Noloja harrastuksia?
Luin toisesta ketjusta että roolipelaaminen on tosi nolo harrastus. Mitä muita vastaavia on?
Kommentit (36)
Laatuviinojen keräily ilman aikomustakaan niiden juomisesta...!
Ei kai sellaista olekaan. Ehkä jos joku aikuinen tulisi keppihevosella tiellä vastaan niin voisin vähän ihmetellä, mutta pikemminkin ajattelisin, että onpas outo (mutta rohkea) kuin että onpas noloa.
aikuinen mies katsoo my lityle poneja. tuo on pikkutyttöjen ohjelma.
Vierailija kirjoitti:
aikuinen mies katsoo my lityle poneja. tuo on pikkutyttöjen ohjelma.
Nehän on kivoja! Minä ainakin tykkään, ja olen keski-ikäinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Jääkiekon pelaamisen katselu
Joo. Samaa sarjaa palstailun kanssa. Yritä jossain Aihevapaalla koittaa saada joku uskomaan et oot oikeassa.
Viinan juonti, ostetaan ensin mahdollisesti kalliitkin juomat ja pahalta maistuu. Saattaa olla jopa että niin pahalta että pitää oksentaa.
viinan juonti ja internetissä mölinä viisikymppisenä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jääkiekon pelaamisen katselu
Joo. Samaa sarjaa palstailun kanssa. Yritä jossain Aihevapaalla koittaa saada joku uskomaan et oot oikeassa.
Kävin eilen katsomassa naisten jääkiekkoa kun rovaniemeläiset hävisi. Oli ihan hauskaa katsottavaa. Tosin iso osa pelaajien energiasta meni huutamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Luin toisesta ketjusta että roolipelaaminen on tosi nolo harrastus. Mitä muita vastaavia on?
Ei mitään. Ihminen saa harrastaa, mitä haluaa.
Kotijumppa.
Esitän päällisin puolin normaalia töissä, mutta koton sätkin youtuben jumppavideoiden tahtiin pari kertaa viikossa. Lapset ja mies nauraa avoimesti mun liikkeille, olen siis tooooodelllllaaa onneton tässä ihanassa harrastuksessani.
Kivaa, mutta noloa.
shoppailu, senkun vaan ostamaan ... jotain.. rahoilla joiden kulutukseen ei oikeasti ole varaa
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sellaista olekaan. Ehkä jos joku aikuinen tulisi keppihevosella tiellä vastaan niin voisin vähän ihmetellä, mutta pikemminkin ajattelisin, että onpas outo (mutta rohkea) kuin että onpas noloa.
Tykkään sun asenteesta!
alkoholi ylipäätäsnäs pn pellejen nolo harrastus, kapakka on ääliöiden temppeleitä
Ei sellaisia aikuisten maailmassa olekaan. Teille teineille nyt kaikki on noloa, mutta se menee ohi kun kasvaa aikuiseksi.
Naisilla keppihevostelu ja miehillä keskiaika harratus jossa harjoitellaa miekkailua taikka muuta turpaan lätkimistä.
Puutarhanhoito kevyesti hävettää. Olen siis alle keski-iän.