Olen tapaillut miestä puolisen vuotta ja kertaakaan ei ole kutsunut kotiinsa
Luonani on ollut viikottain. LIsäksi olemme olleet paljon ulkona: kävelty, pelattu sulkista, käyty ravintoloissa, uimassakin.
Tarjoan yleensä aterian ja seksi kuuluu yleensä näihin kotonani tapaamisiin.
Olen kysynyt asiasta ja hän sanoo, että pitäisi siivota ennen kuin minut sinne päästää. Puoli vuotta on kuitenkin minusta riittävä aika siivota.
Mistä voisi olla kyse? Tykkään miehestä tosi paljon eli JSSAP-kommentteja en kaipaa. Ei ole myöskään naimisissa tai avoliitossa, se on varma. Tunnen hänen tuttujaan.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menet yllättäen miehen oven taakse summeria soittamaan.
Tätä olen miettinyt, mutta kunnioitan toisen yksityisyyttä. Ei tunnu hyvältä ajatukselta.
Vähän vaikea uskoa, että asuisi äitinsä kanssa, kun on jo kerran ollut naimisissa. Tai ainakin itse sanoo näin ja tututkin.
Mistä syystä edellinen avioliitto päättyi?
Minunkin ex-mies on ollut aikaisemmin naimisissa, siis minun kanssa ;) Tilanne oli paha jo silloin, kun oltiin vielä yhdessä, mutta mun lähdön jälkeen se on mennyt vielä paljon huonommaksi. Hän ei elää nyt varsinaisesti lian keskellä, joten vaatteet ei haise, mutta joka ikinen huone on täynnä laatikoita ja mitä ihmeellisempiä kasoja ja pinoja, jotka ovat paksun pölyn peitossa.
Jos hän jotenkin häpeää kotiaan, siis hirveän pieni, tai erilainen kuin muilla ka vereillaan. Siellä todellakin voi asua muitakin. Tiedän monia , jotka eivät isoonkaan kimppakämppään vie koskaan vieraita. Voi olla myös ihmisiä joita viedään kotiin ja niitä joita ei viedä, ainakin nuorilla on usein tällainen jako. Toiset pitävät salaisia ystäviä, voi olla vaikka monta vuotta. Kuulostaa siltä että hän haluaa juuri pois sieltä omasta kodistaan, koska syötte ja harrastatte seksiä siellä sinun kodissasi.
Miehellä on kotonaan hampputarha. Vasikoisit kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Jos sillä on muitakin virityksiä?
Tapailee niitä sitten sielä omalla asunnollaan.
Tämä tietysti on tullut mieleen.
Toisen naisen meikit levällään ja ties mitkä pikkarit osuvat käteen sohvanraosta :D
Ei kuitenkaan mitään konkreettista ole tämän vahvistukseksi. Sanoo tosiaan vain, että siellä on niin sotkuista ja likaista, ettei voi kutsua minua sinne.
Ok, mutta miksi sitten ei asialle tee mitään?
Mä en olisi sellaisessa suhteessa, missä ei pystytä puhumaan kaikesta. Olisin sanonut jo kuukausia sitten,että mua vähän häiritsee ettet sä pyydä mua kotiisi, ja olisin kysynyt syytä. En hyväksyisi mitään sellaista selitystä että pitää siivota, sanoisin että no siivoa, ja ens perjantaina tulen sun luo. Jos ei käy, otaksun että sillä on jotain salattavaa siellä, ja salailusta mä en tykkää. En jatkaisi tapailua.
Onhan puoli vuotta aivan pätevä aika siivota, mutta hänellä taitaa olla todella perusteellista sotkua, tavaraa nurkat pullollaan.
Monella ihan fiksullakin ihmisellä koti on aikamoinen kaatopaikka.
Vinkkaappa, että siivoaa viikonloppuna, ettekä tapaa. Hänellä on pari kolme päivää aikaa tehdä perusteellinen siivous ja sitten loihtii sulle aterian kotonaan.
Vierailija kirjoitti:
Häpeää omaa kotiaan. Vanhoja kalusteita ym.
