Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaako jos lintsaan YHDEN oppitunnin

Vierailija
22.01.2019 |

Olen tunnollinen oppilas ja mielestäni olen oikeutettu lintsaamaan kerran, olenhan tehnyt ahkerasti töitä ympäri vuoden enkä ole kertaakaan lintsannut. Tällä tunnilla on nimittäin ahdistava esitelmätilaisuus. Lintsaanko?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolololoo

Vierailija
2/15 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään auta, että lintsaat. Joudut sitten pitämään sen esitelmäsi seuraavalla tunnilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän sen itse parhaiten tiedät, kuinka paljon se oikeasti haittaa ja tuleeko siitä ongelmia. Jäätkö muista jälkeen, jos skippaat tunnin? Onko juuri tuo tunti todella tärkeä? Jos asiaa kysytään minulta ihan puhtaasti moraalisesta näkökulmasta, liian tunnollinen ei kannata olla eikä muutamasta lintsauksesta ole haittaa. 

Vierailija
4/15 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se mitään auta, että lintsaat. Joudut sitten pitämään sen esitelmäsi seuraavalla tunnilla.

En joudu. Tämä esitelmä on hyvin pienimuotoinen joka käydään yhden oppitunnin aikana. Hyvin ahdistava kuitenkin. Lintsaaminen houkuttaa.

Vierailija
5/15 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kanssa kunnollinen ja ahkera koulussa. Vähän kaduttaa kun yritin niin paljon. Pidin esitelmätkin vaikka olin pyörtyä jännityksestä. Yritin olla välittämättä kiusaamisesta ja pahoista sanoista ja ulkopuolelle jättämisestä. Olis pitänyt lintsata enemmän, jättää esitelmät pitämättä. Ehkä sitten minutkin olisi huomattu ja minullakin olisi ollut väliä.

Vierailija
6/15 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinähän sen itse parhaiten tiedät, kuinka paljon se oikeasti haittaa ja tuleeko siitä ongelmia. Jäätkö muista jälkeen, jos skippaat tunnin? Onko juuri tuo tunti todella tärkeä? Jos asiaa kysytään minulta ihan puhtaasti moraalisesta näkökulmasta, liian tunnollinen ei kannata olla eikä muutamasta lintsauksesta ole haittaa. 

Tunti ei ole ollenkaan tärkeä. Ehkä läksyä saattaa tulla, mutta teen ne sitten kotona. Pääasia etten joudu esitystilanteeseen.

Vierailija
7/15 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lintsaisi esitelmätuntia. Jonkun ”tavallisen”, jos pakko olisi.

Esitelmien pitämistä on hyvä harjoitella, vaikka se jännittäisikin. Esiintymistaitoa tarvitset jatko-opinnoissa ja työelämässä, joten siitä ei kannata tehdä liian isoa mörköä.

Teet hyvät muistiinpanot ja luet vaikka suoraan niistä, jos tuntuu että et muuten selviä. Tsemppiä!

Vierailija
8/15 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esitelmien pitämistä on hyvä harjoitella, vaikka se jännittäisikin. Esiintymistaitoa tarvitset jatko-opinnoissa ja työelämässä, joten siitä ei kannata tehdä liian isoa mörköä.

Teet hyvät muistiinpanot ja luet vaikka suoraan niistä, jos tuntuu että et muuten selviä. Tsemppiä!

Olen kyllä hyvä esitelmissä jos ne pidetään yksin tai ryhmän kanssa. Tämä esitelmä on kuitenkin semmoinen pöytäryhmän kanssa käytävä esitelmä, ihmeellinen asetelma. En halua sitä pitää.

Vierailija
9/15 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran lintsasin tunnin, nykyään olen pultsari ja asun soutuveneen alla, eikä ole edes oma vene.

Mutta, omapa on päätöksesi.

Vierailija
10/15 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä hyvä esitelmissä jos ne pidetään yksin tai ryhmän kanssa. Tämä esitelmä on kuitenkin semmoinen pöytäryhmän kanssa käytävä esitelmä, ihmeellinen asetelma. En halua sitä pitää.

Puhu opettajan kanssa, että sinua ahdistaa. Mietitte yhdessä mikä siitä tekee hankalaa. Etkö oikein tiedä mitä tilanteessa tapahtuu. Onko se ennakoimatonta? Vai onko sen ryhmän dynamiikassa jotain hankalaa? Ei nyt tarvitse ahdistua koulutehtävän takia. Kaikkeen voi etsiä apuja ja ratkaisuja.

Vierailija
11/15 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hakea apua tuohon esiintymispelkoon. 

Vierailija
12/15 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole esiintymispelkoa edelleen. Jos tämä olisi ihan perinteinen esitelmä, tietysti menisin tunnille. Tämä esitelmä on kuitenkin vaan niin kummallinen ja outo, eikä työelämässäkään pidetä tämmöisiä esitelmiä. Parempi vaan lintsata, ei tuon kaltasta esitelmänpitoa tarvitse edes harjoitella.

Vierailija
13/15 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole esiintymispelkoa edelleen. Jos tämä olisi ihan perinteinen esitelmä, tietysti menisin tunnille. Tämä esitelmä on kuitenkin vaan niin kummallinen ja outo, eikä työelämässäkään pidetä tämmöisiä esitelmiä. Parempi vaan lintsata, ei tuon kaltasta esitelmänpitoa tarvitse edes harjoitella.

No työelämässä eteen tulee paljon kummallista ja outoa.

Vierailija
14/15 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opiskelen yliopistossa ja meillä oli juuri sellainen hyvin erikoinen pöytäryhmissä käyty projekti. Että kyllä sitä kaikkea voi tulla vastaan. Se kuulosti aluksi oudolta, mutta loppupeleissä oli ihan mukava ja opettavainen päivä. Meillä oli siis ulkopuolinen asiantuntija pöydässä ja sitten ryhmä, jolle jokaiselle oli jaettu rooli ja sitten kävimme roolien puitteissa läpi aiemmin kurssilla tehtyjä tehtäviä samalla käyden keskustelua sen ulkopuolisen asiantuntijan kanssa.

Kannattaa pitää mieli avoinna ja osallistua rohkeasti!

Vierailija
15/15 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä etusijalle, eli jos koet, että Sä tarvitset vapaan just nyt, niin silloin pidät vapaan. Muuten ei ole ok. Tai jos jätät toisen pulaan, sekään ei ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme