mahdollisuuksien tasa-arvoa. Se ei tarkoita sitä, että jaetaan kaikille sama määrä rahaa, vaan sitä, että kaikilla on mahdollisuus edesauttaa itse omaa elämäänsä ja hyvinvointiaan.
Sivistyneistö ymmärtää loppuviimeiseksi heikoimpia, vaikka muuta väitetään.
Tee vaalikone. Jos sinulla on aivot ja elät palkkatuloilla, et äänestä kokoomusta
Vierailija kirjoitti:
Siis kukaan ns tavallinen, keski-tai pienituloinen. Eiväthän ne ole saaneet mitään hyvää aikaa!
Eikä tule saamaankaan..
Kokuumuuslaaaiset ajatttelevat että ellämäääntarkoituss on raha. Mikkksi meilllä siksi oleee jo huuumausaineiiita vapautetttu ja jpka kadullla rivi bordellleita täääynnä.
Vierailija kirjoitti:
Tee vaalikone. Jos sinulla on aivot ja elät palkkatuloilla, et äänestä kokoomusta
Vaan äänestät vasemmistoa, jonka sääntö- ja säännöstely-yhteiskunnassa et enää aivoja tarvitse, sillä viranomaiset hoitavat sen puolen. Palkkatulosi puolestaan menevät veroina em. viranomaisten elättämiseen.
Kukas sen aktiivimallirumban keksi? Mitä muuta se on kuin mainitsemiasi asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaan äänestät vasemmistoa, jonka sääntö- ja säännöstely-yhteiskunnassa et enää aivoja tarvitse, sillä viranomaiset hoitavat sen puolen. Palkkatulosi puolestaan menevät veroina em. viranomaisten elättämiseen.
Kokoomuslaisethan ovatkin aktiivisesti keventäneet palkansaajien verotusta, etenkin keskipalkkaisten. Eiku..
Miksi kokoomuksen arvoissa yksilönvapaudet ei päde?
Miksi vasemmiston yksilönvapaudet on käytännössä kokoomuslaisemmat kuin kokoomuksella on?