Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää aikuiset ihmiset, jotka valittavat kylmästä, mutta eivät kehtaa pukeutua lämpimästi!

Vierailija
21.01.2019 |

Luulin, että säänmukainen pukeutuminen on noloa vain teinien keskuudessa. No, väärässä olin. Uudessa työpaikassani 30–50-vuotiaat naiset eivät kehtaa tulla töihin pipo päässä tai toppahousut jalassa. Hanskoinakin yhdellä oli vain ohuet puuvillasormikkaat, koska kunnon rukkaset on nolot. Ei mua muuten toisten paleltuminen haittaisi, mutta sitä hemmetin valitusta kylmyydestä sai kuunnella taas koko päivän. Minä, joukon nuorin 24-vuotias, olin ainut, jolla oli kunnolla päällä. Kävelin töihin 30 minuuttia, ja ainoastaan kasvoihin tuli vähän kylmä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/5 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutku mullon nniin kireet muotvarkut ettei mahu kun mun nää lihavat reidet niihin.

Vierailija
4/5 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että johtuu noloudesta. Mutta kun kovia pakkasia on niin harvoin, kaikille aei ehkä ole sellaisiin keleihin kuuluvia vaatteita. Kun ei niitä yleensä tarvitsse mihinkään, eivätkä kuitenkaan ole ihan ilmaisia.

Vierailija
5/5 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisman toppahousut 10 € mahtuu myös tiukkojen farkkujen päälle. Talvipakkasilla on ihanaa, kun on lämmin!