Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkoiletko -20 asteessa?

Vierailija
21.01.2019 |

Noin niinku huvikses?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ja se on ihanaa! Mulla oli koko aikuisikäni viime kevääseen asti aina koira tai koiria, joten oli pakko ulkoilla säällä kuin säällä. Inhosin sydämestäni talvea. No, vanhuskoira kuoli munuaisvikaan, joten olen nyt koiraton. En ole joulukuun alusta asti ulkoillut yhtään, paitsi äkkiä hipsinyt kodin tai työpaikan tai ruokakaupan ovelta autolle tai autolta sisään. Näinhän tämä Suomen talvi on melkein siedettävää. Saa nähdä kyllä kuinka huonoksi kunto ehtii mennä kun on 4-5 kk aivan liikkumatta,. ilman edes arkikävelyä.

Vierailija
2/27 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni! Pakkanen ei haittaa kun vaan pukeutuu lämpimästi. Sen sijaan sateella en lähtisi ulos ellei olisi pakko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirien takia on ulkoiltava säässä kuin säässä. Pakkasessa ulkoilu on välineurheilua, oikea vaatetus itsellä ja tarvittaessa myös koirilla jos ovat lyhytkarvaisia on kaiken a ja o.

Vierailija
4/27 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoillaan lasten kanssa edes pieni hetki säällä kuin säällä. Niin tänäänkin -25 asteessa.

Vierailija
5/27 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt kävelyllä säällä kuin säällä, nyt tosin en ole menossa sillä on ollut hieman flunssainen olo ja yritän olla tulematta kipeäksi ennen tulevaa lomareissua. :-) eihän siellä toki mitään hurjan pitkiä lenkkejä jaksa heittää kun naama jäätyy.

Vierailija
6/27 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, nyt, kun en ole enää päiväkodissa töissä, on ulkoilusta tullut kivaa. Pääset sinne helposti, kun puetvain itsesi, ulkona et niistä neniä, korjaa lahkeita ja hihansuita. Ja voit olla just sen verran kuin haluat.

Kuitenkin päiväkodissa tottui päivittäiseen ulkoiluun niin, että pakko päästä ulos tai pää alkaa tuntua vähän pöljältä.

Vierailija
7/27 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoilen, onneksi talvea vielä riittää ennen kuin alkaa taas se pasca kuvottava kuuma kesä.

Vierailija
8/27 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoilen pakkasella oikein mielelläni. Pidän kunnon talvesta, en niinkään mustasta ja veitsestä maisemasta. Mitä kylmempää, sitä enemmän vain rompetta niskaan. Kyllä lenkillä lämmin tulee, ennemmin tai myöhemmin. Tänään se lämmin tuli hieman myöhemmin. :) Nyt on kiva fiilis olla sisällä lämpimässä ja laittaa kahvi porisemaan.

Vierailija
9/27 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä,jos syystä tai toisesta jää ulkoilu tekemättä,tunnen oloni tunkkaiseksi. Kesäisin olen suurimman osan päivästä ulkona.

Vierailija
10/27 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huvikseni, koiran kanssa kyllä pitää tietysti käydä. En ole kovin herkkä kylmälle joten ei ole edes paha, ja tykkään talvimaisemista.

Vierailija
11/27 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina käyn ulkona, vaikka olisin sairas.

Vierailija
12/27 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä meni aina kovilla pakkasilla niitylle tekemään karaten katoja. Kasvatti kuulemma luonteen lujuutta ja opetti sietämään kovia olosuhteita.

Hän myös harrasti avantouintia ja karaisi itseään hakkaamalla jääpuikkoja ja jääpaloja halki kämmensyrjätekniikoilla.

Tietyt katat kuulemma lämmittävät kehoa siten ettei pakkasta edes huomaa.

Vierailija
13/27 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä kävelen postilaatikolle, ihan pari kertaa viikossa.

Vierailija
14/27 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan talvea. En poistu näillä keleillä kotoa, jos ei ole pakko. Onneksi voi tehdä etätöitä.

Vierailija
15/27 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ulkoile. En muutenkaan viihdy noin kovassa pakkasessa. Hyydyn paikoilleni ja sitten ei ole kivaa kellään.  :((

Vierailija
16/27 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin yritän. Joskus on kuitenkin käännyttävä takaisin jos tuuli käy kasvoihin.

Vierailija
17/27 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Mä lenkkeilen melkein säässä kuin säässä oikeastaan päivittäin, se on mulle ihan sellainen rituaali, jota ilman menee melkein päivä pilalle. Tarpeeksi vain päälle niin ei pakkanen haittaa. Tosin juosta en viitsi näin kylmällä, siinä pidän sellaista -15 astetta kipurajana, koska mulla käy henkeen. Mutta reippaasti kävellen kyllä lenkkeilen kovemmassakin pakkasessa. Nyt on ollut ihan täydelliset kelit ulkoilla, koska ulkona on niin kaunista ja raikasta. Kohta taas lähdössä, kuulokkeista jotain hyvää musiikkia soimaan ja ihanaa kun reilun tunnin saa vain uppoutua omiin ajatuksiin ja ihailla kaunista luontoa :)

Vierailija
18/27 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ulkoillaan kovilla pakkasillakin, mutta ollaan vaan sen aikaa ulkona, kun hyvältä tuntuu ☺

Vierailija
19/27 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpäin tänään 22 pakkasastetta, silti tuli käveltyä reipas kymmenen kilometrin lenkki ihanan aurinkoisesta tammikuun säästä nauttien. Kunnolla vaatetta päälle, paksut villasukat jalkaan ja lasketteluhanskat käsiin niin ei palele. Puolimatkassa kävin lämmittelemässä kohmeista naamatauluani Citymarketissa ja tein samalla pari tarpeellista pikkuostosta.

Vierailija
20/27 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä se on käydä happihyppelyllä joka päivä! Olipa sää mikä hyvänsä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä