Maksalaatikko takaisin kouluruoka-listoihin
Olen vahavsti opettajana sitä mieltä, että maksalaatikoiden poistaminen koulu-ruoista oli erittäin suuri virhe. Maksalaatikko on terveellistä ketsupin ja rusinoiden kera. Otan omat eväät kouluun ja syön maksalaatikkoni kylmänä, koska opettajanhuoneessamme ei ole mikroaaltouunia. :(
Mukavaa ja maksantäyteistä viikkoa kaikille varsinkin mun oppilaille.
Kommentit (17)
Maksalaatikkoa voisulan kanssa kouluaikana 70-80 -luvulla. Nam.
Kotona teen vain jouluksi.
Minä olen myös opettaja ja minua tämä asia häiritsee kovasti. Toivoisin että maksalaatikko tulisi takaisin kouluruoka listoille. Olen kuullut tätä samaa valitusta jopa joiltakin oppilailta.
Maksalaatikko syödään puolukoiden kera, ei ketsupin!
Muuten aloitus olisi mennyt läpi, mutta ketsuppia ei maksalaatikkoon laittaisi kuin kakara.
Mitä mahdat tahdat tarkoittaa kommentillasi aloitus?
Sanna (ope) kirjoitti:
Mitä mahdat tahdat tarkoittaa kommentillasi aloitus? No tarkoitin sitä että hieno kommentti muuten.
Vierailija kirjoitti:
Muuten aloitus olisi mennyt läpi, mutta ketsuppia ei maksalaatikkoon laittaisi kuin kakara.
Ja hymiöitä ei lähettele opettaja....
Hyi! Ei maksalaatikkoa! Yäk! Apuuuva! Nyt iski paniiikki..... Juoskaa!1!!!!
Me, maksalaatikon intohimoiset vastustajat toteamme: Jyrkkä EI maksalaatikolle!
(yhteishuutoa) !!!!!!!!!!!!!
Maksalaatikko jakaa mielipiteen. Koulussa voi tulla melkoinen ruokahävikki noina päivinä.
Itse en koske mihinkään muuhun kuin rusinalliseen Saarioisten versioon - muut maistuvat yksinkertaisesti pahalta. Kouluaikana taisin maksalaatikkoa syödä, mutta en sitä lisää halunnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja hymiöitä ei lähettele opettaja....
Miksi ihmeessä opettaja ei voisi käyttää hymiöitä?
Toivottavasti et opeta äidinkieltä...
Onneksi ei ole enää listoilla. Jo ulkonäkö ja haju kertovat ettei kyseessä ole ihmisille sopiva ruoka.
Maksis on hyvää ja maksamakkarakin, varsinkin aurinkotomaattiversio.
Maksapihvit kermakastikkeessa on taivaallista ja puolukkasurvos kaveriksi.
Minä 68-vuotiaana opettajana olen vahvasti sitä mieltä, että maksalaatikko olisi hyvä tulla takaisin listoille, koska se kuuluu jouluperinetisiin ja lapsen lapset eivät suostu syömään sitä.
Sanna (ope) kirjoitti:
Minä olen myös opettaja ja minua tämä asia häiritsee kovasti. Toivoisin että maksalaatikko tulisi takaisin kouluruoka listoille. Olen kuullut tätä samaa valitusta jopa joiltakin oppilailta.
Olet ap. Sen tunnistaa siitä, että et osaa kirjoittaa. Aika naurettavaa esiintyä opettajana.
Ei se meidän koulun listoilta mihinkään ole lähtenyt.