Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä nuori yh-isä voisi löytää seuraa?

J0N
21.01.2019 |

Olen 5-vuotiaan tytön yh-isä. Arki meillä sujuu, eikä viikonlopuissakaan ole valittamista :D.
Olen ollut tässä nyt kaksi vuotta yksin, monestakin syystä mutta pääasiassa tytön takia. Nyt jonkun aikaa on tuntunut, että voisi olla aika tutustua uusiin ihmisiin ja ehkä jopa löytää joku jonka kanssa miettiä jotain vakavempaa. Myös tyttö itse tokaisi tässä yhtenä iltana että "Iskä, sun pitäis löytää joku tyttöystävä", joten taitaa olla aika aktivoitua :D. Ongelma onkin sitten se mistä sellaisen löytää. Baareissa tulee käytyä tosi vähän ja silloinkin keskityn lähinnä kavereiden seuraan, alkoholi kun ei välttämättä ole mikään paras tapa tutustua. Tindereissä yms on tullut jonkun verran pyörittyä. Siellä vastaan on tullut tähän mennessä vain sellaisia, jotka on kiinnostuneita leikkimään parisuhdetta viikonloppuisin tai vastaavasti jakamaan sama sänky silloin kun sattuu sopimaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisesta samanlaisesta.

Vierailija
2/7 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisesta samanlaisesta.

Niin meinaat jotain yh-äitiä? Ihan hyvä idea, mutta mistä tällaisen sitten löytää? Tuntuu vähän kyseenalaiselta leikkipuistossa kysellä sivilisäätyä ja ehdotella treffejä :D.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummotunnelissa susta tapellaan!

Vierailija
4/7 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lapsen kanssa erilaisiin lapsi-vanhempi kerhoihin. Jotkut niistä on suunnattu suoraan yh-perheille.

5/7 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hakuammuntaa tämmönen yh:n elämä taitaa olla. :D ja kun aikaki on rajallista.

Vierailija
6/7 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta Ouluun, täällä kaikki naiset on YH:ta, joka ikisellä pentuja, ongelma löytää lapsettomia sinkkuja, kun ei noi pennut nappaa pätkääkään.

Vierailija
7/7 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse yhteishuoltajuudessa elävä äiti, ja vaikka meillä on vuoroviikot, pitäisin pääasiallista ”lapsivastuuta” yksin kantavaa yh-isää oikein potentiaalisena. Enkä varmasti ole yksin.

Ei tarvitse kysellä leikkipuistossa naisen siviilisäätyä, varmaan riittää, kun oman tilanteensa kertoo sivulauseessa. Kiinnostuneet huomaavat sen kyllä.

Minkä ikäinen, ap, olet?