Tämä on aika todennäköinen syy. Hän vertaa omaa kotiaan ap:n kotiin ja sisustukseen yms. eikä kehtaa kutsua ap:ta vaatimattomampaan kotiinsa?
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
treffit kirjoitti:
Varo...voipi olla sellainen mies kyseessä joka ei todellakaan halua siivota. Eli kämppä on mallia samat lakanat sängyssä jo kaksi kuukautta, olohuoneessa pidetään sisäkenkiä/tohveleita kun muuten sukat saa pölykerroksen, ja keittiössä tasot täynnä likaisia astioita ja mies joi aamukahvit desin mitasta kun muut oli likaisia. Eteisessä vuoden varasto pizzalaatikkoja jne.
Ja tosiaan kun ei puolessa vuodessa ole saanut aikaiseksi siivota "vierailukuntoon" niin voit olla aika varma että jos muutat hänen kanssaan yhteen, teidän siisteyskäsitykset saattaa olla aika erilaiset.
Hahahaa, kuvailit juuri KAIKKIEN 20v poikien kämpät!
Kyllä te olette vainoharhaisia. Jatkakaa toki, eihän teillä muuta elämää palstan lisäksi olekaan
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Varo...voipi olla sellainen mies kyseessä joka ei todellakaan halua siivota. Eli kämppä on mallia samat lakanat sängyssä jo kaksi kuukautta, olohuoneessa pidetään sisäkenkiä/tohveleita kun muuten sukat saa pölykerroksen, ja keittiössä tasot täynnä likaisia astioita ja mies joi aamukahvit desin mitasta kun muut oli likaisia. Eteisessä vuoden varasto pizzalaatikkoja jne.
Ja tosiaan kun ei puolessa vuodessa ole saanut aikaiseksi siivota "vierailukuntoon" niin voit olla aika varma että jos muutat hänen kanssaan yhteen, teidän siisteyskäsitykset saattaa olla aika erilaiset.
Hahahaa, kuvailit juuri KAIKKIEN 20v poikien kämpät!
Saisitko mitenkään yleistettyä vielä vähän lisää?
Mieheni kaverilla meni asunnossa olohuoneesta POLKU keittiöön, sanoi se roinan määrä oli jotain uskomatonta.
Onko mies ja vaatteet puhtaat tai puhtaan tuoksuiset?
Jos kämppä on nii siivota kun mies antaa ymmärtää, nii luulisi sen tuoksun jo tarttuvan vaatteisiin ja hiuksiin jne.
Vaikka mies olisi mukava niin minua alkaisi ärsyttää jos aina olisimme minun luonani ja mies aina vetoaisi kämpän siivottomuuteen.
Ainakin käymään haluaisin mennä koska suhteen jatkoon vaikuttaisi millainen sen miehen kämppä itseasiassa oikein on.
Ja tietysti se asuuko yksin, onko viitteitä muista asukkaista yms.
Tosiaan, sano asiasta tai sano että nyt viikolla mies siivoaa kämpän ja menette sitten ensi viikonloppuna sinne.
Lieväkin masennus voi aiheuttaa sen, että kotia ei saa ikinä ns. kuntoon, vaikka kodin ulkopuolella pystyisikin toimimaan ihan normaalisti. Veikkaan, että on jotain hamstrausta tai muuta rojukertymää siellä. Tahi asunto on jotenkin huono, pieni tai remontin tarpeessa.
Pahempi vaihtoehto olisi, jos hän on valehdellut syyn ihan täysin. Minuakin alkaisi vaivata, joten olisi korkea aika hänen joko päästää sinut edes vilkaisemaan tai näyttää vaikkapa kuvia/videota kodistaan. Siivotahan aina pystyy, mutta jos mies paljastuu valehtelijaksi... pahempi juttu suhteen kannalta.
No ei... vie astioita pois, laittaa vaatteensa järjestykseen jne.
Mutta ei tosiaan täällä ole oleskellut pidempiä aikoja, jolloin tulisi asia esiin.